Keraboss: Το πρώτο ελληνικό τζιπ -Τι είναι αυτό το πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο - iefimerida.gr

Keraboss: Το πρώτο ελληνικό τζιπ -Τι είναι αυτό το πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο

Kerabos, το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο
Kerabos, το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο, ένα ιδιαίτερο τζιπ, εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος, είναι γεγονός.

Πρόκειται για το KERABOSS SUPER K, που κατασκευάζει η ελληνική καινοτόμος εταιρεία KERABOSS CARS MANUFACTURING.

Είναι ένα αυτοκίνητο που αναφέρεται ως όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), γεγονός που το καθιστά σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο, πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος στην εκδήλωση για την πρώτη παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και έλαβε πινακίδες κυκλοφορίας, μετά από συντονισμένες δράσεις του αρμόδιου υπουργείου και της Περιφέρειας.

KERABOSS SUPER K

Επ' ευκαιρία της σημερινής εκδήλωσης, ο υφυπουργός Μεταφορών έστειλε ανοικτή πρόσκληση και στους Ελληνες του εξωτερικού που ασχολούνται με την κατασκευή αυτοκινήτου να επιστρέψουν στην Ελλάδα και να επιχειρήσουν, τώρα που το υπουργείο έχει δημιουργήσει το νομοθετικό πλαίσιο για αντίστοιχες πρωτοβουλίες.

«Εμείς στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και θα είμαστε δίπλα σε όποια προσπάθεια υπάρξει», ανέφερε ο υφυπουργός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης σημείωσε ότι η σημερινή ημέρα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της περιφέρειας και του αρμόδιου υπουργείου.

«Σήμερα μετά από πολλά χρόνια δόθηκαν πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς πλέον η περιφέρεια έχει δημιουργήσει όλα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης, είτε σε ό,τι αφορά τις πινακίδες είτε τις άδειες οδήγησης», επισήμανε ο κ. Πατούλης.

Τι είναι το KERABOSS SUPER K

Όπως το αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ, το KERABOSS SUPER K δεν είναι μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο, αλλά και ούτε και οικονομοτεχνικής ανάλυσης εργοστάσιο μαζικής παραγωγής. Μάλιστα, αυτό το εγχείρημα έγινε πρώτη φορά στην Ελλάδα, όπως τονίστηκε στη σημερινή παρουσίαση στη Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής (Λεωφόρος Μεσογείων 156, Χολαργός, 15510), παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη.

Είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε το 2022 πινακίδες για να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και με τον τρόπο αυτόν ανοίγει το δρόμο και για νέες πρωτοβουλίες Ελλήνων επιχειρηματιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά τώρα με τα στάδια που πέρασαν μέχρι να έλθει η ώρα της κυκλοφορίας για το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής, τονίζονται τα εξής:

Το 2008 ξεκίνησε και ολοκλήρωσε την κατασκευή, των πλήρως λειτουργικών πρωτοτύπων οχημάτων.

Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή μας. Με την υπογραφή του υφυπουργού κυρίου Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Το 2014 επίσης αιτήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική-φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα, ώστε να μπορεί να εκδώσει το υπουργείο Μεταφορών τις πινακίδες κυκλοφορίας.

Αυτό το αίτημα από το 2014, ολοκληρώθηκε στις 23/09/2021, με τη δημοσίευση των κατάλληλων διατάξεων και στις 31/12/2021 με την έκδοση της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών.

Τέλος, η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

Αναφορικά με το KERABOSS SUPER K, προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων. Μάλιστα, φέρει κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών, απόδοσης 72 ίππων. Εχει μήκος 3375mm, πλάτος 1560mm και ύψος 1590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τρόπος κατασκευής και τα υλικά του το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίστηκε. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ. το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζέ σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρεία.

Η αγωνία τώρα των κατασκευαστών είναι να καταφέρουν να μπουν σε πρόγραμμα του αναπτυξιακού, προκειμένου η ελληνική εταιρεία να μπορέσει να έχει κονδύλια εξέλιξης, αλλά και να μπορέσει να περιορίσει τα μεγάλα κόστη για την κατασκευή του.

Σε κάθε περίπτωση, όπως τονίστηκε, στόχος της εταιρείας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων τον χρόνο.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητο τζιπ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ