Καταγγελίες για απαράδεκτες συμπεριφορές διευθύντριας γυμνασίου στην Πάτρα έρχονται στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα με το pelop.gr, μαθητές γυμνασίου της πόλης κατηγορούν τη διευθύντριά τους για ψυχολογικό εκβιασμό και για τιμωρίες που θυμίζουν παλαιότερες εποχές στα σχολεία.
Μεταξύ των καταγγελιών που έχουν γίνει, είναι ότι έβαζε στους μαθητές τιμωρίες, να γράφουν επανειλημμένα μια φράση ως τιμωρία ή ακόμη και να τους υποχρεώνει να ζητήσουν συγγνώμη γονατιστοί.
Ακόμη και ενήλικες που προσπάθησαν να συζητήσουν μαζί της τα όσα συμβαίνουν στο σχολείο κάνουν λόγο για μια γυναίκα «εκρηκτική και προσβλητική» ως προς τη συμπεριφορά της.
Για την καθηγήτρια, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, έχει γίνει καταγγελία και εστάλη φάκελος στο υπουργείο Παιδείας, χωρίς ωστόσο ακόμη να έχει γίνει κάποια ενέργεια.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ανέφερε πως παρά το ότι έγιναν προσπάθειες προς τη συγκεκριμένη διευθύντρια να διορθώσει τη συμπεριφορά της, αυτή συνέχισε να φέρεται με απαράδεκτο τρόπο στα παιδιά.

«Από την πλευρά μας έχουμε πράξει όλα όσα προβλέπονται, ξεκινώντας από συστάσεις και ακολούθως σε κλήσεις για εξηγήσεις. Όλο το υλικό που συγκεντρώσαμε το παραπέμψαμε για περαιτέρω διερεύνηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση της Εκπαίδευσης όσο και στο υπουργείο Παιδείας, απ’ όπου περιμένουμε τις σχετικές ενέργειες» δήλωσε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» η διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Ευγενία Πιερρή.
Οι καταγγελίες των εκπαιδευτικών: «Έχει εκδικητική συμπεριφορά»
Στην καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αναφέρεται μεταξύ πολλών άλλων ότι η καθηγήτρια κάνει καθημερινά ψυχολογικό εκβιασμό στους μαθητές.
«Γράφει προσβλητικά σημειώματα σε παιδιά αποκαλώντας τα ''χωριάτες'', τους μειώνει και τους κάνει να νιώθουν άβολα. Βάζει τιμωρία στα παιδιά να γράψουν 20 φορές το κείμενο: ''Τον κουτό και τον χωριάτη ξένη έννοια τον τρώει''.

Ζητά από τους γονείς να υπογράψουν χαρτί ''πώς δεν έχουν πρόβλημα με τη διευθύντρια και ότι είναι εξαιρετική εκπαιδευτικός''».
Το δημοσίευμα αναφέρει, επίσης, ότι εκπαιδευτικοί έχουν ζητήσει ενημέρωση.
«Απευθυνθήκαμε στη διευθύντρια του σχολείου προκειμένου να μας ενημερώσει σχετικά. Η ίδια μας ενημέρωσε ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος χημείας (διδάσκουσα η κ…) ένας μαθητής διέκοψε το μάθημα και ρώτησε την καθηγήτρια τι ύψος έχει. Όταν η καθηγήτρια ενημέρωσε τη διευθύντρια για το περιστατικό, εκείνη ζήτησε από τον μαθητή να γονατίσει μπροστά στην καθηγήτρια και να ζητήσει συγγνώμη… Όταν επισημάναμε στη διευθύντρια ότι το ''γονάτισμα'' των μαθητών / τριών δεν συνιστά παιδαγωγικό μέτρο, αντέδρασε έντονα, λέγοντας τα εξής: ''Δεν γονατίζουμε στα Άγια των Αγίων; Το γονάτισμα όχι μόνο θα το εφαρμόσω, αλλά και θα καθαρίζω και ένα κρεμμύδι ταυτόχρονα, ώστε να βλέπω και δάκρυα''. Διαπιστώσαμε ότι οποιαδήποτε περαιτέρω παρέμβασή μας στο ζήτημα αυτό με δεδομένη την εκρηκτική και προσβλητική απέναντί μας αντίδραση της διευθύντριας δεν είχε κανένα νόημα».
Στην ίδια αναφορά περιγράφονται και «εκδικητικές συμπεριφορές» εις βάρος εκπαιδευτικών που δεν υπάκουσαν στις αυθαιρεσίες της.