Μόνο από τέσσερις κόμβους ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών - iefimerida.gr

Μόνο από τέσσερις κόμβους ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών

Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης-Μουδανιών
Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης-Μουδανιών / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μόνο από τέσσερις κόμβους θα γίνεται ως το τέλος του 2025 η πρόσβαση των οχημάτων στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών από το παράπλευρο οδικό δίκτυο που εκτείνεται από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης.

Ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η μελέτη για τα έργα που θα γίνουν έχει ολοκληρωθεί και έχει υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται η έγκριση της χρηματοδότησης των έργων, ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα έργα που θα γίνουν

Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται η αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου στη Μαρίνου Αντύπα, του κόμβου στο Mediterranean Cosmos και του ανισόπεδου κόμβου της Θέρμης, όπως επίσης και η κατασκευή ενός ακόμη ανισόπεδου κόμβου μεταξύ των κόμβων του Cosmos και της Θέρμης (κατωδιάβαση). Επιπλέον, θα γίνει αναμόρφωση της κύριας αρτηρίας, του δρόμου Θεσσαλονίκης-Μουδανιών δηλαδή, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και του επιπέδου κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης, τη βελτίωση και ενίσχυση του οδοστρώματος, την αποκατάσταση των ερεισμάτων και τη διαγράμμιση. Έργο ιδιαίτερης σημασίας θα είναι και εκείνο της πλήρους αντικατάστασης των στηθαίων συστημάτων αναχαίτισης στην κεντρική νησίδα και στις πλευρικές αρτηρίες, ώστε να εμποδίζεται η παράνομη είσοδος και έξοδος, προς και από την Εθνική Οδό.

«Ουσιαστικά σήμερα, όλη η κίνηση στο παράπλευρο δίκτυο γίνεται άναρχα χωρίς να υπάρχουν κόμβοι που να εξασφαλίζουν την απαιτούμενη οδική ασφάλεια. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχήματα, ενώ η εξυπηρέτηση των παρόδιων εγκαταστάσεων δεν είναι η ενδεδειγμένη» τόνισε ο κ. Μπίλλιας. Παράλληλα σημείωσε ότι με την ολοκλήρωση των έργων θα καταργηθούν όλες οι παράνομες είσοδοι και έξοδοι από το παράπλευρο δίκτυο στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.

Εθνική Θεσσαλονίκης-Μουδανιών: Στόχος η ολοκλήρωση όλων των έργων μέχρι 31/12/2025

«Στόχος είναι στις 31/12 του 2025 να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα» είπε και διευκρίνισε ότι τα έργα αφορούν το τμήμα από τον κόμβο Κ12 ως τον κόμβο της Θέρμης. Σε ό,τι αφορά το τμήμα από τον κόμβο της Θέρμης ως την Καρδία, επισήμανε πως για την περίπτωση αυτή θα γίνει καινούργια μελέτη ώστε να λυθεί το θέμα και στη συγκεκριμένη περιοχή. «Είναι στις άμεσες προτεραιότητές μας» πρόσθεσε ο αντιπεριφερειάρχης.

Μελέτες από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα

Σε ό,τι αφορά τον προγραμματισμό της Περιφέρειας για την αύξηση της οδικής ασφάλειας σε όλο το δίκτυο ευθύνης της, επισήμανε ότι «εκπονούνται μελέτες για τα πέντε εθνικά οδικά δίκτυα, την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, την Εθνική Θεσσαλονίκης-Αρναίας και την Εθνική Θεσσαλονίκης-Χαλκηδόνας, καθώς και τις παλιές εθνικές οδούς Κιλκίς και Σερρών, με στόχο την ένταξη των έργων, μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, ανέφερε ότι η Περιφέρεια περιμένει και από το υπουργείο Υποδομών να ξεκινήσει την υλοποίηση των έργων στο επαρχιακό δίκτυο, με βάση τις μελέτες που έχει εκπονήσει η Εγνατία Οδός. «Με την ολοκλήρωση αυτών των παρεμβάσεων από την Περιφέρεια και το υπουργείο, θα αυξηθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στην Περιφέρεια, ενώ θα αποφεύγονται τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα, με απαραίτητη προϋπόθεση οι οδηγοί να τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ