Το νέο μήνυμα «Αψήφησε τα στερεότυπα» που προβάλει το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Μίας Σοδειάς MOLON LAVE, δηλώνει τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της μάρκας μας.
Ένα όραμα, «Να αξιώνουμε τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας μας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις ζωές των ανθρώπων που τα παράγουν!».
Το όνομά αποδίδεται με μια ιστορική φράση MOLON LAVE, συνδεδεμένη με την αποφασιστικότητα, την ανυπακοή, και την υπερηφάνεια, εκφράζοντας τη φιλοσοφία της εταιρείας.
Εδώ και 10 χρόνια το brand καθημερινά ακόμη και στις πιο δύσκολες εποχές να φέρνει σωστή τροφή κατευθείαν στο τραπέζι της οικογένειας χωρίς καμία παραχώρηση σε ζητήματα ποιότητας, τιμής και ηθικών αξιών.
Η εταιρεία δεσμεύεται σταθερά στις αρχές της ποιότητας και του σεβασμού, προκειμένου να προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο, το καλύτερο λάδι στο τραπέζι των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.
Το λάδι είναι ΜΙΑΣ ΣΟΔΕΙΑΣ. Έχει έντονο άρωμα, γεύση και πυκνότητα και διακρίνεται για την τολμηρή πικράδα του φρέσκου και αυθεντικού. Γι΄ αυτό και αναδείχθηκε ως το Νο1 σε πωλήσεις επώνυμου Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου στην Ελλάδα.
Η εταορεία μένε πιστή στο όραμά της, όπως και οι ήρωες των ταινιών της, που έχουν το πείσμα, την αποφασιστικότητα και την επιμονή να κάνουν το δικό τους όραμα πραγματικότητα, διαλέγοντας τον επίπονο δρόμο, αυτόν που αψηφά τις δυσκολίες. Που αψηφά τα στερεότυπα. Γι’ αυτό και τελικά κάνουν τη διαφορά και αφήνουν το σημάδι τους.
Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital. Δημιουργήθηκε από την εταιρεία attp σε παραγωγή της εταιρείας «Stefi» και σε σκηνοθεσία Κώστα Τριπύλα:
Συγκίνησε όλους η ιστορία της Σοφίας, της μικρής πρωταγωνίστριας της ταινίας, όπου η ίδια και η οικογένειά της έμειναν κωφάλαλοι από βόμβα που έπεσε σε εμπόλεμη ζώνη δίπλα στο σπίτι τους και βρίσκονται ως μετανάστες στη χώρα μας.
Στο βίντεο ακολουθεί μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΑΕ.