fbpx Πρόστιμο-μαμούθ 300.000 ευρώ σε επιχείρηση αισθητικής -Για παραπλανητικές πρακτικές | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Πρόστιμο-μαμούθ 300.000 ευρώ σε επιχείρηση αισθητικής -Για παραπλανητικές πρακτικές

πρόστιμο σε επιχείρηση αισθητικής
29|10|2020 | 14:21
Πρόστιμο σε επιχείρηση αισθητικής © Shutterstock/File

Χρηματικό πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ επιβλήθηκε έπειτα από διερεύνηση καταγγελιών σε βάρος επιχείρησης υπηρεσιών αισθητικής και προσωπικής φροντίδας για παραπλανητικές εμπορικές πραγματικές και παραλείψεις.

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρει για την υπόθεση ότι «μετά από διερεύνηση καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος της επιχείρησης “COSMEDICAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.”, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ επειδή, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της. Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν».

«Ενημερώνουμε τους καταναλωτές οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος. Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν», καταλήγει η ανακοίνωση.

ΣΧΟΛΙΑ