Με μότο «Η Ελληνική Λιανική στην Πρώτη Γραμμή», ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ) συμμετείχε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και κατάφερε να κάνει αισθητή την παρουσία του και να ξεχωρίσει. Η παρουσία του σχολιάστηκε έντονα στους κύκλους της έκθεσης, ως ενδεικτικό case study, καθώς η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Μέσα σε εννέα ημέρες, χιλιάδες επισκέπτες επισκέφτηκαν το περίπτερό του, συνομίλησαν με εκπροσώπους επιχειρήσεων, γνώρισαν τις πρωτοβουλίες του Συνδέσμου και – φυσικά – συμμετείχαν σε δράσεις που τους χάρισαν χαμόγελα και... δώρα.

Highlight: «Ο Τροχός του ΣΕΛΠΕ»
Η μεγάλη ατραξιόν του περιπτέρου ήταν ο διαδραστικός «Τροχός του ΣΕΛΠΕ», στον οποίο συμμετείχαν πάνω από 5.500 άτομα. Μικροί και μεγάλοι έπαιξαν, γέλασαν και κέρδισαν περισσότερα από 2.500 μοναδικά δώρα που προσέφεραν οι επιχειρήσεις-μέλη του ΣΕΛΠΕ.
Και με τον καφέ κερασμένο!
Το περίπτερο του ΣΕΛΠΕ έγινε σημείο αναφοράς και για έναν ακόμη λόγο: Αποτέλεσε ένα ζεστό, φιλόξενο και ανοιχτός χώρο που προσέφερε στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Όσοι πέρασαν, κεράστηκαν καφέ και σνακ και είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο του λιανεμπορίου – μακριά από τυπικές παρουσιάσεις.

Ο ΣΕΛΠΕ κατάφερε να φέρει πιο κοντά τον κόσμο με την οργανωμένη λιανική, αναδεικνύοντας ότι το retail δεν είναι μόνο αριθμοί και καταστήματα, αλλά πρωτίστως άνθρωποι, σχέσεις και εμπειρίες. Από επαγγελματίες του κλάδου μέχρι απλούς πολίτες, όλοι βρήκαν τη θέση τους στο περίπτερο.