Ποιοι κρύβονται πίσω απο την digital επιτυχία του «Σασμού»; - iefimerida.gr

Ποιοι κρύβονται πίσω απο την digital επιτυχία του «Σασμού»;

Χώρος Social Experience
Social Experience: Μια μοναδική digital εμπειρία!
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Social Experience είναι μία νεοσύστατη εταιρεία, που γεννήθηκε επίσημα και ουσιαστικά λίγα χρόνια πριν την Covid εποχή. Η φιλοσοφία της αποτυπώνεται στην εξής φράση: «ethos, pathos, logos».

Η ομάδα μεγάλωσε αρκετά γρήγορα και απέκτησε τα δικά της γραφεία αρχικά στη Ν. Σμύρνη και αργότερα στην Ηλιούπολη. Από την πρώτη μέρα ύπαρξης της, η Social Experience αφοσιώθηκε σε υπηρεσίες που αφορούν το digital marketing και τα social media. Αρχικά ανέλαβε πιο μικρά accounts, αλλά το πάθος που έδειξε την οδήγησε και στη διαχείριση μεγάλων λογαριασμών, ενώ παράλληλα αναπτύχθηκε σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών της ψηφιακής επικοινωνίας. To day to day social media handling και η παραγωγή του, το community building και τα social media & google ads αποτελούν κατά βάση καθημερινότητά στο γραφείο. Σίγουρα δεν λείπουν τα meetings, όπου η ομάδα επικεντρώνεται σε νέες ιδέες που θα υλοπιήσουν οι συνεργάτες, προκειμένου να μεγαλώσουν ποιοτικά την digital εικόνα τους και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα από τα χαρακτηριστικά της Social Experience είναι τα γρήγορα αντανακλαστικά απέναντι σε οποιαδήποτε μορφή αλλαγής στις digital πλατφόρμες. Αυτό οφείλεται στο μικρό σχήμα εγκρίσεων και στην εμπιστοσύνη που έχει χτίσει με τους συνεργάτες της. Άλλωστε, οι κανόνες που βάζουν οι digital πλατφόρμες στους χρήστες είναι οι ίδιοι για όλους, την διαφορά κάνουν αυτοί που μπορούν να τους φέρουν στα μέτρα τους όσο καλύτερα γίνεται και να χτίσουν την εικόνα τους με στοχευμένες κινήσεις, ακολουθώντας μια στρατηγική και κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές όταν και όπου χρειάζεται. Αυτός είναι κι ο λόγος που οι συνεργάτες της Social Experience προέρχονται από πολλούς χώρους, από τηλεοπτικά προγράμματα και φυσικά πρόσωπα (αθλητές, ηθοποιοί, πολιτικοί) μέχρι καταστήματα εστίασης, e-shop και ξενοδοχειακές μονάδες.

Γιάννης Κρικρής - Founder of Social Experience
Γιάννης Κρικρής - Founder of Social Experience

Μετά το τελευταίο Social Experience Forum, συνέδριο που διοργανώθηκε στα πρώτα βήματα της εταιρείας, το δυναμικό team της ήρθε σε επαφή με αξιόλογους ανθρώπους της επικοινωνίας, όπως η Πίμη Φασούλα. Το καλοκαίρι του 2020 την Social Experience εμπιστεύτηκε μια σειρά μ᾽ ένα πολύ σπουδαίο cast ηθοποιών, η «Αγγελική», με μεγάλη επιτυχία κι ένα χρόνο μετά ήρθε το τηλεοπτικό φαινόμενο «Σασμός» και η κωμική σειρά «Άσε μας ρε Μαμά». Και έτσι, η ομάδα επικοινωνίας του Alpha έγινε «δεύτερη οικογένεια» για την Social Experience, με αμοιβαίο σεβασμό και προσπάθεια από κοινού για το καλύτερο. Αυτή είναι και η συνταγή της επιτυχίας, όπως φαίνεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι προκλήσεις που δίνουν ώθηση

Η διαχείριση ενός τέτοιου είδους λογαριασμού φαίνεται εύκολη, αλλά στην πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο. Αφενός, για τον«Σασμό», η πρώτη δυσκολία έγκειται στο δεδομένο ότι αφορά σε μία καθημερινή σείρα με συνεχόμενες εναλλαγές. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι η παραγωγή του περιεχομένου πρέπει να μη σταματάει ποτέ! Αφετέρου, για τη Social Experience κάθε ενέργεια στα social media έχει βαρύτητα. Αυτό από μόνο του ανεβάζει τον πήχη της ευθύνης και της δυσκολίας.

Επίσης, η εταιρεία κλήθηκε να διαχειριστεί μια πραγματικά πολύ πετυχημένη σειρά με πολύ ψηλά νούμερα τηλεθέασης. Και αυτό άφηνε επί της αρχής μηδενικό περιθώριο εφησυχασμού, καθώς έπρεπε όχι μόνο να ακολουθείται αυτό το ρεύμα ,αλλά να δημιουργείται και ροή. Ο «Σασμός» έχει ένα πολύ απαιτητικό κοινό, το οποίο περιμένει τα social media της σειράς να είναι εξίσου δυνατά με την ίδια τη σειρά. Γι᾽ αυτόν ακριβώς το λόγο, η Social Experience έδωσε πρωταρχική έμφαση στην αλληλεπίδραση με το κοινό. Οι απαντήσεις έπρεπε να είναι άμεσες και προσωποιημένες, με χρήση trends, ενδιαφέρον backstage υλικό, με «χτίσιμο» των πτυχών των πρωταγωνιστών, φέρνοντας τον τηλεθεατή ακόμα πιο κοντά σε αυτούς και τελικά με επένδυση στη δημιουργία δυνατών και αληθινών σχέσεων με όλους τους ακολούθους.

Η επιβράβευση και πώς διαμορφώνεται το μέλλον

H Social Experience είναι περήφανη για την κατάκτηση του Gold Award στην κατηγορία Best Engagement Strategy, των Digital Media Awards 2022, για την τηλεοπτική σειρά «Σασμός». Ένα πρότζεκτ στο οποίο η ομάδα έδωσε την ψυχή της. Όταν, λοιπόν, ο κόπος αναγνωρίζεται αυτό μόνο χαρά μπορεί να δώσει και ένα επιπλέον «μπουστάρισμα» για τη συνέχεια με ακόμη περισσότερη δουλειά. Η Social Experience έβαλε στόχο φέτος να ξεπεράσει τον εαυτό της, και να διακριθεί για ακόμη μία φορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οποιαδήποτε μορφή marketing είναι πλέον απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση. Έχει σοβαρό αντίκτυπο όχι μόνο στην επιτυχία, αλλά πολλές φορές και στη βιωσιμότητα της. Κανένα πρότζεκτ δεν έχει την πολυτέλεια να μην επενδύσει στην digital εικόνα. Τα social media και οι digital πρακτικές προσεγγίζουν στοχευμένα κοινά, δημιουργούν τάσεις, διατηρούν το ενδιαφέρον, ενισχύουν τη δυναμική. Και τα τέσσερα αυτά δεδομένα υπογραμμίζουν τη σημασία ενός δυνατού προγραμμάτος ενεργειών. Για την Social Experience, η ανάγκη είναι πάντα η ίδια. Να γίνεται καλύτερη και να δημιουργεί περιεχόμενο που όχι μόνο θα κάνει τη διαφορά, αλλά και που θα συμβάλει ουσιαστικά στην επιτυχία των πελατών της. Τους επόμενους μήνες η εταιρεία επιθυμεί να εδραιωθεί σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, που ήδη «τρέχει» κάποιες ενέργειες και μέσα στον επόμενο χρόνο να δημιουργήσει και το δικό της studio, προκειμένου να καλύπτει in house τις ανάγκες παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Social digital marketing εταιρεία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ