ΟΑΣΘ: Η πρώτη διαδρομή ηλεκτρικών λεωφορείων με επιβάτες -Εντός του Μαΐου ξεκινούν βγαίνουν στους δρόμους - iefimerida.gr

ΟΑΣΘ: Η πρώτη διαδρομή ηλεκτρικών λεωφορείων με επιβάτες -Εντός του Μαΐου ξεκινούν βγαίνουν στους δρόμους

Το πρώτο δρομολόγιο των ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη
Το πρώτο δρομολόγιο των ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη / thesstoday.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η πρώτη διαδρομή των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ με επιβάτες, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης (10/4), παρουσία της διοίκησης του Οργανισμού αλλά και εκπροσώπων της κινεζικής εταιρείας Yutong.

Η δοκιμαστική διαδρομή ξεκίνησε από τον τερματικό σταθμό της πλατείας Ελευθερίας μέχρι και τον Λευκό Πύργο με επιβάτες δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης. Εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, αθόρυβα και καθόλου ρυπογόνα, είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα των νέων οχημάτων σύμφωνα με τις πρώτες εντυπώσεις του οδηγού, τονίζοντας την αισθητή διαφορά σε σύγκριση με τα συμβατικά αστικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εντός Μαΐου θα κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη

Εντός Μαΐου τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και επίσημα αλλάζοντας το τοπίο των μετακινήσεων. Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Κώστας Ταγγίρης, ο στόλος ανανεώνεται και εισάγεται η ηλεκτροκίνηση στις δημόσιες συγκοινωνίες. “Η προσπάθεια για ποιοτικές υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό συνεχίζεται. Σταδιακά, μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα ανανεωθεί το σύνολο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Οι αστικές συγκοινωνίες εκσυγχρονίζονται και η καθημερινότητα του επιβατικού κοινού αναβαθμίζεται”, είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας και το πρόγραμμα που “τρέχει” για την πρόσληψη επιπλέον 40 οδηγών.

Σημειώνεται ότι αυτήν την περίοδο πραγματοποιείται η δοκιμαστική διαδρομή έξι ηλεκτρικών λεωφορείων τα οποία δεν έχουν εμφανίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. Το κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία είναι φορτωμένο με σακιά άμμου, βάρους 2,5 τόνων. Το βάρος αυτό αντιστοιχεί σε ένα μισογεμάτο λεωφορείο και θα μεταφέρεται καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμαστικών και η ολοκλήρωση τους θα γίνει μόλις το κάθε ένα διανύσει 5.000 χιλιόμετρα, δηλαδή, όπως υπολογίζεται, στο τέλος Απριλίου.

Αμέσως μετά θα παραληφθούν από το Ελληνικό Δημόσιο και θα δοθούν στον ΟΑΣΘ. Παράλληλα, έχει ήδη αρχίσει η εγκατάσταση της τηλεματικής και των μηχανημάτων επικύρωσης εισιτηρίων. Σε εξέλιξη είναι μάλιστα και η διαδικασία για την εγκατάσταση εκδοτικών μηχανημάτων με σκοπό να εκδίδονται εισιτήρια με ηλεκτρονικές πληρωμές εντός των αστικών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολούθως τα λεωφορεία θα πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας και θα ασφαλιστούν. Μέσα στον Μάιο οι σχετικές διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί και θα αρχίσουν τα δρομολόγια.

Τα έξι λεωφορεία φορτίζονται από δύο φορτιστές, οι οποίοι τοποθετήθηκαν προσωρινά στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, στη Σταυρούπολη. Τις επόμενες εβδομάδες, μόλις ολοκληρωθούν τα δοκιμαστικά, οι δύο φορτιστές θα μεταφερθούν σε διπλανό οικόπεδο, όπου κατασκευάζεται ο σταθμός φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων και θα εγκατασταθούν μόνιμα και οι 55 φορτιστές. Σύμφωνα με τη Διοίκηση ο νέος χώρος θα είναι έτοιμος στις 19 Μαΐου.

Τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ

Διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, εξαερισμού, ανακλινόμενα παράθυρα. Έχουν ράμπα για την πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρίες στη μεσαία θύρα και ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο. Είναι οικολογικά, μηδενικών εκπομπών ρύπων και φυσικά αθόρυβα ενώ έχουν και θύρες για φόρτιση κινητών τηλεφώνων.

Δείτε εικόνες από τα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ