«Για πού το έβαλες, αστέρι μου»: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδειά - iefimerida.gr

«Για πού το έβαλες, αστέρι μου»: Το σπαρακτικό μήνυμα του συζύγου της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδειά

Η γυναίκα που έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό, στη Λιβαδειά
Η γυναίκα που έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό, στη Λιβαδειά
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ραγίζει καρδιές η ανάρτηση του συζύγου της άτυχης 35χρονης γυναίκας στη Λιβαδειά που πέθανε λίγες ώρες αφότου γέννησε.

Ο τραγικός σύζυγος αποχαιρετά την αγαπημένη του σύντροφο με μια εικόνα του ζευγαριού αγκαλιά με τον πρώτο τους γιο. Μέσα από τα λόγια του εκφράζει τον αβάσταχτο πόνο για την απώλεια της συντρόφου του αλλά και μια υπόσχεση ότι θα σταθεί δίπλα στα δύο παιδιά τους και θα τα μεγαλώσει με τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη που τους πρόσφερε η μητέρα τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Για πού το έβαλες, αστέρι μου… Και μου άφησες μια πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ. Μου πήρες μαζί σου το μεγαλύτερο κομμάτι της καρδιάς μου και άφησες πίσω μια σιωπή που πονάει κάθε δευτερόλεπτο. Η αγάπη μου για σένα δεν τελείωσε σήμερα. Αντίθετα, από σήμερα θα σε αγαπώ ακόμα περισσότερο, μέχρι την τελευταία μου ανάσα. Θα ζεις μέσα στην καρδιά μου, στις αναμνήσεις μας και σε κάθε στιγμή της ζωής μου.

Σου δίνω μια υπόσχεση. Θα κάνω τα πάντα για τα δύο μας αγγελούδια. Θα σταθώ δίπλα τους σαν πατέρας και σαν μάνα μαζί. Θα μεγαλώσουν με την ίδια αγάπη, τις ίδιες αξίες και την ίδια ζεστασιά που τους χάρισες εσύ όλα αυτά τα χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει, αλλά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να νιώθουν κάθε μέρα πόσο πολύ τα αγαπούσες» γράφει.

«Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια»

Παράλληλα, δηλώνει αποφασισμένος να αναζητήσει όλη την αλήθεια για τις συνθήκες του θανάτου της, τονίζοντας πως, αν υπήρξε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψει ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη.

«Και σου υπόσχομαι ακόμα κάτι… Δεν θα σταματήσω μέχρι να μάθω όλη την αλήθεια για όσα συνέβησαν. Αν έγινε το παραμικρό λάθος ή αμέλεια, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη. Το χρωστάω σε σένα, στα παιδιά μας και στην αγάπη που ζήσαμε. Καλό ταξίδι, Αστερι μου… Μέχρι να ξανασυναντηθούμε, θα σε κουβαλάω μέσα μου κάθε μέρα. Θα είσαι για πάντα η γυναίκα της ζωής μου. Σ' αγαπώ σήμερα, αύριο και για πάντα» καταλήγει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το χρονικό της τραγωδίας

To τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγα 24ωρα μετά τον θάνατο της γιατρού στη Μυτιλήνη, με τις δύο περιπτώσεις να έχουν αρκετές ομοιότητες.

Σύμφωνα με το Mega, η 35χρονη πήγε την Τετάρτη να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική το δεύτερο παιδί της, ενώ είχε ήδη ένα αγοράκι 8 ετών, όμως μετά από λίγες ώρες παρουσίασε κάποιες επιπλοκές.

Η γυναίκα είχε ακατάσχετη αιμορραγία, με αποτέλεσμα να υποβληθεί σε χειρουργείο. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο Θριάσιο, όπου η 35χρονη άφησε την τελευταία της πνοή.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ έγκυος πέθανε Λιβαδειά
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ