fbpx Κατερίνα Γκαγκάκη -Βλέποντας το βίντεο, προσπαθώ να καταλάβω τι της συνέβη | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Κατερίνα Γκαγκάκη -Βλέποντας το βίντεο, προσπαθώ να καταλάβω τι της συνέβη

Η Κατερίνα Γκαγκάκη
14|11|2019 | 19:46
Η Κατερίνα Γκαγκάκη / Φωτογραφία: Menelaos Myrillas / SOOC

Το Κολλέγιο Αθηνών, η Vodafone, o Ant1, η ΜΚΟ Αποστολή της Αρχιεπισκοπής, η συνεργασία με τον θεατρικό επιχειρηματία Γιάννη Κέντ και το Παλλάς, ο Δήμος Αθηναίων, η Τεχνόπολη… Και στην άλλη άκρη η συμμετοχή στην «πλάκα» για την φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη. Η Κατερίνα Γκαγκάκη σε πέντε λεπτά τηλεοπτικού χρόνου άφησε θυμωμένο το κοινό και σοκαρισμένους όσους την γνωρίζουν.

«Ενίοτε με φοβάμαι», έλεγε σε μια από τις -είναι η αλήθεια- αμέτρητες συνεντεύξεις που έχει δώσει η Κατερίνα Γκαγκάκη από τότε που εκτέθηκε στη δημόσια σφαίρα ως η υπεύθυνη επικοινωνίας του ΑΝΤ1. Τότε που, πιο κραταιός από ποτέ ο σταθμός, υπό τα ηνία του Μίνωα Κυριακού, έκανε μια πραγματική επέλαση κυρίως στην ψυχαγωγία και η Κατερίνα Γκαγκάκη ήταν αυτή που είχε την πρώτη και την τελευταία λέξη για την εικόνα του σταθμού, αλλά και των προσώπων που έγιναν κατά καιρούς οι σημαίες του. Εδινε το σήμα, το περιεχόμενο, το μήνυμα, τα «προς θεού μη» γι' αυτούς που βρίσκονταν μπροστά στην οθόνη.

«Ενίοτε με φοβάμαι». Η Κατερίνα Γκαγκάκη θα πρέπει όντως να φοβήθηκε τον ίδιο της τον εαυτό όταν είδε το βίντεο από τον διαβόητο πλέον σχολιασμό της υπόθεσης φοιτητή που εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας μέσα στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Να τρόμαξε όχι μόνο από τη συμμετοχή της στα σχόλια, αλλά και από την έκφραση της, ακόμα και τη σωματική υπερδιέργερση, τα ασταμάτητα γέλια όσο διαδραματιζόταν αυτό το πεντάλεπτο που σίγουρα στιγμάτισε τη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση. Και, ναι, μπορεί η πρώτη σκέψη της έμπειρης επικοινωνιολόγου και των συνεργατών της να ήταν «λάθος κάναμε, αλλά στην Ελλάδα ζούμε, η μνήμη είναι κοντή, όλα ξεχνιούνται». Ομως αποδείχθηκε ότι δεν ισχύει. Και στην περίπτωσή της θα είναι δύσκολο να ξεχαστεί, θα την ακολουθεί για πάντα, αφού πλάι στο, σημαντικό ως τώρα βιογραφικό της, η Κατερίνα Γκαγκάκη βάζει και την ιδιότητα της πλέον βραχύβιας προέδρου της Τεχνόπολης, αυτής που εξαναγκάστηκε σε παραίτηση μετά την κατακραυγή.

Βλέποντας προσεκτικά το βίντεο, προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει. Ποια είναι η Κατερίνα Γκαγκάκη. Στα τελευταία χρόνια στο ρεπορτάζ γνωρίσαμε μια δυναμική γυναίκα, που από την στιγμή που έμπαινε στον χώρο τον κατακτούσε (ψηλή, με ξανθιά μαλλιά, διαπεραστικά μπλε μάτια και ένα κράμα χιούμορ και ισχυρού αυτοσαρκασμού). Μια γυναίκα που εκτέθηκε ξανά και ξανά στις συνεντεύξεις της, σήκωσε την κουρτίνα και έδειξε τα ανοιχτά της τραύματα, μίλησε για φοβίες, απιστίες, για τη βουλιμία που αντιμετώπισε, για προδοσία, έρωτες, αποτυχίες. Συνειδητά ενέταξε πλάι στην εικόνα της επιτυχημένης επικοινωνιολόγου, της τηλεοπτικής περσόνας με ευφράδεια, την εικόνα μιας ευάλωτης γυναίκας, μιας γυναίκας Γκούφι μερικές φορές. Ανοιχτή σε όλα, εξομολογητική, τσαλακωμένη κάτω από τις εντυπωσιακές δημιουργίες σημαντικών ελλήνων σχεδιαστών συχνά.

Η σαρωτική εξωστρέφεια της, η δημιουργία της αίσθησης ότι θα μπορούσε να είναι φιλη σου, ότι δεν φοβάται να εκτεθεί, καθόρισαν τη δημόσια εικόνα της – την επισφράγισαν αφού κατόρθωσε να βγει τρίτη σε σταυρούς στον δήμο Αθηναίων με την παράταξη του Κώστα Μπακογιάννη. Με δεδομένη την καριέρα της, τη δημόσια εικόνα και την αποτελεσματικότητά της, σάστισα όταν την είδα να δέχεται να γίνει πανελίστρια εκπομπής. Τι και αν είναι ο ΣΚΑΪ; Το προφίλ της εκπομπής είναι ξεκάθαρο: χαλαρό κουτσομπολιό και σχολιασμός της επικαιρότητας του lifestyle.

Aυτή που θα μπορούσε να είναι η κεντρική παρουσιάστρια, αυτή που έγινε πρόεδρος της μεγαλύτερης και πιο λαοφιλούς πολιτιστική υποδομής του Δήμου Αθηναίων, εμφανίζεται ως ένα συμπλήρωμα σε ένα πάνελ που από νωρίς φάνηκε ότι επενδύει στον ανταγωνισμό για το ποιος θα πει την πιο ευφυή-καυστική-πιασάρικη ατάκα. Ποιος θα βγάλει περισσότερο γέλιο και θα αναπαραχθεί σε άλλες τηλεοπτικές εκπομπές.

Το Κολέγιο Αθηνών, η Vodafone, o Ant1, η ΜΚΟ Αποστολή της Αρχιεπισκοπής, η συνεργασία με τον θεατρικό επιχειρηματία Γιάννη Κέντ και το Παλλάς, ο Δήμος Αθηναίων, η Τεχνόπολη. Αστραπιαία η Κατερίνα Γκαγκάκη σαν να μετακινήθηκε από αυτή τη διαδρομή και να βρέθηκε σε ένα άλλο τοπίο με πλάκες και αποστροφές που ακόμα και ιδιωτικά, σε μια παρέα, δύσκολα θα έκανε μια γυναίκα. Που προσβάλλουν όχι μόνο μια γυναίκα, άλλα έναν άνθρωπο, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, καταγωγής. Η Κατερίνα Γκαγκάκη είναι μια γυναίκα έμπειρη, δοκιμασμένη στη δουλειά της, που έχει φάει χαστούκια. Μια γυναίκα που ξέρει.

Η παραίτησή της από την Τεχνόπολη και την θέση υπευθύνου του τομέα πολιτισμού στο Δήμο Αθηναίων ήταν αναμενόμενη. Αργησε όμως, βαθαίνοντας το αίσθημα δυσφορίας των πολιτών -μια αστραπιαία απόφαση σίγουρα θα ήταν πιο πειστική (αν και πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε θέσει την παραίτησή της στη διάθεση του Κώστα Μπακογιάννη και περίμενε την απάντησή του).

Η μεγάλης απήχησης στήλη «Συμβουλές στον νεότερο εαυτό μου» που έχει καθιερώσει εδώ και πολύ καιρό στο Instagram εμψυχώνοντας κυρίως γυναίκες να αγαπήσουν τον εαυτό τους και να βρουν το στέρεο πάτημά τους στον κόσμο μοιάζει τώρα σαν μια φάρσα. Ακόμα και στο τελευταίο της που αναφερόταν ουσιαστικά στην καταιγίδα που βρέθηκε, δεν τόλμησε να κάνει αυτό που επικοινωνιολόγος ξέρει ότι πρέπει να κάνει: να εκτεθεί ξανά μπροστά μας, αυτή τη φορά για το ζήτημα της στάσης της στην εκπομπή, μιλώντας με ευθύ, αδιαμεσολάβητο τρόπο. Για να είναι και το «συγγνώμη», πραγματικά ευθύβολο.

ΣΧΟΛΙΑ