Σγουρός για Μεγάλο Περίπατο: Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος -Επρεπε να αντιδράσει ο Πατούλης - iefimerida.gr

Σγουρός για Μεγάλο Περίπατο: Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος -Επρεπε να αντιδράσει ο Πατούλης

Ο Γιάννης Σγουρος
Ο Γιάννης Σγουρός.Φωτογραφία:Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο «Μεγάλος Περίπατος» είναι «ένα μεγαλεπίβολο έργο που ξεκινά ανάποδα», δήλωσε ο πρώην περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, εκφράζοντας έντονες ενστάσεις για τις ρυθμίσεις στον πιο νευραλγικό οδικό άξονα της Αθήνας.

«Αν είναι δυνατόν για έργο τέτοιας εμβέλειας - δεν υπάρχουν πλήρεις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο και φυσικά ούτε και οι σχετικές εγκρίσεις», κατήγγειλε, ενώ επεσήμανε πως «η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος καθώς η εποπτεία και η ευθύνη συντήρησής της ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Σγουρός σχολιάζοντας στην ΕΡΤ τον «Μεγάλο Περίπατο» ρώτησε επίσης για τον ποδηλατόδρομο της Πανεπιστημίου, το εξής:

«Μια λωρίδα μετατρέπεται σε ποδηλατόδρομο από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια χωρίς να συνδέεται με άλλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Τι εξυπηρετεί να κουβαλήσει κάποιος το ποδήλατο στο Σύνταγμα να πάει μέχρι την Ομόνοια και μετά να το μεταφέρει (πώς;) στο σπίτι του. Άλλωστε τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου είναι υπέρ επαρκή για τους πεζούς. Τι πραγματικά θα ωφελήσει η περαιτέρω διαπλάτυνση;»

Όπως υποστήριξε στον σχολιασμό του, «ο Μεγάλος Περίπατος ξεκινά με τους χειρότερους οιωνούς. Με αφορμή το πρόβλημα του κορωνοϊού αποφασίστηκε ο περιορισμός των λωρίδων κυκλοφορίας στην οδό Πανεπιστημίου. Με τον τρόπο αυτό στραγγαλίστηκε η κυκλοφορία των οχημάτων, ταλαιπωρώντας χιλιάδες οδηγούς».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος», πρόσθεσε ο κ. Σγουρός.«Η εποπτεία και η ευθύνη συντήρησής της ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. Αλήθεια μέσα από ποιες διαβουλεύσεις και διαδικασίες και με ποιο νομικό έρεισμα ο κ Πατούλης εκχώρησε την αρμοδιότητα του στον Δήμαρχο Αθηναίων; Άραγε τώρα ποιος έχει την ευθύνη συντήρησης όλου του δρόμου ή στην απευκταία περίπτωση ατυχήματος ποιος επιλαμβάνεται;», αναρωτήθηκε.

Σύμφωνα με τον πρώην περιφερειάρχη Αττικής, «η ενοποίηση θα έπρεπε να ξεκινήσει από τους δρόμους αρμοδιότητας του δήμου όπως την Μητροπόλεως, την Αθηνάς, την Πατησίων. Να μελετηθούν οι επιπτώσεις στην κυκλοφορία και ιδιαίτερα πως επηρεάζεται η Πανεπιστημίου και να δοθεί έμφαση στις υποβαθμισμένες παρυφές του κέντρου των Αθηνών που υπάρχουν διαχρονικά προβλήματα γκετοποίησης και παραβατικότητας».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ