Σταθμάρχης Λάρισας: «Ο μηχανοδηγός δεν μου ανέφερε ότι από την άνοδο πήγε στην κάθοδο, και έγινε ό,τι έγινε» - iefimerida.gr

Σταθμάρχης Λάρισας: «Ο μηχανοδηγός δεν μου ανέφερε ότι από την άνοδο πήγε στην κάθοδο, και έγινε ό,τι έγινε»

Πίνακας σταθμαρχείου και δεξιά ο μοιραίος σταθμάρχης
Πίνακας σταθμαρχείου και δεξιά ο μοιραίος σταθμάρχης / Φωτογραφία: Sooc
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο σταθμάρχης της Λάρισας που φέρεται να έκανε το μοιραίο λάθος στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, κατά τη διάρκεια της προανακριτικής του κατάθεσης, φέρεται να παραδέχτηκε στους αστυνομικούς πως ήταν ανεπαρκής για το πόστο αυτό.

Στις ερωτήσεις που του έθεσαν οι αστυνομικοί λίγη ώρα μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς ερωτάται για το αν θεωρεί πως γνώριζε επαρκώς τον πίνακα κυκλοφορίας των κλειδιών. «Με όση επάρκεια θα μπορούσα να έχω στον χρόνο εκπαίδευσής μου», απαντά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οταν ρωτήθηκε πόσο ήταν αυτό το διάστημα, απάντησε «μία εβδομάδα μετά τη θεωρία, μία εβδομάδα μετά το τέλος των εξετάσεων και της πρακτικής και μία μέρα πριν πιάσω βάρδια κανονικά».

Απορημένος ο αστυνομικός, τον ρώτησε πώς γίνεται να αναλάβει ένα τόσο σημαντικό πόστο, ενώ δεν είναι άρτια εκπαιδευμένος, και ο σταθμάρχης απάντησε «γι' αυτό ρωτήστε τη διοίκηση».

Παράλληλα, ο μοιραίος σταθμάρχης υποστηρίζει: «Δεν ξέρω πώς έγινε και μπήκε στη γραμμή καθόδου, ούτε με ενημέρωσε σχετικά ο μηχανοδηγός της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λέει ότι «είναι πιθανόν να μην κούμπωσε κανονικά το κλειδί, ενώ, αντιθέτως, η ένδειξη έδειχνε πως ήταν κανονικά στην κύρια γραμμή», και ισχυρίζεται: «Δεν θεωρώ πιθανό από λάθος χειρισμό δικό μου να γύρισε το κλειδί από την άνοδο στην κάθοδο. Ο μηχανοδηγός δεν μου ανέφερε ότι από την άνοδο πήγε στην κάθοδο, και έγινε ό,τι έγινε». Προσθέτει, μάλιστα, ότι «αν ο μηχανοδηγός είχε ενημερώσει ότι είχε μπει στη γραμμή καθόδου, θα τον είχα ενημερώσει ότι είναι σε λάθος γραμμή».

Σταθμάρχης: «Ζητώ συγγνώμη αν φταίω εγώ»

Ο σταθμάρχης, μεταξύ άλλων, κατέθεσε πως δούλευε ως βοηθητικός «από τις 25 Ιανουαρίου 2023 μέχρι και τις 30 Ιανουαρίου 2023 μαζί με άλλον» στον σταθμό της Λάρισας και από τον Φεβρουάριο στην Καλαμπάκα.

«Στις 17 και στις 18 Φεβρουαρίου πάλι, εργαζόμουν στο σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμπάκας, στις 21 Φεβρουαρίου 2023 έκανα μαθητεία στον σιδηροδρομικό σταθμό Νέων Πόρων από τη σταθμάρχη Νέων Πόρων Πιερίας κυρία Ζαρκάδη Ελένη, ενώ στις 22 και 23 του μήνα Φεβρουαρίου έκανα κανονικά βάρδια στο σιδηροδρομικό σταθμό Νέων Πόρων ως μοναδικός σταθμάρχης. Στις 24 Φεβρουαρίου 2023 έκανα μαθητεία στο σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας με τη σταθμάρχη Λάρισας κυρία Τζοβάρα Ελένη και από τις 25 του ίδιου μήνα μέχρι και το τροχαίο συμβάν εκτελούσα βάρδια στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας κατά το ωράριο 22:00 με 06:00 ώρα πρωινή, όπως και τον μήνα Γενάρη από 22:00 ώρα βραδινή έως 06:00 ώρα πρωινή».

Στη συνέχεια ανέφερε στην κατάθεσή του για το μοιραίο βράδυ:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στις 28 Φεβρουαρίου 2023 εκτελούσα, όπως σας προανέφερα, υπηρεσία κατά τις ώρες 22:00 με 06:00. Πήγα νωρίτερα στο σταθμαρχείο της Λάρισας να ενημερωθώ από τον απογευματινό σταθμάρχη Π.Κ., λόγω ενός συμβάντος που υπήρχε στο σιδηροδρομικό σταθμό Παλαιοφαρσάλων, ώστε να ενημερωθώ επακριβώς από τον απογευματινό σταθμάρχη για το πώς θα διεξήγαγα την κυκλοφορία. Αφού με ενημέρωσε ο απογευματινός σταθμάρχης, ανέλαβα κανονικά υπηρεσία.

Η αμαξοστοιχία ΙC 62 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη έφτασε στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας περί ώρα 23:02 βραδινή. Αποβίβασε επιβάτες στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και επιβίβασε από αυτόν. Αναχώρησε περί ώρα 23:04 βραδινή με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη, αφού θα πραγματοποιούσε προηγουμένως ενδιάμεσες στάσεις στην Κατερίνη και στο Πλατύ. Διώχνοντας εγώ την αμαξοστοιχία από το σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, δεν έδωσα γραπτή ειδοποίηση, υποδείγματος 1001. Δηλαδή γραπτό τηλεγράφημα κυκλοφορίας στον μηχανοδηγό και στον προϊστάμενο της υπ' αριθμόν IC 62 αμαξοστοιχίας, με το οποίο να τον πληροφορώ για τη διπλή γραμμή ανόδου στην οποία θα κυκλοφορούσε έως τον σταθμό Νέων Πόρων που ήταν σε λειτουργία, καθώς το φωτόσημο εξόδου σε σχέση με την πορεία της αμαξοστοιχίας δεν λειτουργούσε και ήταν κόκκινο.

Του έδωσα τηλεγράφημα προφορικό μέσω ασυρμάτου, με το οποίο τον ενημέρωνα να περάσει φωτόσημο εξόδου Λάρισας έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων χωρίς να του αναφέρω ότι κυκλοφορεί σε διπλή γραμμή ανόδου. Ο μηχανοδηγός αρχικά μου είπε "εντάξει" στο νούμερο που του διαβίβασα με τον φορητό ασύρματο, δηλαδή το νούμερο 47, το οποίο αφορούσε στο προφορικό τηλεγράφημά μου, όπως αυτό είναι καταχωρημένο στο βιβλίο κυκλοφορίας, αλλά δεν μου διαβίβασε ο ίδιος, δηλαδή ο μηχανοδηγός του νούμερο του δικού μου τηλεγραφήματος όπως όφειλε προς επιβεβαίωση.

Το δικό μου προφορικό τηλεγράφημα προς τον Μηχανοδηγό της υπ' αριθμόν IC 62 αμαξοστοιχίας ήταν το εξής: "περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων". Όπως αναγράφεται στο βιβλίο κυκλοφορίας, παραλείποντας να του αναφέρω ότι θα κυκλοφορούσε σε διπλή γραμμή ανόδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την έλευση της υπ' αριθμόν 2597 αμαξοστοιχίας στο σταθμό της Λάρισας, δηλαδή του προαστιακού από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λάρισα, από τη γραμμή καθόδου και μέσω διαγωνίων στην 3η γραμμή και μέσω διαγωνίου στη γραμμή προαστιακού, γυρίσατε ηλεκτρονικά κλειδιά από παρακαμπτήριο σε κυρία γραμμή, επειδή θα έφευγε υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχία. Εδώ θέλω να επισημάνω ότι τα υπ' αριθμόν 115 και 116 ηλεκτρονικά κλειδιά, ενώ μου έδειχναν στον πίνακα πως ήταν κανονικά, κατάλαβα πως ήταν αντίθετα.

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού μού το επεσήμανε και τότε εγώ του είπα να κάνει πίσω την αμαξοστοιχία, ώστε να επαναφέρω τα κλειδιά στην κυρία γραμμή και στη συνέχεια να μπει στη θέση του. Μετά την στάθμευση της υπ' αριθμόν 2597 αμαξοστοιχίας, επανέφερα τα κλειδιά στην κυρία γραμμή ανόδου και καθόδου, έτσι ώστε από την άνοδο να φύγει υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχία και από την κάθοδο να περάσει εμπορική αμαξοστοιχία 63503.

Σταθμάρχης: Δεν θεωρώ πιθανό να γύρισε από δικό μου λάθος το κλειδί

»Όταν έβαζα το σινιάλο αναχώρησης στον μηχανοδηγό της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, ενημέρωσα το σιδηροδρομικό σταθμό Νέων Πόρων και συγκεκριμένα την σταθμάρχη Ζ.Ε. ότι αναχώρησε η υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχία. Δεν ξέρω πώς έγινε και μπήκε στη γραμμή καθόδου, ούτε με ενημέρωσε σχετικά ο μηχανοδηγός της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, ότι δηλαδή κινούνταν στη γραμμή καθόδου και όχι ανόδου προς Θεσσαλονίκη, ενώ στον πίνακα έβλεπα ότι οι λυχνίες ήταν στις κύριες γραμμές χωρίς να αναβοσβήνουν, γεγονός που υποδηλώνει ότι η κίνηση του τρένου γίνεται κανονικά στην άνοδο, διότι είναι κλειδωμένες οι γραμμές από το ηλεκτρονικό σύστημα. Θεωρώ ότι είναι πιθανόν να μην κούμπωσε κανονικά το κλειδί, ενώ αντιθέτως η ένδειξη έδειχνε πως ήταν κανονικά στην κυρία γραμμή, γεγονός που κατά το παρελθόν έχει συμβεί λόγω βλάβης του παλαιωμένου ηλεκτρονικού συστήματος και σε άλλα κλειδιά. Δεν θεωρώ πιθανό από λάθος χειρισμό δικό μου να γύρισε το κλειδί από την άνοδο στην κάθοδο. Ο μηχανοδηγός δεν μου ανέφερε ότι από την άνοδο πήγε στην κάθοδο, και έγινε ό,τι έγινε.

Κάποια στιγμή ο μηχανοδηγός της υπ' αριθμόν 2597 αμαξοστοιχίας προαστιακού, μου ανέφερε πως δεν είχε ρεύμα η αμαξοστοιχία του, η οποία εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Έπειτα με πήρε τηλέφωνο ο ρυθμιστής έλξης από τη Θεσσαλονίκη και μου είπε ότι στον πίνακα ελέγχου της ηλεκτροκίνησης είδε ένα κόκκινο κύκλωμα, που σημαίνει ότι κάποια γραμμή δεν είχε ρεύμα, και με ρώτησε τι είχε συμβεί, χωρίς να φανταστώ ό,τι είχε γίνει. Μετά από λίγο με πήρε τηλέφωνο η αστυνομία και με ρώτησε αν είχαμε κάποια εκτροχίαση, κάποιο συμβάν. Ακολούθως, με πήρε τηλέφωνο η πυροσβεστική και μου ανέφερε πως είχε γίνει σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών και πως έπρεπε να κόψουμε το ρεύμα. Ενημερώσαμε το ρυθμιστή έλξης και το ρυθμιστή κυκλοφορίας για το συμβάν. Δεν γνωρίζω εκεί τι ακριβώς συνέβη. Ζητώ συγγνώμη αν το λάθος είναι δικό μου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σταθμάρχης: Είμαι συντετριμμένος ψυχολογικά

  • Ερώτηση: Έχετε να καταθέσετε κάτι άλλο;
  • Σταθμάρχης : Όχι.
  • Ερώτηση: Πριν αναχωρήσει η υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχία από το σιδηροδρομικό σταθμό της Λαρίσης με τελικό προορισμό Θεσσαλονίκη αναφέρετε στο μηχανοδηγό τής εν λόγω αμαξοστοιχίας πως θα κυκλοφορούσε σε διπλή γραμμή ανόδου;
  • Σταθμάρχης: Όχι.
  • Ερώτηση: Στην προκειμένη περίπτωση τι πιστεύετε πως δεν πήγε καλά και έγινε το ατύχημα;
  • Σταθμάρχης: Είμαι συντετριμμένος ψυχολογικά από το ατύχημα και πέραν όσων ανωτέρω ανέφερα, επιφυλάσσομαι να ανασύρω στη μνήμη μου περισσότερες λεπτομέρειες.
  • Ερώτηση: Τι ακριβώς συνετέλεσε στην πρόκληση του ατυχήματος;
  • Σταθμάρχης: Δεν μπορώ να πω κάτι αυτή τη στιγμή, είμαι πολύ χάλια.
  • Ερώτηση: Η μη γραπτή και προφορική ενημέρωση του μηχανοδηγού της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας από μέρους σας, όπως αναφέρεται παραπάνω εσείς ο ίδιος και ιδίως της ενημέρωσής του πως αυτός, δηλαδή ο μηχανοδηγός, θα κυκλοφορούσε διπλή γραμμή άνοδο, συνετέλεσε στο ατύχημα;
  • Σταθμάρχης: Πιθανόν ναι. Αν όμως ο μηχανοδηγός είχε ενημερώσει ότι είχε μπει στη γραμμή καθόδου, θα τον είχα ενημερώσει ότι είναι σε λάθος γραμμή.
  • Ερώτηση: Θα μπορούσε αυτό να το είχε αντιληφθεί ο μηχανοδηγός;
  • Σταθμάρχης: Ναι, βεβαίως, καθώς ο μηχανοδηγός επιβαίνει μπροστά στην αμαξοστοιχία, έχει ορατότητα και θα μπορούσε να έχει αντιληφθεί ότι το κλειδί δεν ήταν στην κυρία, ότι έμπαινε από διαγώνιο σε γραμμή καθόδου.
  • Ερώτηση: Γιατί δεν δώσατε γραπτή ειδοποίηση, υποδείγματος 1001, στο μηχανοδηγό της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας, πληροφορώντας τον πως θα κυκλοφορούσε σε διπλή γραμμή ανόδου;
  • Σταθμάρχης: Ήταν αμέλειά μου, καθώς μέσα στο σταθμό υπήρχαν κι άλλα τρένα και έπρεπε να διευθετηθούν πώς θα φύγουν και σε ποια γραμμή θα μπούν.
  • Ερώτηση: Ποιο ή ποια κλειδιά αφορούσαν στην κυκλοφορία της υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχίας επί της γραμμής που κινούνταν;

Σταθμάρχης: Δεν θεώρησα σκόπιμο να τσεκάρω αν γύρισαν τα κλειδιά

  • Σταθμάρχης: Το 117 και το 118 κλειδί είναι για την κυρία γραμμή ανόδου. Το 118 κλειδί είναι διπλό, πρέπει να είναι σε ευθεία για την κυκλοφορία στη γραμμή ανόδου και καθόδου.
  • Ερώτηση: Ποια είναι η φορά στρέψης των κλειδιών αυτών, πώς λειτουργούν και ποιο από αυτά δημιουργεί παρακαμπτήριο με τη γραμμή καθόδου;
  • Σταθμάρχης: Το 118 είναι το κλειδί που μπορεί να αλλάξει την άνοδο με την κάθοδο και αντίστροφα.
  • Ερώτηση: Περιγράψτε μας ποιος ήταν ο χειρισμός των κλειδιών αυτών από μέρους σας, και ιδίως του κλειδιού 118, όταν αναχώρησε η υπ' αριθμόν 62 αμαξοστοιχία από το σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας;
  • Σταθμάρχης: Μετά την διέλευση της αμαξοστοιχίας 2597, το κλειδί 118 που ήταν από την κάθοδο στην άνοδο και το 117 από την άνοδο στην 3η γραμμή, επανέφερα τα κλειδιά στην κυρία και έδωσα εντολή με το κλειδί 117 και 118, να έρθει το 62 στην κυρία γραμμή ανόδου. Από κει και μετά, πώς έγινε και τι έγινε δεν τον θυμάμαι καθόλου. Αλλά εφησυχάστηκα, θεωρώντας ότι έχουν κλειδώσει ηλεκτρονικά τα κλειδιά, όπως υποδήλωναν και οι φωτεινές ενδείξεις των λυχνιών του πίνακα.
  • Ερώτηση: Μετά τον εν λόγω χειρισμό σας, ελέγξατε προς βεβαιότητα τα υπ' αριθμόν 117 και 118 ηλεκτροκίνητα κλειδιά της κυρίας γραμμής, δηλαδή αν όντως είχαν γυρίσει στην κυρία γραμμή;
  • Σταθμάρχης: Δεν το θεώρησα σκόπιμο, εμπιστευόμενος τις ενδείξεις.
  • Ερώτηση: Ποια είναι τα κλειδιά επιβεβαίωσης όπως αναφέρετε παραπάνω και ποια η λειτουργία τους;
  • Σταθμάρχης: Τα κλειδιά επιβεβαίωσης είναι τρία: το ένα είναι που γυρίζουμε από την κυρία σε παρακαμπτήριο, το δεύτερο είναι οι λυχνίες στον πίνακα, οι οποίες αναβοσβήνουν και θα πρέπει να παραμείνουν μόνιμα αναμμένες ως ένδειξη ότι κλείδωσε το κλειδί κανονικά, και το τρίτο κλειδί ασφαλείας είναι να δώσει εντολή ο σταθμάρχης στον κλειδούχο για να χειριστεί το κλειδί χειροκίνητα.
  • Ερώτηση: Υπάρχει κάποια λειτουργία τα κλειδιά αυτά επιβεβαίωσης, που αναφέρετε παραπάνω, όπου επιβεβαιώνει το γύρισμα των λοιπών κλειδιών;
  • Σταθμάρχης: Υπάρχει το κλειδί επιβεβαίωσης στην πάνω μεριά του πίνακα καθώς και η λυχνία ένδειξης βλάβης, τα οποία επιβεβαιώνουν το γύρισμα του κλειδιού.
  • Ερώτηση: Παρατηρήσατε τις ενδείξεις επιβεβαίωσης στα γυρίσματα των κλειδιών;
  • Σταθμάρχης: Σίγουρα παρατήρησα το κλειδί επιβεβαίωσης 1 καθώς και το κλειδί επιβεβαίωσης 2. Για το λόγο αυτό δεν χρειάστηκε να καταφύγω στο κλειδί επιβεβαίωσης 3, δηλαδή να στείλω τον κλειδούχο στο σημείο.
  • Ερώτηση: Θεωρείτε ότι γνωρίζετε επαρκώς τον πίνακα κυκλοφορίας των κλειδιών;
  • Σταθμάρχης: Με όση επάρκεια θα μπορούσα να λάβω κατά το χρόνο της εκπαίδευσής μου.
  • Ερώτηση: Τότε πώς διατεθήκατε να εκτελέσετε κανονική υπηρεσία και όχι συνεπικουρούμενη;
  • Σταθμάρχης: Αυτό το ερώτημα μπορεί να απαντηθεί από τη διοίκηση.
  • Ερώτηση: Στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας πόσο χρόνο εκπαιδευτήκατε-μαθητεύσατε;
  • Σταθμάρχης: Ήταν μία εβδομάδα μετά τη θεωρία, μία εβδομάδα μετά το τέλος των εξετάσεων και της πρακτικής και μία μέρα πριν πιάσω βάρδια κανονικά.
  • Ερώτηση: Τυχόν ιδιαιτερότητες του πίνακα κυκλοφορίας, τις γνωρίζετε είτε ο ίδιος, είτε από εταίρους παλαιότερους σταθμάρχες και αν ναι ποιες ήταν αυτές;
  • Σταθμάρχης: Το μόνο που γνωρίζω από τους παλαιότερους είναι ότι κάποια κλειδιά δεν γυρνούσαν με την πρώτη αλλά με τη δεύτερη προσπάθεια ή την τρίτη, ενώ σε κάποια κλειδιά που είχαν πρόβλημα είχαν βάλει αρπάγες κλειδί 101 για να είναι σταθερά και χειρίζονται μόνο χειροκίνητα. Επίσης, το κλειδί 116 τη Δευτέρα προς Τρίτη, δηλαδή 27-28 Φεβρουαρίου, γύρισε με την τέταρτη προσπάθεια, ενώ προς επιβεβαίωση και πριν κουμπώσει είχα δώσει εντολή στον κλειδούχο να μεταβεί στο σημείο και να του κάνει έλεγχο. Στην πορεία κούμπωσε-κλείδωσε και ενημέρωσα τον κλειδούχο να γυρίσει πίσω. Στη συνέχεια η αμαξοστοιχία 1571 από Βόλο για Λάρισα δεν ανέφερε κανένα πρόβλημα στο κλειδί.

Σταθμάρχης: Την προηγουμένη, κάποια κλειδιά είχαν παρουσιάσει δυσλειτουργία

  • Ερώτηση: Διαπιστώσατε αν υπάρχει κάποια βλάβη στον πίνακα των κλειδιών;
  • Σταθμάρχης: Χθες, τα κλειδιά 115 και 116 είχαν παρουσιάσει κάποια δυσλειτουργία, με αποτέλεσμα ο μηχανοδηγός του προαστιακού 2597 να με ενημερώσει πως τα κλειδιά ήταν ανάποδα.
  • Ερώτηση: Οι έτεροι σταθμάρχες τυχόν παλαιοί, πώς αντιμετωπίζουν τις οποίες ιδιαιτερότητες ή βλάβες του πίνακα και συγκεκριμένα με ποιους απαιτούμενους χειρισμούς ενδεχομένως τις απαλείφουν;
  • Σταθμάρχης: Όταν ο σταθμάρχης βλέπει τη λυχνία βλάβης σε κλειδί ή σε κάποιο άλλο σημείο ειδοποιεί τον κλειδούχο να πάει επιτόπου να κάνει έλεγχο και σε περίπτωση που δεν καταφέρει να τη διορθώσουν τη βλάβη, ειδοποιούν τον κατάλληλο τεχνίτη που έχει αναλάβει τη συντήρηση.
  • Ερώτηση: Πριν την ανάληψη έως και κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας σας, γενικά, σας απασχολούσε κάτι;
  • Σταθμάρχης: Όχι.
  • Ερώτηση: Αισθανθήκατε κάποια αδιαθεσία;
  • Σταθμάρχης: Όχι.
  • Ερώτηση: Ποιες ήταν οι δραστηριότητές σας μέσα στην ημέρα, ήσασταν ξεκούραστος;
  • Σταθμάρχης: Το πρωί πήγα στην επιθεώρηση Λάρισας για να αφήσω κάποια έγγραφα για τις δευτερεύουσες απολαβές του μηνός Φεβρουαρίου, μετά πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο, το άφησα για φτιάξιμο, πήγα σπίτι και το απόγευμα πήγα και πήρα το αυτοκίνητο από το συνεργείο, που ήταν έτοιμο, και επέστρεψα στο σπίτι μου.
  • Ερώτηση: Κοιμηθήκατε;
  • Σταθμάρχης: Ναι, 3 ώρες το μεσημέρι και 5 ώρες το πρωί.
  • Ερώτηση: Έχετε να καταθέσετε κάτι άλλο;
  • Σταθμάρχης: Όχι».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ