Πώς κατέκτησε η Πλαίσιο την κορυφή της ελληνικής αγοράς: Τα «διαστημικά» logistics, η στρατηγική, η προσφορά στην κοινωνία - iefimerida.gr

Πώς κατέκτησε η Πλαίσιο την κορυφή της ελληνικής αγοράς: Τα «διαστημικά» logistics, η στρατηγική, η προσφορά στην κοινωνία

Το πλαίσιο στην πέτρου ράλλη
Το ΠΛΑΙΣΙΟ στην Πέτρου Ράλλη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ελληνική -και όχι μόνο- αγορά πέρασε από δύσκολες «φουρτούνες» την τελευταία διετία. Δεν ήταν λίγες οι εταιρείες που ανέστειλαν τη λειτουργία τους, ενώ άλλες «βραχυκύκλωσαν» λόγω της αδυναμίας να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Υπήρχαν όμως και οι εξαιρέσεις. Και η Πλαίσιο είναι αυτή που ξεχωρίζει.

Ακριβώς ένα χρόνο πριν, τον Οκτώβριο του 2020, το iefimerida.gr παρουσίασε την πρώτη συνολική «ακτινογραφία» της Πλαίσιο. Παρά τις αντιξοότητες, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση στις πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2020. Το «κλειδί» ήταν η προσήλωση στο όραμα των Γεώργιου και Κωνσταντίνου Γεράρδου, οι οποίοι δεν ακολούθησαν το «ρεύμα» της αγοράς, που έβλεπε τη λύση στο άνοιγμα ολοένα και περισσότερων καταστημάτων. Αντιθέτως, η Πλαίσιο επένδυσε σε ένα διαφορετικό τρίπτυχο: «logistics – διανομή – in-house call center». Φτάνοντας στο 2021, η «συνταγή» δείχνει να αποδίδει σε… εκθετικό βαθμό, οδηγώντας την Πλαίσιο στην κορυφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο κ. Γεώργιος Γεράρδος (δεξιά) και ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος της ΠΛΑΙΣΙΟ
Ο κ. Γεώργιος Γεράρδος (δεξιά) και ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος της ΠΛΑΙΣΙΟ

Οι αριθμοί «μιλούν» για την Πλαίσιο: Αύξηση πωλήσεων κατά 34,1%

Πρόσφατα η Πλαίσιο ανακοίνωσε τα οικονομικά στοιχεία του Α’ εξαμήνου του 2021, με τα οποία επισφραγίζεται η επιτυχής πορεία, καθώς φανερώνουν μια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 34,1%. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις των προϊόντων -όπως εικόνας ήχου, προϊόντα κινητής τηλεφωνίας, είδη γραφείου και προϊόντα που διασυνδέονται και δημιουργούν το Ψηφιακό Οικοσύστημα- «άγγιξαν» τα 200 εκατ. ευρώ (έκλεισαν στα 199,2 εκατ.), μια επίδοση που είναι η υψηλότερη της δεκαετίας για την Πλαίσιο.

Από το ίδιο report προκύπτει καθαρή ρευστότητα 21,8 εκατ. ευρώ -δείκτης της υγιούς οικονομικής κατάστασης της εταιρείας και ίδια κεφάλαια 96 εκατ. ευρώ που ξεπερνούν ακόμα και τη χρηματιστηριακή αξία της Εταιρείας . Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις οικιακών συσκευών από την Πλαίσιο κατέγραψαν μια εκρηκτική αύξηση της τάξης του +150%, συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2020. Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να προστεθεί ότι το ίδιο διάστημα -για αρκετούς μήνες- τα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα λειτουργούσαν μετ’ εμποδίων και πώς το βάρος κλήθηκε να «σηκώσει» το eshop της εταιρείας (www.plaisio.gr). Παρότι δεχόταν εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις κάθε ημέρα, το plaisio.gr ουδέποτε «έπεσε», καταφέρνοντας μάλιστα να επεξεργάζεται τάχιστα τις παραγγελίες και να διατηρεί τον μέσο όρο των παραδόσεων στις 1 με 2 ημέρες! Η επίδοση αυτή αναδεικνύει ότι πρόκειται, δίχως αμφιβολία, για ένα ελληνικό success story.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποια στρατηγική ακολούθησε η Πλαίσιο

Αναλυτές της αγοράς επισημαίνουν ότι το brand Πλαίσιο είναι πλέον ισχυρά εδραιωμένο στη συνείδηση του καταναλωτή, καθώς εμπνέει αξιοπιστία. Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε εύκολα, καθώς χρειάστηκε μεθοδική δουλειά 15 ετών και απαιτητικούς ελιγμούς, ιδίως την περίοδο που ξέσπασε η οικονομική κρίση, πίσω στο 2009. Όμως ούτε εκείνες οι δύσκολες ημέρες, ούτε η ταραγμένη περίοδος του 2015 -με τα capital controls, ούτε και η πανδημία που ακολούθησε κατάφεραν να βάλουν «φρένο» στην ανοδική πορεία της Πλαίσιο.

Πώς λοιπόν κατάφερε να ενδυναμωθεί περαιτέρω σε τόσο απαιτητικές συνθήκες; Το βασικό «ατού» της Πλαίσιο ήταν και είναι η πελατοκεντρική στρατηγική ανάπτυξης, η οποία αναπροσαρμόζεται διαρκώς βάσει των εξελίξεων της αγοράς. Η Πλαίσιο έχει ακολουθήσει ένα πολυκαναλικό μοντέλο λειτουργίας, το οποίο βασίζεται στα e-commerce, in-house call center, logistics, διανομή με ίδια βαρύτητα σε όλα σκέλη.

Οι επενδύσεις που έδωσαν το προβάδισμα -Τα 3 «κλειδιά»

Σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν και οι επενδύσεις 15ετίας, που έδωσαν συγκριτικά πλεονεκτήματα στην Πλαίσιο έναντι του ανταγωνισμού. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει η επένδυση των 30 εκατ. ευρώ στα κεντρικά γραφεία της Μαγούλας, ένα ιδιόκτητο κτίριο 22.500 τ.μ., όπου «τρέχει» ένα ημιαυτόματο logistics center. Ο επόμενος κρίκος ήταν η επένδυση των 8 εκατ. ευρώ σε μια γιγαντιαία αποθήκη 10.000 τ.μ. στη Μάνδρα. Με τη συγκεκριμένη αποθήκη, και με τον μεγάλο ιδιόκτητο στόλο φορτηγών της Πλαίσιο, επιτυγχάνεται η αυξημένη διαθεσιμότητα και η ταχεία αποστολή οικιακών συσκευών.

Η μεγάλη αποθήκη της Μάνδρας
Η μεγάλη αποθήκη της Μάνδρας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα και πριν την περίοδο έξαρσης της πανδημίας και των περιορισμών στη λειτουργία των καταστημάτων, η Πλαίσιο είχε αναβαθμίσει την πλατφόρμα plaisio.gr. Με μια επένδυση 1,8 εκατ. ευρώ, το site της εταιρείας ενισχύθηκε ώστε να διαχειρίζεται τη μεγάλη επισκεψιμότητα και, επομένως, να προσφέρει απρόσκοπτα υπηρεσίες στον πελάτη.

Το τρίτο «κλειδί» που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στην επιτυχία της εταιρείας είναι το ανθρώπινο δυναμικό της. Πρόκειται για μια δεμένη ομάδα, με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, ετοιμότητα, ευελιξία και με μια ιδιαίτερα παραγωγική κουλτούρα συνεργασίας. Στην Πλαίσιο η λήψη καθημερινών αποφάσεων γίνεται με βάση τις αξίες της εταιρείας: αμεσότητα, καινοτομία - πρωτοπορία, ομαδικότητα, διαφάνεια, αξιοκρατία, εξέλιξη- ανάπτυξη, συνεχή εκπαίδευση και έμφαση στο αποτέλεσμα.

Η ομάδα της ΠΛΑΙΣΙΟ
Η ομάδα της ΠΛΑΙΣΙΟ

Η Πλαίσιο ανταποδίδει στην κοινωνία -Η εθελοντική ομάδα «Πλάι σου»

Το επιχειρείν δεν είναι μια δραστηριότητα «αποκομμένη» από την κοινωνία -αυτό είναι κάτι που γνωρίζουν καλά ο Γεώργιος και ο Κωνσταντίνος Γεράρδος της Πλαίσιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο βασικός άξονας στον οποίο κινούνται είναι ο πυλώνας της Εκπαίδευσης και του Εθελοντισμού, αλλά και η άμεση παρέμβαση στις μεγάλης εμβέλειας έκτακτες ανάγκες των τελευταίων ετών.

Στην κρίσιμη περίοδο της πανδημίας -και όχι μόνο, η Πλαίσιο εστίασε το ενδιαφέρον της στις δημόσιες εκπαιδευτικές δομές, προσφέροντας τεχνολογικό εξοπλισμό που αξιοποιήθηκε στην τηλεκπαίδευση μαθητών σε όλη την Ελλάδα. Στα αξιοσημείωτα αυτής της διαδρομής είναι η δημιουργία της πρώτης STEM Library σε δημόσιο σχολείο στην Ελλάδα, ο σχηματισμός της ομάδας αγωνιστικής Ρομποτικής Plaisiobots και η διοργάνωση του 1ου Open Call Διαγωνισμού Ρομποτικής και Επιχειρηματικότητας για μαθητές και φοιτητές.

Η STEM βιβλιοθήκη που δημιούργησε η ΠΛΑΙΣΙΟ σε δημόσιο σχολείο
Η STEM βιβλιοθήκη που δημιούργησε η ΠΛΑΙΣΙΟ σε δημόσιο σχολείο

Επιπλέον, η Πλαίσιο στέκεται στην έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς στο πλευρό των παιδιών των λιγότερο ευνοημένων οικογενειών, καλύπτοντας ανάγκες σε σχολικά είδη. Στην ίδια κατεύθυνση, σχεδίασε τη σειρά χρηστικών προϊόντων “Hugtag”, μέρος των εσόδων από την πώληση της οποίας υποστηρίζει φορείς με σημαντική και ευρεία κοινωφελή δραστηριότητα, όπως η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» , το Ινστιτούτο Prolepsis, αλλά και το «Κάνε Μια Ευχή» Ελλάδος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η πιο πρόσφατη ενέργεια που πραγματοποίησε η ομάδα εθελοντών «Πλάι σου» στις μεγάλης εμβέλειας πυρκαγιές των προηγούμενων μηνών, όπου παρέδωσε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας.

Όλα τα δεδομένα καταδεικνύουν ότι η «συνταγή» της Πλαίσιο πέτυχε. Κατάφερε να αυξήσει τα οικονομικά της μεγέθη ακόμα και στην κορύφωση της πανδημίας, έμεινε προσηλωμένη στη στρατηγική της και συνέχισε να επενδύει ακόμα και όταν οι περισσότεροι έβλεπαν το μέλλον ως αβέβαιο. Η Πλαίσιο βρήκε, επιπλέον, την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στη ψηφιοποίηση υπηρεσιών και την προστασία των θέσεων εργασίας. Γι’ αυτό και, σύμφωνα με αναλυτές, θεωρείται ως η κορυφαία ελληνική future ready εταιρεία που αποτελεί υπόδειγμα ακόμα και για επιχειρήσεις εκτός του κλάδου της.

Η ομάδα «Πλάι σου» της ΠΛΑΙΣΙΟ
Η ομάδα «Πλάι σου» της ΠΛΑΙΣΙΟ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Πλαίσιο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ