fbpx Μεγάλη απάτη στην Πιερία: Εκλεψαν 18.530 ευρώ από πολίτη με μήνυμα στο κινητό [εικόνα] | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ

Μεγάλη απάτη στην Πιερία: Εκλεψαν 18.530 ευρώ από πολίτη με μήνυμα στο κινητό [εικόνα]

αναζητηση διαδικτυο
27|10|2020 | 14:32
Φωτογραφία αρχείου: Shutterstock

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, καλεί τους πολίτες με ανακοίνωσή της, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα μηνύματα που δέχονται για ηλεκτρονικούς τραπεζικούς λογαριασμούς, με αφορμή τη περίπτωση απάτης πολίτη στην Πιερία, μέσω κινητού τηλεφώνου με τη χρήση μηνύματος.

Συγκεκριμένα, διεξάγεται έρευνα για υπόθεση εξαπάτησης πολίτη, από τον τραπεζικό λογαριασμό του οποίου αφαιρέθηκαν 18.530 ευρώ.

Πώς κατάφεραν να ξεγελάσουν τον πολίτη στην Πιερία

Το θύμα έλαβε μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο, που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα και τον ενημέρωνε δήθεν ότι η χρεωστική του κάρτα έχει απενεργοποιηθεί και θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Το μήνυμα που έφτασε στο κινητό τηλέφωνο του θύματος
Το μήνυμα που έφτασε στο κινητό τηλέφωνο του θύματος

Για την ενεργοποίηση έπρεπε να χρησιμοποιήσει υπερσύνδεσμο (link) που εμφανιζόταν στο μήνυμα και τον οδηγούσε σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε την ιστοσελίδα της τράπεζας, ζητώντας να εισάγει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού του λογαριασμού (e-banking).

Έτσι κατάφεραν να υφαρπάξουν τα παραπάνω στοιχεία και να έχουν πλήρη πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό, όπου πραγματοποίησαν 4 εμβάσματα σε τραπεζικό τους λογαριασμό, συνολικού ποσού 18.530 ευρώ.

Με αφορμή το παραπάνω περιστατικό, η ΕΛ.ΑΣ προτρέπει τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε περίπτωση που λάβουν παρόμοια ειδοποίηση είτε μέσω μηνύματος (sms) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), να διαγράφουν το μήνυμα και σε καμία περίπτωση να μην «πατάνε» πάνω στον υπερσύνδεσμο (link).

Επισημαίνεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν στέλνουν μηνύματα (sms) στο κινητό τηλέφωνο ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (emails) των πελατών τους, ζητώντας να εισάγουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού τους λογαριασμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ