Praktiker Ηellas: Με χιλιάδες χαμόγελα γέμισε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και φέτος - iefimerida.gr

Praktiker Ηellas: Με χιλιάδες χαμόγελα γέμισε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και φέτος

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο Praktiker
Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο Praktiker
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ) υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Για 7η συνεχή χρονιά, από τις 05 έως και τις 10 Οκτωβρίου, γιόρτασε την εξυπηρέτηση στα 16 καταστήματα του Δικτύου της, αλλά και μέσω του e-shop της με μοναδικές δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της, κάνοντας κάθε αγοραστικό και εργασιακό ταξίδι ακόμα πιο ξεχωριστό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με στόχο να κάνει πράξη καθημερινά τη δέσμευσή της να παρέχει σε όλους τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που χρειάζονται, κατάφερε παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε όλοι, να αναδείξει για ακόμη μια φορά την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης, μοιράζοντας χιλιάδες χαμόγελα. Περισσότεροι από 170.000 ήταν οι επισκέπτες στα 16 καταστήματά της πανελλαδικά, ενώ σημειώθηκαν πάνω από 460.000 επισκέψεις στο praktiker.gr, για να απολαύσουν τις ιδιαίτερες δράσεις, να εμπνευστούν και να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές. Παράλληλα, στην κλήρωση δώρων που πραγματοποιήθηκε μέσω του προγράμματος επιβράβευσης ‘my Praktiker’, τουλάχιστον 2.315 μέλη συμμετείχαν, ενώ όσον αφορά στον πανελλαδικό διαγωνισμό Great Service Store, πήραν μέρος 13.773 πελάτες.

praktiker workshops
Συμμετέχοντες απόλαυσαν τα Workshops της Praktiker

Εκεί ήταν φυσικά και οι πολύτιμοι συνεργάτες της, οι οποίοι όπως κάθε χρόνο υποστήριξαν τον θεσμό αυτό με δωρεάν επιδείξεις και παρουσιάσεις επώνυμων προϊόντων που κέντρισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμη, σε όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ, 576 συμμετέχοντες όλων των ηλικιών απόλαυσαν τα αγαπημένα Workshops της Praktiker (τα οποία διοργανώνονται σταθερά κάθε 2ο Σάββατο του μήνα), τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, παίρνοντας μαζί τους ως δώρο τις κατασκευές τους. Μάλιστα, το τελευταίο Workshop της ΕΕΕΠ (Σάββατο, 10/10), είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς οι συμμετέχοντες έφτιαξαν με πολλή αγάπη 176 ξεχωριστές μολυβοθήκες, που θα δοθούν πανελλαδικά στις δομές του Χαμόγελου του Παιδιού.

Πολλές και διασκεδαστικές ήταν και οι δράσεις που οργανώθηκαν για τους ανθρώπους της Praktikerστα καταστήματα, στα κεντρικά γραφεία και τα b2b centers. Αρχικά, οι 1.600 εργαζόμενοι πανελλαδικά – ακόμα και όσοι εργάζονται από το σπίτι, με homedelivery – απόλαυσαν ένα νόστιμο πρωινό κατά τη διάρκεια αυτής της γιορτινής εβδομάδα. Ταυτόχρονα, από εσωτερικό διαγωνισμό, αναδείχθηκαν 19 Superheroes για την εξυπηρέτηση που προσφέρουν, ένας σε κάθε εγκατάσταση της Praktiker, ενώ μια από τις πιο όμορφες στιγμές, με αφορμή τον εορτασμό της εβδομάδας, ήταν όταν όλοι μαζί δημιούργησαν μια αφίσα-ψηφιδωτό με φωτογραφίες τους.

Μέσα στην εβδομάδα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν Webinars για τα ακόλουθα θέματα: εισαγωγικό webinar «Προσφέροντας θετικές εμπειρίες στους πελάτες μας» με εισηγητή τον κ. Ουάσφι Μπάσιλ, webinar ψυχολογίας για θετική στάση ζωής, αλλά και webinar σχετικά με την κλιματική αλλαγή, από το Wwf Ελλάς.

δώρα praktiker
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γενικότερα, η Praktiker φροντίζει διαρκώς για την εξέλιξή τους και μέσα από συμβουλευτική υποστήριξη, όπου οι εργαζόμενοι, καθώς και οι συγγενείς τους, καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου μπορούν να απευθυνθούν σε ειδική Γραμμή Συμβουλευτικής για θέματα Ψυχολογίας και Διατροφής. Μέσα στον 1ο χρόνο λειτουργίας της, μάλιστα, έχουν πραγματοποιηθεί 1.730 κλήσεις,από τις οποίες έχουν εξυπηρετηθεί για θέματα ψυχολογικής και διατροφικής συμβουλευτικής 405 άτομα πανελλαδικά. Σε συνέχεια αυτού του επιτυχούς 1ου χρόνου, η Praktiker με σημείο έναρξης την ΕΕΕΠ, παρέχει πλέον στους εργαζομένους της και μια νέα υπηρεσία: το “soul-foodapplication”, ένα private site, που λειτουργεί ως ένα εξίσου χρήσιμο εργαλείο που μπορούν να το συμβουλευτούν ανά πάσα στιγμή για τα παραπάνω θέματα. Σε συνδυασμό με τη γραμμή υποστήριξης, στόχος της εταιρίας είναι να βοηθά τους ανθρώπους της να διαμορφώσουν μία κουλτούρα φροντίδας του εαυτού τους, σωματικά και ψυχικά, για μία καλύτερη ζωή.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, με αφορμή την ολοκλήρωση της ΕΕΕΠ σημείωσε: «Γιορτάσαμε και φέτος την εξυπηρέτηση με τον καλύτερο τρόπο και με μεγάλη επιτυχία. Τόσο οι άνθρωποί μας όσο και οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά, χαρίζοντάς μας αμέτρητα χαμόγελα για ακόμη μια χρονιά και τους ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό. Η εξυπηρέτηση, η κορυφαία ποιότητα, η φροντίδα και η εξέλιξη των ανθρώπων μας που παρέχουν καθημερινά τις καλύτερες αγοραστικές εμπειρίες και υπηρεσίες, έχουν εξέχουσα σημασία για εμάς. Οι καταναλωτές άλλωστε, μας δείχνουν σταθερά την εμπιστοσύνη τους και θα συνεχίζουμε να τους φροντίζουμε στο έπακρο. Όλα αυτά τα χαμόγελα, λοιπόν, στόχος μας είναι να τα διατηρήσουμε στα πρόσωπα όλων παρά τις δύσκολες συνθήκες, ώστε να συνεχίσουμε μαζί με αισιοδοξία».

Οι καλύτερες εμπειρίες μας περιμένουν πάντα στην Praktiker γιατί «ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ… μαζί!».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ