ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη -Ταχύτητα 200 χλμ./ώρα - iefimerida.gr

ΕΡΓΟΣΕ: Υπεγράφη η σύμβαση εγκατάστασης ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη -Ταχύτητα 200 χλμ./ώρα

ΕΡΓΟΣΕ: Υπογράφεται η σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο ηλεκτροκίνησης της γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα
ΕΡΓΟΣΕ: Υπογράφεται η σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο ηλεκτροκίνησης της γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα / Φωτογραφία: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της ηλεκτροκίνησης στη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ.

Ειδικότερα, την Τετάρτη (6/7) υπεγράφη η σύμβαση του έργου που αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών πετασμάτων στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, όπως ενημέρωσε η ΕΡΓΟΣΕ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε.-Μυτιληναίος Α.Ε., με το κόστος του έργου να ανέρχεται στα 84 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), και χρόνο υλοποίησης σε ορίζοντα 30 μηνών.

Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα.

Παράλληλα, περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Φωτογραφία: ΕΡΓΟΣΕ
Φωτογραφία: ΕΡΓΟΣΕ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΕΡΓΟΣΕ: Συνοπτικά, τι αφορά το αντικείμενο του έργου

  • Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
  • Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
  • Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
  • Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
  • Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών - Passenger Information System.
  • Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας - Public Address, Emergency Communication.
  • Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη.
  • Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών

«Στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με απόλυτη προσήλωση στους όρους αρτιότητας, ποιότητας και ασφάλειας των μεταφορών. Ένα ακόμη σημαντικό έργο, η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη, περνά από τον σχεδιασμό και τη διαγωνιστική διαδικασία, στην κατασκευαστική φάση» τονίζει σε δήλωσή του ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης.

Φωτογραφία: ΕΡΓΟΣΕ
Φωτογραφία: ΕΡΓΟΣΕ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ