Κορωνοϊός: Τι ψωνίζουν οι Ελληνες στα σούπερ μάρκετ -Αλλαξαν οι συνήθειες - iefimerida.gr

Κορωνοϊός: Τι ψωνίζουν οι Ελληνες στα σούπερ μάρκετ -Αλλαξαν οι συνήθειες

Αυξημένη η κίνηση στα σούπερ μάρκετ
Αυξημένη η κίνηση στα σούπερ μάρκετ / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Εντυπωσιακή είναι, σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, η αλλαγή της πορείας και των τάσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών), λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού.

Οπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Nielsen, τις πρώτες 11 εβδομάδες της εφετινής χρονιάς ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων, o οποίος περιλαμβάνει τα FMCGS (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά), τα φρέσκα, αλλά και τα διαρκή προϊόντα, παρουσιάζει αύξηση 9,8%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην εν λόγω αύξηση η συνεισφορά των τριών τελευταίων εβδομάδων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία (24/02-15/03) υπολογίζεται σε 80,1%.

Συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/01-23/02) τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%. To διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο +24,1%.

«Εκτοξεύθηκαν» οι πωλήσεις σε προϊόντα οικιακής χρήσης

Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας την παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +18,9% και +13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα τρόφιμα και ποτά στο +8,9%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι προτιμήσεις στα τρόφιμα λόγω κορωνοϊού

Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις επιμέρους κατηγορίες των τροφίμων και ποτών, από τις μετρήσεις της Nielsen προκύπτει ότι οι κατηγορίες που συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή, όσον αφορά στα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων τους είναι, μεταξύ άλλων, το ρύζι, τα ζυμαρικά, τα όσπρια, τα τοματικά προϊόντα, καθώς και τα κατεψυγμένα λαχανικά, οι οποίες στο σύνολο τους πραγματοποιούν στην μετά Covid-19 εποχή το 12,1% του τζίρου του συσκευασμένου τροφίμου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Nielsen Κορωνοϊός σούπερ μάρκετ πωλήσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ