ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Προβολή και προώθηση 59 ελληνικών προϊόντων σε Γερμανικά σούπερ μάρκετ - iefimerida.gr

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Προβολή και προώθηση 59 ελληνικών προϊόντων σε Γερμανικά σούπερ μάρκετ

Προβολή και προώθηση 59 ελληνικών προϊόντων σε Γερμανικά σούπερ μάρκετ
Προβολή και προώθηση 59 ελληνικών προϊόντων σε Γερμανικά σούπερ μάρκετ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια στρατηγικής σημασίας προωθητική ενέργεια ελληνικών προϊόντων σε δύο μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας EDEKA στη Στουτγάρδη της Γερμανίας ολοκλήρωσε η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

H δράση έγινε σε συνεργασία με την Agrofolio, έναν από τους βασικούς διανομείς ελληνικών προϊόντων στην περιοχή.

Προβολή και προώθηση ελληνικών προϊόντων

Στόχος της ενέργειας ήταν η προβολή και ενίσχυση της παρουσίας των επώνυμων, ποιοτικών προϊόντων των εταιρειών-μελών στη mainstream γερμανική αγορά. Η δράση υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Eurobank και της Enterprise Greece, στο πλαίσιο της κοινής δέσμευσης για την ανάδειξη της ελληνικής παραγωγής στις διεθνείς αγορές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η προωθητική ενέργεια έλαβε χώρα σε δύο καταστήματα της EDEKA: το EDEKA Center Feuerbach (18-27 Σεπτεμβρίου) και το EDEKA Bauer Leinfelden (1-11 Οκτωβρίου), προσεγγίζοντας περισσότερους από 8.500 καταναλωτές εβδομαδιαίως. Με ειδικά διαμορφωμένα stands με μηνύματα επικοινωνίας στα Γερμανικά, γευστικές δοκιμές και την ενεργή παρουσία promoters καθημερινά, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά την υψηλή ποιότητα, τη γευστική ταυτότητα και την καινοτομία των επώνυμων ελληνικών προϊόντων.

Οι 12 εταιρίες- μέλη που συμμετείχαν, με 59 προϊόντα, ήταν οι εξής: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Βαρβαγιάννης, Βιολάντα, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, ΧΙΩΝ, Θυμέλης, Μέλι Αττική, Αγγελάκης, Μενέλαος Fresh.

Ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, 'Αγις Πιστιόλας, δήλωσε: «Η επιτυχία της παρουσίας μας στα καταστήματα EDEKA στη Στουτγάρδη αποδεικνύει τη δυναμική που μπορεί να έχει η ελληνική επιχειρηματικότητα όταν λειτουργεί συλλογικά και με στρατηγική. Η θερμή ανταπόκριση των Γερμανών καταναλωτών στα προϊόντα μας, σε συνδυασμό με τη σταθερή υποστήριξη της Eurobank και της EnterpriseGreece, που στέκονται διαχρονικά στο πλευρό μας, ενισχύει το όραμά μας για μια εξωστρεφή και ανταγωνιστική Ελλάδα. Τα θετικά αποτελέσματα αποτελούν ισχυρό κίνητρο για εμάς, για να εντείνουμε τις προσπάθειές μας προς την κατεύθυνση της συλλογικής προώθησης των επώνυμων ελληνικών προϊόντων των μελών τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι 12 εταιρίες- μέλη που συμμετείχαν, με 59 προϊόντα, ήταν οι εξής: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Βαρβαγιάννης, Βιολάντα, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, ΧΙΩΝ, Θυμέλης, Μέλι Αττική, Αγγελάκης, Μενέλαος Fresh
Οι 12 εταιρίες- μέλη που συμμετείχαν, με 59 προϊόντα, ήταν οι εξής: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Βαρβαγιάννης, Βιολάντα, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, ΧΙΩΝ, Θυμέλης, Μέλι Αττική, Αγγελάκης, Μενέλαος Fresh

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, υπογράμμισε: «Η Enterprise Greece στηρίζει με συνέπεια κάθε πρωτοβουλία που ανοίγει νέους δρόμους για την ελληνική επιχειρηματικότητα στις διεθνείς αγορές. Η συνεργασία μας με την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτυπώνει έμπρακτα πώς οι συνέργειες μπορούν να αναδείξουν τα ελληνικά προϊόντα. Η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικά δυναμικές επιχειρήσεις, ικανές να ανταγωνιστούν επάξια σε απαιτητικά περιβάλλοντα, προβάλλοντας παράλληλα μια σύγχρονη, εξωστρεφή εικόνα της χώρας μας. Είναι χαρά και ευθύνη μας να ενισχύουμε τέτοιες προσπάθειες που συνδέουν την ελληνική παραγωγή με τη διεθνή ανάπτυξη και δημιουργούν προστιθέμενη αξία και νέες θέσεις εργασίας στην πατρίδα μας».

Ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής της Eurobank, επικεφαλής Transaction Banking, Ελευθέριος Βλαχογιάννης, επεσήμανε: «Η Eurobank, ως σταθερός υποστηρικτής της ελληνικής επιχειρηματικότητας, συνεχίζει να στηρίζει ενεργά την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Μετά την επιτυχημένη δράση στη Γαλλία, η πρωτοβουλία επεκτείνεται στη γερμανική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη διεθνή απήχηση των ελληνικών επιχειρήσεων και την ποιότητα των εγχώριων προϊόντων. Μέσω της βραβευμένης πλατφόρμας διεθνούς εμπορίου Exportgate και της εξειδικευμένης ομάδας Transaction Banking, η Τράπεζα βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των εξωστρεφών ελληνικών επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας ουσιαστικά τη διείσδυσή τους σε νέες αγορές και την ανάπτυξή τους στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ