Ένας επαρχιακός δρόμος στην Κρήτη διεκδικεί το διπλό «βραβείο» του πιο επικίνδυνου και του πιο όμορφου δρόμου στην Ελλάδα, ωστόσο δεν συστήνεται σε όσους δεν έχουν γερό στομάχι.
Το καλοκαίρι είναι επισήμως εδώ, που σημαίνει ότι ο νους όλων έχει αρχίσει να ταξιδεύει σε παραθαλάσσιους προορισμούς, οι οποίοι αφθονούν επί ελληνικού εδάφους και επιτρέπουν τις άκρως απαραίτητες «αποδράσεις» από την αποπνικτική ρουτίνα της καθημερινότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο