Το Reuters εντυπωσιάστηκε με το μετρό στον Πειραιά: Μετακινήσεις μέσα από την Ιστορία -Ελληνικό ψηφιδωτό κοσμεί τον νέο σταθμό - iefimerida.gr

Το Reuters εντυπωσιάστηκε με το μετρό στον Πειραιά: Μετακινήσεις μέσα από την Ιστορία -Ελληνικό ψηφιδωτό κοσμεί τον νέο σταθμό

Το ψηφιδωτό στο Μετρό του Πειραιά που εντυπωσίασε το Reuters
Το ψηφιδωτό στο μετρό του Πειραιά που εντυπωσίασε το Reuters / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Άρθρο του Reuters περιγράφει τους εντυπωσιακούς νέους σταθμούς του μετρό στον Πειραιά.

«Τα πλήθη συγκεντρώνονται σε ένα πέρασμα που θυμίζει θόλο και μελετούν το ψηφιδωτό δάπεδο μέσα από το γυάλινο πάτωμα όπου στέκονται. Το ψηφιδωτό χρονολογείται από τον 4ο αιώνα π.Χ. και δίπλα του βρίσκονται κεραμικά και αντικείμενα οικιακής χρήσης από την ίδια περίοδο. Δεν είναι επισκέπτες ενός μουσείου, αλλά οι επιβάτες του νέου σταθμού του μετρό στον Πειραιά».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μετρό ενώνει το λιμάνι με το αεροδρόμιο της χώρας

Όπως υπογραμμίζει το άρθρο, αυτός ο νέος σταθμός ενώνει το λιμάνι με το αεροδρόμιο της χώρας. Εκεί θα βρουν οι επισκέπτες μια μίνι έκθεση η οποία περιλαμβάνει τα πρωτότυπα αλλά και αντίγραφα ενός συστήματος ύδρευσης της αρχαίας πόλης του Πειραιά, με πηγάδια και δεξαμενές που βρέθηκαν στις ανασκαφές.

Εντυπωσιακός σταθμός στο Μετρό του Πειραιά
Εντυπωσιακός σταθμός στο μετρό του Πειραιά / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ

Για το αποτέλεσμα αυτό, συνεργάστηκε πολύ στενά η εταιρεία Αττικό Μετρό με αρχαιολόγους, καθώς κατά τη διάρκεια της ανασκαφικής έρευνας, της μεγαλύτερης που έγινε ποτέ στον Πειραιά, αποκαλύφθηκαν κατασκευές σχετιζόμενες με αρχαία υδροσυστήματα, χαρακτηριστικές της αρχαίας πόλης του Πειραιά.

Το άρθρο φιλοξενεί τις δηλώσεις της αρχαιολόγου Στέλλας Χρυσουλάκη. «Ο επιβάτης θα έχει μια μικρή γεύση μιας καθημερινής στιγμής του πειραιώτικου σπιτιού, του σπιτιού που, όπως και ολόκληρη η πόλη, βρίσκεται ακριβώς κάτω από την πόλη του».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επιβάτες του Μετρό στον Πειραιά φωτογραφίζουν το νέο σταθμό
Επιβάτες του μετρό στον Πειραιά φωτογραφίζουν τον νέο σταθμό / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ

Το ζήτημα της κατασκευής του μετρό στην Ελλάδα είναι ένα ευαίσθητο θέμα, λόγω του ότι κάτω-κάτω από το έδαφος βρίσκεται και είναι κρυμμένη τόση ιστορία. Το άρθρο θυμίζει πως οι πρώτες γραμμές εγκαινιάστηκαν το 2000.

«Η Ιστορία και το σύγχρονο μπορούν να συνυπάρξουν»

Ο Ευάγγελος Κολοβός, διευθυντής Έργων Γραμμή ΙΙΙ στο Αττικό Μετρό, επίσης μίλησε στο Reuters και υπογράμμισε πως «αποδείξαμε εδώ στον Πειραιά πως η Ιστορία και το σύγχρονο μπορούν να συνυπάρξουν. Πάντα υπάρχει τρόπος». Η ομάδα του κ. Κολοβού χρειάστηκε να προσαρμοστεί και να συνυπολογίσει τις ανάγκες και τα αιτήματα της αρχαιολογικής ομάδας, χωρίς να υπάρξουν καθυστερήσεις αλλά και χωρίς να ξεπεραστεί ο προϋπολογισμός των 730 εκατομμυρίων ευρώ.

Το ελληνικό ψηφιδωτό κοσμεί τον νέο σταθμό
Το ελληνικό ψηφιδωτό κοσμεί τον νέο σταθμό / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ανασκαφές διήρκεσαν 10 χρόνια και κάλυψαν έκταση 7.500 τετραγωνικών μέτρων. Η σήραγγα προεκτάθηκε κατά 7,6 χιλιόμετρα.

Η ανάρτηση με το δημοσίευμα του Reuters για το μετρό στον Πειραιά

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ μετρό σταθμός ιστορία ψηφιδωτό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ