Δύο εναλλακτικές λύσεις για τη μετεγκατάσταση των δικαστηρίων Πειραιά -Ευρεία συνάντηση στο υπ. Δικαιοσύνης - iefimerida.gr

Δύο εναλλακτικές λύσεις για τη μετεγκατάσταση των δικαστηρίων Πειραιά -Ευρεία συνάντηση στο υπ. Δικαιοσύνης

Ρόδος δικαστήριο
Ρόδος: Παραπομπή σε δίκη 52χρονου εκπαιδευτικού που φέρεται να διατηρούσε ερωτική σχέση με 14χρονη © EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ΑΡΧΕΙΟΥ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Tο θέμα της μεταστέγασης των δικαστηρίων Πειραιά εξετάστηκε σε ευρεία συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη, στο υπουργείο Δικαιοσύνης.

Η συνάντηση έγινε παρουσία του αρμόδιου υπουργού, Κωνσταντίνου Τσιάρα και με τη συμμετοχή του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, Γιώργου Σταματογιάννη, του δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη, των προϊσταμένων όλων των Δικαστηρίων Πειραιά και των αντίστοιχων Γραμματειών τους και του προέδρου των Δικαστικών Υπαλλήλων Πειραιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνάντηση παρευρίσκονταν ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Πάνος Αλεξανδρής και ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά, έγινε μία προσέγγιση των τριών υφισταμένων προτάσεων Α) Ράλλειος και ανακατασκευασμένη Σκουζέ Β) πρώην Τελωνείο Πειραιά και Γ) πρώην εργοστάσιο Κεράνης (στην είσοδο της πόλης).

Στις 10/09/2020 συνεδρίασε εκτάκτως το ΔΣ του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, όπου ο πρόεδρος, Γιώργος Σταματογιάννης, ενημέρωσε το σώμα για τις νεότερες εξελίξεις για την μετεγκατάσταση των δικαστηρίων Πειραιά, μετά τη συνάντηση στο υπουργείο Δικαιοσύνης. Ειδικότερα, ανέφερε ότι είναι απόφαση της κυβέρνησης να στεγαστούν όλες ανεξαρτήτως οι δικαστικές υπηρεσίες σε ένα κτίριο χωρητικότητας 25.000-30.000 τμ. Με το δεδομένο αυτό είναι προφανές ότι για χωρικούς λόγους η λύση της Ραλλείου δεν είναι εφικτή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προτείνονται δε από την Πολιτεία, με τα ως άνω δεδομένα δύο εναλλακτικές λύσεις:

Α. η μεταστέγαση στο υφιστάμενο κτίριο του πρώην εργοστασίου «ΚΕΡΑΝΗΣ» (Γέφυρα Καλαμάκι) στην είσοδο της πόλης με την ταυτόχρονη υπογειοποίηση των γραμμών του τραίνου και ενδιάμεση στάση στη θέση αυτή.

Β. η κατεδάφιση και εν συνεχεία κατασκευή νεόδμητου κτιρίου στην Ακτή Κονδύλη (πρώην Τελωνείο).

Το Διοικητικό Συμβούλιο, μετά την ενημέρωση αυτή επιφυλάχθηκε να πάρει θέση, όταν θα υπάρξουν από την Πολιτεία συγκεκριμένες προτάσεις για τις προτεινόμενες εναλλακτικές λύσεις με όρους ασφάλειας, υγιεινής, χρόνου και δαπάνης και γενικότερα ενός κτιρίου που θα είναι αντάξιο της αποστολής του.

Στη συνέχεια τα δεδομένα θα τεθούν υπόψη των δικηγόρων Πειραιά σε Γενική Συνέλευση, που ως κυρίαρχο σώμα θα προκρίνει την προσφορότερη λύση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ