fbpx Πρόταση Κεραμέως στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας Ε.Ε. για πανευρωπαϊκή μαθητική διαδικτυακή συνάντηση | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ «ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ»

Πρόταση Κεραμέως στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας Ε.Ε. για πανευρωπαϊκή μαθητική διαδικτυακή συνάντηση

Νίκη Κεραμέως
30|11|2020 | 22:31
Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως / Φωτογραφία: George Vitsaras / SOOC

«Συναρπαστική» χαρακτηρίστηκε η πρόταση της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, από τη Γερμανίδα Ομόλογό της, 'Ανια Κάρλιτσεκ, συντονίστρια της διαδικτυακής διάσκεψης υπουργών Παιδείας των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), στο πλαίσιο της γερμανικής Προεδρίας της Ε.Ε.. 

Όπως ενημέρωσε το υπουργείο, η κ. Κεραμέως εισηγήθηκε τη διοργάνωση μιας πανευρωπαϊκής μαθητικής διαδικτυακής συνάντησης, προκειμένου μαθητές από όλη την Ευρώπη να μπορέσουν να ανταλλάξουν εμπειρίες και σκέψεις αναφορικά με την εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροοϊού, καθώς και να καταθέσουν προτάσεις προς τους αρμόδιους υουργούς.

Ευρύτερα, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις στρατηγικές προτεραιότητες που αφορούν στον Ευρωπαϊκό Χώρο Εκπαίδευσης, αλλά και τη σημασία της προστασίας της ελευθερίας έκφρασης στην Ευρώπη.

«Είναι πάντα σημαντικό να δίνουμε φωνή στα παιδιά, να ακούμε τις απόψεις τους, είναι άλλωστε οι αποδέκτες όλων των προσπαθειών μας για μια εκπαίδευση που θα τους δίνει περισσότερα και καλύτερα εφόδια για το μέλλον», δήλωσε σχετικά η κ. Κεραμέως.

Η υπουργός εστίασε σε δύο προτεραιότητες της Ένωσης, στην κατεύθυνση της δημιουργίας ενός ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης: αφ' ενός, στην ποιότητα της εκπαίδευσης και αφ' ετέρου στο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως τόνισε τη σημασία της ενίσχυσης της γνώσης και των δεξιοτήτων στο πλαίσιο βελτιώσεων του εκπαιδευτικού συστήματος (μέσω πολλαπλών πρωτοβουλιών και δράσεων των κρατών-μελών, όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων), αλλά και της αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών σε αυτήν την κατεύθυνση.

Ως προς το εκπαιδευτικό προσωπικό, η υπουργός ανέδειξε τον καίριο ρόλο που αυτό διαδραματίζει στο μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, με ιδιαίτερη αναφορά στην καθοριστική συμβολή του κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αναφέρθηκε στη σταθερή ανάγκη επιμόρφωσης σε νέες εκπαιδευτικές μεθόδους και στην έμφαση του υπουργείου και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους μέσω ενός σημαντικού εγχειρήματος, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων την καθιέρωση ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για τις επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών μας και την επένδυση συνολικά 16 εκατομμυρίων ευρώ σε επιμορφώσεις για βασικούς γραμματισμούς, για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, για τα νέα προγράμματα σπουδών και επιπλέον 23 εκατ. ευρώ (2020-25) σε επιμορφώσεις για αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες.

ΣΧΟΛΙΑ