«Πράσινο φώς» έλαβε από το ΑΣΕΠ η προκήρυξης για την πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ, με συμβάσεις εργασίας οκτάμηνης διάρκειας.
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων ξεκινά στις 29 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 21 Ιουλίου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης απήθυνε κάλεσμα στους επαγγελματίες οδηγούς να ενταχθούν στο δυναμικό του Οργανισμού.
Μάλιστα, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, για πρώτη φορά στη διαδικασία μπορούν να συμμετάσχουν και επαγγελματίες οδηγοί που διαθέτουν απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης, διευρύνοντας σημαντικά τη βάση των υποψηφίων.
Στόχος η άμεση ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού
Στόχος της προκήρυξης του ΟΑΣΘ είναι η άμεση ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και η περαιτέρω βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη, ενώ βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής για τους ενδιαφερόμενους είναι η κατοχή ισχύουσας επαγγελματικής άδειας οδήγησης της αντίστοιχης κατηγορίας και Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ). Τα αναλυτικά προσόντα, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και οι λεπτομέρειες της διαδικασίας περιγράφονται στην προκήρυξη.
«Η σημερινή μέρα είναι καθοριστική για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Βελτιωνόμαστε ακόμα περισσότερο. Προσλαμβάνουμε 171 νέους οδηγούς. Καλώ τους επαγγελματίες οδηγούς να συμμετάσχουν στις διαδικασίες πρόσληψης, να έρθουν στην οικογένεια του ΟΑΣΘ, κοντά σε αυτόν τον σπουδαίο και ιστορικό Οργανισμό, να συνδέσουν την επαγγελματική τους εξέλιξη με τον ΟΑΣΘ, να βοηθήσουν την πόλη», δήλωσε ο κ. Ταγγίρης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ