fbpx Νέο ΔΣ στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Νέο ΔΣ στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Το υπουργείο Παιδείας
19|11|2019 | 12:45
Το υπουργείο Παιδείας / Φωτογραφία: EUROKINISSI

Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως ορίστηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πρόεδρος του ΙΕΠ ορίστηκε ο Ιωάννης Αντωνίου, εκπαιδευτικός, διδάκτωρ ΕΜΠ/ΕΚΠΑ.

Το νέο ΔΣ του ΙΕΠ

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΕΠ έχει ως εξής:

  • Πρόεδρος: Ιωάννης Αντωνίου, εκπαιδευτικός, διδάκτωρ ΕΜΠ/ΕΚΠΑ
  • Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μπαραλής, αν. καθηγητής Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ

Τακτικά Μέλη:

  • Ζωή Γείτονα, εκπαιδευτικός, αντιπρόεδρος ΔΣ σε ιδιωτικό σχολείο
  • Αναστάσιος Εμβαλωτής, αν. καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
  • Νικόλαος Μαρίνης, εκπαιδευτικός, διευθυντής σε δημόσιο σχολείο
  • Χρύσα Σοφιανοπούλου, επ. καθηγήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
  • Ανδρονίκη Χαριτωνίδου, εκπαιδευτικός, σύμβουλος A' στο ΙΕΠ

Κεραμέως: Τα μέλη του νέου ΔΣ του ΙΕΠ διαθέτουν συσσωρευμένη, βαθιά γνώση και εμπειρία

«Είμαι πεπεισμένη ότι το ΙΕΠ θα σταθεί πολύτιμος αρωγός στο έργο μας», δήλωσε η κ. Κεραμέως με αφορμή τον ορισμό του νέου ΔΣ.

«Τα μέλη του νέου ΔΣ του ΙΕΠ, καθένα με διαφορετική αφετηρία και πορεία στον χώρο της εκπαίδευσης, διαθέτουν συσσωρευμένη και βαθιά γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο, αλλά και τη βούληση και τον δυναμισμό να συνδράμουν αποτελεσματικά το Υπουργείο Παιδείας στην υλοποίηση των αναγκαίων τομών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για τις οποίες και έχουμε δεσμευτεί», πρόσθεσε.
«Οι τομές περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία των σχολείων, αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο, την καλλιέργεια ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, την εισαγωγή νέων θεματικών για τη σφαιρικότερη εκπαίδευση των μαθητών, την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, την επαναφορά και ενίσχυση των πρότυπων και πειραματικών σχολείων», επισήμανε η Μίκη Κεραμέως.

ΣΧΟΛΙΑ