Πτώση αεροσκάφους Antonov στην Καβάλα: Το χρονικό της τραγωδίας -Τα τελευταία 40 λεπτά της μοιραίας πτήσης - iefimerida.gr

Πτώση αεροσκάφους Antonov στην Καβάλα: Το χρονικό της τραγωδίας -Τα τελευταία 40 λεπτά της μοιραίας πτήσης

Καβάλα
Φωτογραφίες: INTIMENEWS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στη δημοσιότητα έρχονται οι τελευταίες στιγμές του αεροσκάφους Antonov που συνετρίβη στην Καβάλα με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή του και τα 8 μέλη του πληρώματος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, το αεροσκάφος μπήκε στον Ελληνικό εναέριο χώρο στις 22:09 και σε περίπου 40 λεπτά χάθηκε στο στίγμα του από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας. Λίγο νωρίτερα τα μέλη του πληρώματος είχα αναφέρει στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα στον κινητήρα τέσσερα που είχε πιάσει φωτιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την πτώση του αεροσκάφους, που καταστράφηκε ολοσχερώς, έχασαν τη ζωή τους και τα 8 μέλη του πληρώματος. Όπως έγινε γνωστό το βράδυ της Κυριακής βρέθηκαν και οι 8 σοροί.

Παράλληλα, έγινε γνωστό ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τους κατοίκους της περιοχής καθώς στα συντρίμμια του Antonov δεν βρέθηκε κάποια ουσία που θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα. Υπενθυμίζεται ότι iefimerida έφερε στο φως τρεις φωτογραφίες από Drone που απεικονίζουν τις σορούς των θυμάτων και τα πυρομαχικά.

Το χρονικό της τραγωδίας με το Antonov

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) παρουσιάζονται περισσότερες λεπτομέρειες για την πορεία του μοιραίου αεροσκάφους.

Το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στην Σερβία με οκταμελές πλήρωμα και εντεκάμιση (11,5) τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods). Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς το Μπανγκλαντές (Ντάκα) με ενδιάμεσους σταθμούς την Ιορδανία (Αμμάν), την Σαουδική Αραβία (Ριάντ) και την Ινδία (Αχμενταμπάντ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον Ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα. Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών - Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης.

Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο τέσσερα αναφέροντας:  may day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα. Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται. Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα.  Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους  χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ενημέρωσε το Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για την κατάσταση κινδύνου και εν συνεχεία για την απώλεια επικοινωνίας και ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία εντοπισμού, έρευνας και διάσωσης. Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Ελληνική Αστυνομία, Πολιτική Προστασία, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τοπικοί φορείς)  για την απώλεια  στίγματος του αεροπλάνου στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το αεροπορικό δυστύχημα έχει επιληφθεί η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ