Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Οκτώ ταινίες για όλα τα γούστα βγαίνουν σήμερα στα σινεμά - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Οκτώ ταινίες για όλα τα γούστα βγαίνουν σήμερα στα σινεμά

Ο Καλός Καθηγητής (Pas de Vagues /The Good Teacher)
Ο Καλός Καθηγητής (Pas de Vagues /The Good Teacher)

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας ο «Καλός Καθηγητής» του Τεντί Λουσί-Μοντέστ και η νέα ταινία του διακεκριμένου διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ.

Ενα παράδοξο ερωτικό τρίγωνο, ένα queer εφηβικό ρομάντζο και μια σκοτεινή εκδοχή της κλασικής ιστορίας της Σταχτοπούτας έρχονται από σήμερα στις αίθουσες.

Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της Πεμπτης 8 Μαΐου

Ο Καλός Καθηγητής (Pas de Vagues /The Good Teacher)
Σκηνοθεσία: Τεντί Λουσί-Μοντέστ
Παίζουν: Φρανσουά Σιβίλ, Σαέν Μπουμεντίν, Τοσκάν Ντικέν, Μαλορί Ουανέκ, Μπακαρί Κεμπέ, Μαριάν Εούμαν, Λούνα Χο Πουμέι, Έμα Μπουμαλί, Εστέβαν Μαρσενουάρ, Ζαουέντ Ατίκ, Μοχάμεντ Φαντίγκα, Ανιές Ουρστέλ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Όταν ένας ιδιαίτερα αγαπητός καθηγητής λογοτεχνίας έρχεται αντιμέτωπος με την καταγγελία μιας έφηβης μαθήτριάς του για απρεπή συμπεριφορά, καλείται ξαφνικά να παλέψει για να προστατεύσει το δίκιο του.

Μία ταινία για την κουλτούρα της ακύρωσης, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.
Ο Ζουλιέν, ένας νεαρός δάσκαλος λογοτεχνίας με προοδευτικές μεθόδους, κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση από μια έφηβη της τάξης του. Αφορμή η ανάλυση ενός ερωτικού ποιήματος. Καθώς αντιμετωπίζει αυξανόμενες πιέσεις από τον μεγαλύτερο αδελφό του κοριτσιού και τους συμμαθητές της, αναζητάει τον τρόπο δια της νόμιμου οδού να αποδείξει την αθωότητά του, ενώ οι συνάδελφοί του επιδεικνύουν μια υποκριτική συμπεριφορά. Όταν κυκλοφορεί κι ένα βίντεο που τον δείχνει να χορεύει με τον σύντροφό του, οπότε η προσωπική του ζωή έρχεται στο φως, τότε ο Ζουλιέν θα πρέπει να παλέψει για να καθαρίσει το όνομά του.

Ο Τεντί Λουσί-Μοντέστ («Jimmy Rivière», «Le Prix du Succès») βασίζεται σε μια προσωπική του ιστορία, καθώς και ο ίδιος αδίκως είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση, και με τη συνδρομή της Οντρέ Ντιγουάν («Το γεγονός») προσπαθεί μέσα από ένα καθαρά αυτοβιογραφικό, άρα και συναισθηματικά φορτισμένο βίωμα, να συνθέσει ένα κοινωνικό σχόλιο, όπου το σχολείο λειτουργεί ως μικρόκοσμος και η διαβρωτική δύναμη της κουλτούρας της ακύρωσης μπορεί να οδηγήσει άκριτα στην καταστροφή ακόμα και εντελώς αθώους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην περίπτωση του Μοντέστ όντως αυτό συνέβη, όμως μια ταινία που θέτει επί τάπητος το ζήτημα της σεξουαλικής παρενόχλησης και δη των ανηλίκων, καθώς και τον ρόλο του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά και του νόμου, μια εκ προνομίων «στράτευση» δεν βοηθάει στην ανάπτυξη ενός πολύπλοκου θέματος. Γιατί να μεν μια καταγγελία μπορεί να είναι αβάσιμη, όμως τι θα συνέβαινε αν μια τέτοια καταγγελία ήταν αληθής;

Ο Γάλλος δημιουργός, φορτισμένος από την αδικία που ο ίδιος υπέστη, εστιάζει μόνο στο δίκιο του καθηγητή, θίγοντας ελάχιστα τις κοινωνικές και ψυχολογικές παραμέτρους που μπορεί να οδηγήσουν σε ακρότητες. Κάτι ανάλογο είχε κάνει- σε μια άλλη εποχή όμως- και ο Γουίλιαμ Γουάιλερ στο «Children’s hour», πετυχαίνοντας να αποτυπώσει τη δύναμη του όχλου. Εδώ όμως ο Μοντέστ επιμένει περισσότερο στο πρόσωπο του καθηγητή, ενός ανθρώπου που τολμάει να μην είναι συμβατικός και κάνει καλά τη δουλειά του, αρνείται να εργαλειοποιήσει την ομοφυλοφιλία του και υπερασπίζεται με ηθική το δίκαιό του.

Ο Φρανσουά Σιβίλ, ένας από τους πλέον ανερχόμενους Γάλλους σταρ, είναι εξαιρετικός στον κεντρικό ρόλο, συνθέτοντας έξοχα το πορτρέτο ενός ιδεαλιστή σε ένα σαθρό σύστημα, όμως ο Μοντεστ δυσκολεύεται αρκετά να ανοίξει το θέμα του,υπογράφοντας τελικά ένα βιογραφικό δράμα, παρά ένα κοινωνικό θρίλερ, όπως πιθανόν θα ήθελε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από τη Θάλασσα (La Mer au Loin /Across the Sea)
Σκηνοθεσία: Σαΐντ Χαμίς Μπενλαρμπί
Παίζουν: Αγιούμπ Γκρετάα, Αννα Μουγλαλίς, Γκρεγκουάρ Κολέν, Ομάρ Μπουλακίρμπα, Ριμ Φόλια, Σάρα Ενοχσμπεργκ, Κάρλο Μπραντ, Νισρίν Εράντι

Περίληψη: Ο εικοσιεφτάχρονος Νουρ έχει μεταναστεύσει παράνομα στη Μασσαλία. Με τους φίλους του ζει μια περιθωριακή, αλλά και ευχάριστη ζωή. Ωστόσο, όταν γνωρίζει τον Σερζ, έναν χαρισματικό και απρόβλεπτο αστυνομικό, και τη σύζυγό του, Νοέμι, η ζωή του ανατρέπεται.

Ο Νουρ, ένας νεαρός από το Μαρόκο, φτάνει στη Μασσαλία ως παράνομος μετάστασης τη δεκαετία του 1990. Ο Σερζ, κρυφά bisexual αστυνομικός γοητευμένος; από τον Νουρ, αντί να τον απελάσει ,τον βοηθά να δημιουργήσει μια σταθερή ζωή, ενώ η σύζυγός του η Νοεμί, κουρασμένη να παρακολουθεί σιωπηρά τον σύζυγο της να την απατά με άλλους άντρες ,ξεκινά μια σχέση μαζί του.
Χωρισμένη σε τέσσερα κεφάλαια, που το καθένα εστιάζει και σε ένα διαφορετικό πρόσωπο, ο Σαΐντ Χαμίς Μπενλαρμπί («Retour à Bollène») ακολουθεί τη ζωή ενός μετανάστη για μια δεκαετία, θίγοντας ταυτόχρονα το θέμα της ταυτότητας -νομικής, προσωπικής και σεξουαλικής -με φόντο την πολύβουη Μασσαλία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με έντονο το αλγερινό στοιχείο, ο μαροκινής καταγωγής σκηνοθέτης κινείται στις πιο σκοτεινές γωνιές της πόλης και των ανθρώπων, αποφεύγοντας να παρουσιάσει τον κεντρικό του ήρωα ως ένα απόλυτα δυστυχή, όπως συνηθίζεται γιατ ους μετανάστες. Αντίθετα, ο Νουρ είναι γεμάτος ζωή, περιπλανιέται σε βρώμικα μπαρ, διασκεδάζει και σκαρώνει μικροαπατεωνιές για να επιβιώσει, πειραματίζεται, δοκιμάζεται, ερωτεύεται, κάνει λάθη και μέσα από αυτή την περιπλάνηση συνθέτει τελικά την απολύτως δική του ταυτότητα. Μαζί του, παράλληλα, η Νοεμί με τον Σέρζι διεκδικούν τη δική τους ελευθερία.

Αν και ο Μπενλαρμπί ανοίγει ταυτόχρονα πολλά μέτωπα-θέματα και δεν καταφέρνει πάντα να αποφεύγει τους μελοδραματικούς τόνους, η ανορθόδοξη ρομαντικότητά του που συνδυάζεται με ένα ντοκιουμαντερίστικο στοιχείο, η νοσταλγική ατμόσφαιρα, αλλά και η γοητευτική παρουσία τη, Άνα Μουγκλαλίς που επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια στη μεγάλη οθόνη, δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα ιστορία τριών διαδρομών, γύρω από το μείζον ζήτημα του δυτικού κόσμου σήμερα και διαχρονικό μυστήριο του έρωτα.

Πρώτος Έρωτας (Young Hearts)
Σκηνοθεσία: Άντονι Σάτεμαν
Παίζουν: Λου Γκούσενς, Μάριους Ντε Σάγκερ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο έφηβος Ελίας αρχίζει να αναπτύσσει συναισθήματα για τον δεκατετράχρονο γείτονά του, Αλεξάντερ. Σύντομα συνειδητοποιεί ότι είναι πραγματικά ερωτευμένος για πρώτη φορά. Μπερδεμένος από τα εντεινόμενα συναισθήματά του, προσπαθεί να βάλει σε τάξη το εσωτερικό του χάος για να αποδείξει ότι αξίζει την καρδιά του Αλεξάντερ.
Το τρυφερό ντεμπούτο του Άντονι Σάτεμαν, σε σενάριο που συνυπογράφει ο Λουκάς Ντοντ του βραβευμένου «Close».

Στη μέση της σχολικής χρονιάς, ο δεκατετράχρονος Ελιάς γνωρίζει τον νέο του γείτονα, τον Αλεξάντερ, ένα αγόρι με αυτοπεποίθηση από τις Βρυξέλλες. Οι δυο τους γίνονται γρήγορα φίλοι. Ο Αλεξάντερ ρωτάει τον Ελιάς αν έχει κοπέλα και αποκαλύπτει ότι στον ίδιο αρέσουν τα αγόρια. Ταυτόχρονα, απολαμβάνει να περνάει χρόνο με τον Αλεξάντερ, αλλά κρύβει τα συναισθήματά του. Γεμάτος φόβους για το πώς θα αντιδράσουν οι άνθρωποι γύρω του, βρίσκει τον εαυτό του μπλεγμένο σε έναν ιστό από τον οποίο δεν ξέρει πώς να ξεφύγει: η μόνη λύση είναι να απομακρυνθεί από τον Αλεξάντερ.

Μπορεί οι queer ιστορίες να απασχολούν τελευταία την κινηματογραφική κοινότητα περισσότερο από ποτέ, όμως καμία μέχρι τώρα δεν είχε στο επίκεντρό της εφήβους και μάλιστα με έναν τρόπο που να απευθύνεται σε ανάλογο κοινό. Ο Σάτεμαν όμως στην πρώτη του μεγάλου μήκους εμπνέεται από μια αυτοβιογραφική του ιστορία και τολμάει να μιλήσει για τη σεξουαλική αφύπνιση δυο αγοριών, καθώς και την επίδραση του περιβάλλοντος και των στερεοτύπων στην ψυχοσύνθεση τους.

Με λυρικό ρομαντισμό και ευαισθησία, που συχνά βέβαια ωραιοποιεί τις καταστάσεις περισσότερο από όσο ίσως τις βιώνουν όσοι έφηβοι αισθάνονται διαφορετικοί λόγω προκαταλήψεων, ο Βέλγος δημιουργός κάνει μια επαναστατική πρόταση, ανοίγοντας – έστω και συγκαταβατικά- το θέμα της σεξουαλικότητας και της ομοφυλοφιλίας σε ένα έφηβο κοινό, ενώ διατηρεί ταυτόχρονα μέσα από το καλοφτιαγμένο σενάριο το σασπένς για την κατάληξη αυτού του τρυφερού έρωτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τhe Ugly Stepsister
Σκηνοθεσία: Έμιλι Μπλισφελντ
Παίζουν: Λέα Μίρεν, Τέα Σόφι ΛοκΝες, Άντ Νταλ Τορπ

Περίληψη: Μια αιματηρή ιστορία για τις θυσίες που που χρειάζονται για να γίνει η Ελβίρα η βασίλισσα του χορού.
Μια σκοτεινή εκδοχή της κλασικής ιστορίας της Σταχτοπούτας.
Σε ένα παραμυθένιο βασίλειο όπου η ομορφιά είναι μεγάλη υπόθεση, η Ελβίρα προσπαθεί απεγνωσμένα να ανταγωνιστεί την εκθαμβωτικά όμορφη θετή αδερφή της Άγκνες. Ταυτόχρονα, είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να τραβήξει το βλέμμα του Πρίγκιπα και να κερδίσει εκείνη την καρδιά του και τον θρόνο. Όταν δε η μητέρα της ανακαλύπτει πως ο σύζυγός της και πατέρας της Άγκνες δεν έχει τελικά την περιουσία που φανταζόταν, θα κάνει τα πάντα για να μεταμορφώσει την άχαρη Ελβίρα σε καλλονή.

Ακολουθώντας την πιο σκοτεινή εκδοχή των αδερφών Γκριμ στην οποία οι ετεροθαλείς αδελφές ακρωτηριάζουν τα πόδια τους για να χωρέσουν στο γοβάκι, και φυσικά τους κανόνες του body horror, η Νορβηγίδα Έμιλι Μπλίσφελντ περιγράφει το μαρτύριο της ομορφιάς και τα βασανιστήρια που καλούνται να αντέξουν οι γυναίκες για να αρέσουν στους «εκλεκτούς».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με ξεκάθαρο φεμινιστικό μήνυμα, καταγγελτική διάθεση και γκοτεσκ μαύρο χιούμορ, η σκηνοθέτιδα στηλιτεύει την καταπίεση που υφίστανται οι γυναίκες για να αντεπεξέλθουν σε μη ρεαλιστικά πρότυπα. Και πράγματι καταφέρνει να καταρρίψει τον μισογυνισμό αλλά και τον μισανθρωπισμό των παραμυθιών που μεγαλώσαμε, όπου όλοι οι κακοί είναι πολύ άσχημοι και οι καλοί πανέμορφοι, αποδίδοντας τελικά μια δικαιοσύνη σε όλες τις «ετεροθαλείς» αδερφές, που δεν χωρούν σε γυάλινα γοβάκια.

Όταν το Φως Πέφτει (Light Falls)
Σκηνοθεσία: Φαίδωνας Παπαμιχαήλ
Παίζουν: Νίνι Νεμπιεριτζέ, Ελένσιο, Σίλβιο Γκόσκοβα, Γιούξιν Πλοβίστι, Γιούργκεν Μάρκου, Μάκης Παπαδημητρίου, Γεννάδιος Πάτσης

Περίληψη: Ένα νεαρό ζευγάρι γυναικών από το Λος Άντζελες περνάει τις διακοπές του σε ένα ελληνικό νησί. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους εκεί, αποφασίζουν να εξερευνήσουν ένα εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Όμως, ένα ατύχημα και μια σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων δημιουργούν έναν κύκλο βίας και εκδίκησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πιο πρόσφατη σκηνοθετική απόπειρα του υποψήφιου για Όσκαρ, ελληνικής καταγωγής, διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ.
Η Κλάρα, ένα μοντέλο από τη Γεωργία, βρίσκει δουλειά στην Ελλάδα και παίρνει μαζί της τη φίλη της Έλλα για διακοπές στα ελληνικά νησιά. Ο Aλτίν, ο Βέτον και ο Έντο είναι νεαροί Αλβανοί λαθρομετανάστες, που ζουν σε ένα εγκαταλελειμμένο παραθαλάσσιο ξενοδοχείο. Οι δρόμοι τους θα διασταυρωθούν, όταν συμβαίνει ένα ατύχημα. Διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται και οι παρεξηγήσεις οδηγούν σε μια σπειροειδή πορεία προς τη βία και την εκδίκηση.

Με έντονο στυλιζάρισμα στην εικόνα - πώς αλλιώς θα γινόταν άλλωστε- ο Παπαμιχαήλ αποτυπώνει τη δυσχερή θέση μιας κοινωνικής ομάδας που παίζει σημαντικό ρόλο στην ελληνική οικονομία, και το πώς οι ρατσιστικές συμπεριφορές, αλλά και η ευρωπαϊκή κρίση δημιουργούν φαύλους κύκλους. Μην καταφέρνοντας πάντα να ισορροπήσει ανάμεσα στο ερωτικό δράμα και τον κοινωνικό σχολιασμό, ο δημιουργός αναμειγνύει πολλά είδη, ακολουθώντας τη διαδρομή των ηρώων του περισσότερο μέσα από τη δύναμη της εικόνας. Όμως το σενάριο έχει κενά και σε σημεία απέχει από την αληθοφάνεια, γεγονός που δεν βοηθάει ούτε στην πλοκή, ούτε στην ανάπτυξη του κεντρικού θέματος.

Invisible World
Σκηνοθεσία: Μάνουελ ντε Κόκο
Παίζουν: Κρίστοφερ Σμιθ, Μάνος Κοκορομύτης, Άνταμ Μπεχρ, Ντάνιελ Πλάκετ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας περιπλανώμενος αναζητά τη Σαμπάλα, τον ιερό τόπο της ειρήνης και της ηρεμίας.
Το νέο ντοκιμαντέρ του Μάνουελ ντε Κόκο.
Ο σκηνοθέτης επιστρέφει με ένα κινηματογραφικό οδοιπορικό, που χρειάστηκε 17 χρόνια για να ολοκληρωθεί. Ταξιδεύοντας σε 10 χώρες — από τις ερήμους της Ασίας, έως την Ευρώπη και τα βάθη της Μέσης Ανατολής — αναζητά τη θρυλική «Σαμπάλα» , τον τόπο της ειρήνης και της ηρεμίας. Ελάχιστοι έχουν ανακαλύψει την ιερή τοποθεσία. Πού όμως βρίσκεται η μυστική αυτή χώρα; Στις κορυφές των Ιμαλαΐων του Θιβέτ, στην έρημο Γκόμπι της Μογγολίας, ή στη λίμνη Βαϊκάλη της Ρωσίας;

Με οδηγό έναν αναζητητή, ο Μανουέλ ντε Κόκο έρχεται μετά από την «Άγνωστη Γη» του 2012 για να ανιχνεύσει τον αόρατο κόσμο, όπου συναντιούνται ο μύθος με την πραγματικότητα και η πολιτική με την πνευματικότητα, σε μια ταινία που καταγγέλλει μέσα από την ποίηση τη διαπλοκή πολιτικής και θρησκείας.

Mάλιστα, το συνεργείο κινηματογράφησε υπό άκρα μυστικότητα και σε επικίνδυνες συνθήκες, ειδικά σε περιοχές, όπως το κατεχόμενο Θιβέτ και η Παλαιστίνη, καταγράφοντας εικόνες που σπάνια φτάνουν στο κοινό.
Το έργο, όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του, που αγγίζει ευαίσθητα κοινωνικά και θρησκευτικά ζητήματα -μεταξύ αυτών και μια ευθεία κριτική στο Βατικανό - αποκτά σήμερα ακόμη μεγαλύτερη σημασία μετά από τον θάνατο του Πάπα. Παράλληλα, η παρατεταμένη σύγκρουση Ρωσίας - Ουκρανίας και η κλιμάκωση του πολέμου Ισραήλ - Παλαιστίνης, τις οποίες επίσης πραγματεύεται η ταινία, την καθιστούν πιο επίκαιρη από ποτέ.

Ομάδα Κρούσης Shadow Force (Shadow Force)
Σκηνοθεσία: Τζο Κάρναχαν
Παίζουν: Κέρι Γουάσινγκτον, Ομάρ Σι, Μαρκ Στρονγκ, Ντα'Βάιν Τζόι Ράντολφ, Μέθοντ Μαν, Τζαχλίλ Καμάρα, Μάρσαλ Κουκ, Εντ Κουίν, Ναταλία Ρέγιες, Γιοσόν Αν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένα ζευγάρι πρώην πρακτόρων που καταζητούνται πρέπει να κρυφτούν, ή να αντιμετωπίσουν την απειλή μαζί με τον γιο τους, προσπαθώντας παράλληλα να αποφύγουν τον πρώην εργοδότη τους, ο οποίος διευθύνει τη Shadow Force, μια ομάδα κατασκόπων που έχει σταλεί για να τους σκοτώσει.
Η Κέρι Ουάσινγκτον και ο Ομάρ Σι πρωταγωνιστούν σε ένα θρίλερ δράσης.
Δύο πρώην μέλη μιας επίλεκτης διεθνούς μονάδας δολοφόνων γνωστής ως «Shadow Force», παραβίασαν όλους τους κανόνες, όταν ερωτεύτηκαν και επέλεξαν να αφήσουν την ομάδα πίσω για να δημιουργήσουν οικογένεια. Όμως ένας από τους βασικότερους κανόνες ένταξης στην ομάδα είναι ότι δεν μπορείς ποτέ να φύγεις απ’ αυτήν. Μια ευτυχισμένη ζωή λοιπόν δεν είναι εύκολη υπόθεση γι’ αυτούς. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, όταν έχουν έντεκα από τους πιο επίλεκτους δολοφόνους στον κόσμο να τους κυνηγούν, προσπαθώντας να διεκδικήσουν την αμοιβή των είκοσι πέντε εκατομμυρίων δολαρίων, που έχει επικηρυχθεί για τους δυο τους;

Έτσι, παίρνουν την απόφαση να διαλύσουν την οικογένειά τους για ένα σύντομο χρονικό διάστημα: εκείνος θα κρυφτεί με τον Κάι, τον γιο τους, ενώ η εκείνη θα προσπαθήσει να εξοντώσει όλους όσους τους θέλουν νεκρούς. Πόσος καιρός θα περάσει όμως, μέχρι η μητέρα και ο πατέρας να πολεμήσουν ξανά μαζί, για να προστατεύσουν το άτομο που αγαπούν περισσότερο στον κόσμο;

Η Αρκουδοσυμμορία: Ταξίδι στον Χρόνοι (Xiong Chu Mo: Ni Zhuan Shi Kong / Boonie Bears: Time Twist)
Σκηνοθεσία: Λιν Γιονγκτσάνγκ
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Κώστα Αποστολίδη, Μυρτώς Ναούμ, Κώστα Τερζάκη, Χρήστου Λαγκούση

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο Βικ, ένας πρώην ξυλοκόπος και φίλος με τους αρκούδους Μπρίαρ και Μπράμπλ, νιώθει απογοητευμένος από τη ζωή του. Όταν ένας τρελός επιστήμονας τού προσφέρει την ευκαιρία να ζήσει μια πολυτελή ζωή στην πόλη, ο Βικ αποδέχεται την πρόταση.

Με περισσότερες από 10 ταινίες και αμέτρητα τηλεοπτικά επεισόδια στον κατάλογο τους, τα αξιαγάπητα Boonie Bears έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα έτοιμα να μας γοητεύσουν!

Ο Βικ, ένας πρώην ξυλοκόπος και φίλος με τους αρκούδους Μπράιαρ και Μπραμπλ, νιώθει απογοητευμένος από τη ζωή του. Όταν ένας τρελός επιστήμονας τού προσφέρει την ευκαιρία να ξαναζήσει τη ζωή του, αλλά αυτή τη φορά με πολυτέλεια, ο Βικ αποδέχεται την πρόταση. Όμως, με την απόφασή του αυτή επεμβαίνει στο χωροχρονικό συνεχές και ουσιαστικά διαγράφει όλη την παλιά του ζωή, μαζί με την οποία κινδυνεύουν να εξαφανιστούν κι οι δύο καλύτεροι του φίλοι. Αποφασισμένος να διορθώσει το λάθος του, ο Βικ ξεκινά ένα ταξίδι στα θραύσματα του χρόνου, που κουβαλούν τις αναμνήσεις του, πριν αυτές χαθούν για πάντα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια συναρπαστική περιπέτεια γεμάτη δράση, χιούμορ και συγκίνηση, που εξερευνά τη σημασία της φιλίας και των επιλογών μας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ