fbpx Το Πλαίσιο κερδίζει το στοίχημα με τις οικιακές συσκευές, αύξηση 70% στις πωλήσεις -Νέα τμήματα σε 3 ακόμη καταστήματα | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ

Το Πλαίσιο κερδίζει το στοίχημα με τις οικιακές συσκευές, αύξηση 70% στις πωλήσεις -Νέα τμήματα σε 3 ακόμη καταστήματα

Κατάστημα Πλαίσιο στα Χανιά
30|10|2020 | 10:10
Κατάστημα Πλαίσιο στα Χανιά

Στη δημιουργία νέων τμημάτων οικιακών συσκευών σε τρία ακόμα καταστήματα προχωρά η εταιρεία Πλαίσιο, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Η δημιουργία των νέων τμημάτων μόνο τυχαία δεν είναι καθώς το Πλαίσιο κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη άνω του 70% στην κατηγορία των οικιακών συσκευών για το γ’ τρίμηνο του 2020 (για α’ & β’ τρίμηνο δεν υπάρχουν συγκρίσιμα νούμερα). Το νούμερο είναι εντυπωσιακό, εάν αναλογιστεί κανείς τη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε. Μπορεί η κρίση του κορωνοϊού και η περίοδος του lockdown να είχε ως απόρροια το κλείσιμο αρκετών επιχειρήσεων, ωστόσο, ορισμένες εταιρείες κατάφεραν να επιβιώσουν χάρη στην στρατηγική τους, σημειώνοντας κέρδη.

Νέα τμήματα οικιακών συσκευών σε τρία καταστήματα Πλαίσιο

Στο εννιάμηνο του 2020, ο τζίρος των οικιακών συσκευών ξεπέρασε κατά πολύ ακόμα και τον αρχικό στόχο, ο οποίος είχε διαμορφωθεί πριν ξεσπάσει η πανδημία και συνεπώς δεν είχε ληφθεί υπόψιν η σημαντική πτώση πωλήσεων που επέφερε το lockdown στην αγορά. Η ανάπτυξη αυτή, λοιπόν, οδήγησε στην απόφαση δημιουργίας νέων τμημάτων οικιακών συσκευών στα καταστήματα Αργυρούπολης, Ευκαρπίας (Θεσσαλονίκη) και Χανίων (Κρήτη), προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών.

Η δημιουργία των νέων τμημάτων αποτελεί μέρος της στρατηγικής των κυρίων Γεράρδων, η οποία στηρίζεται στη συστηματική επένδυση σε υποδομές logistics & e-commerce και δευτερευόντως σε λελογισμένη αύξηση του δικτύου των καταστημάτων Πλαίσιο, ενισχύοντας έτσι το μοντέλο omnichannel.

Αλλωστε, η στρατηγική αυτή έκανε το Πλαίσιο να ξεχωρίσει την περίοδο του lockdown έναντι των ανταγωνιστών του. Την ώρα που οι καταναλωτές ταλαιπωρούνταν από τις καθυστερήσεις των παραγγελιών τους, το Πλαίσιο ανταποκρίθηκε στην υπόσχεση που έδωσε για αξιόπιστη-συνεπή και ασφαλή παράδοση των παραγγελιών τους, ενώ ταυτόχρονα πέτυχε να συγκρατήσει το 80% των πωλήσεών του! Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: Το 90% των παραγγελιών κατά την περίοδο του lockdown παραδόθηκε σε 1-2 ημέρες.

Η ταχύτατη προσαρμογή και ανταπόκριση της εταιρείας στα νέα δεδομένα της περιόδου του lockdown οδήγησε στα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου 2020. Συγκεκριμένα: Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 8%, στα 148,6 εκατ. ευρώ (από 137,5 εκατ. ευρώ), ο EBITDA σταθεροποιήθηκε σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%) και πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ η καθαρή κερδοφορία σημείωσε αύξηση 85,5%. Βελτίωση σημειώθηκε και στην ταμειακή ρευστότητα, σε διψήφιο ποσοστό που υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ, με την σταθερή καθαρή ρευστότητα να φτάνει στα 29,2 εκατ. ευρώ. Σταθερά ισχυρά παρέμειναν και τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου, ξεπερνώντας τα 93 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ