Καραγιάννης: Ο νέος ΒΟΑΚ θα έχει ηλεκτρονικά διόδια, με χιλιομετρική χρέωση -Πότε θα παραδοθεί - iefimerida.gr

Καραγιάννης: Ο νέος ΒΟΑΚ θα έχει ηλεκτρονικά διόδια, με χιλιομετρική χρέωση -Πότε θα παραδοθεί

Ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης
Ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με ένα πρωτοποριακό σύστημα διοδίων θα λειτουργεί ο νέος ΒΟΑΚ, σύμφωνα με την ηγεσία του υπ. Υποδομών και Μεταφορών.

Ο υφ. Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε ερώτηση του κ. Χ. Μαμουλάκη του ΣΥΡΙΖΑ, έδωσε από το βήμα της Βουλής τη διαβεβαίωση ότι οι κάτοικοι της Κρήτης, με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα, θα μετακινούνται φθηνότερα και, το κυριότερο, ασφαλέστερα.
Επιπροσθέτως, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι το 2022 θα ανοίξουν τα πρώτα εργοτάξια στον ΒΟΑΚ, γεγονός που αποτελεί μια πραγματικότητα που ξεπερνάει κάθε μικροπολιτική σκοπιμότητα από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. «Τα έργα είναι πάνω από τις αντιπαραθέσεις, είναι η παρακαταθήκη της πολιτικής μας παρουσίας», είπε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός Υποδομών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με ηλεκτρονικά διόδια αναλογικής χρέωσης ο ΒΟΑΚ

Ο κ. Καραγιάννης, μάλιστα, επισήμανε ότι ο ΒΟΑΚ, ως σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, θα διαθέτει ηλεκτρονικά διόδια και αναλογική χρέωση βάσει της χρήσης, χωρίς να διαταράσσεται το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου και χωρίς να επιβαρύνονται οι Έλληνες φορολογούμενοι με μεγάλα ποσά για πληρωμή «σκιωδών» διοδίων.

«Το Υπουργείο μας, με εντολή του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, έχει ήδη μεριμνήσει και το σύστημα αυτό παρέχει την τεχνική δυνατότητα διαφορετικής αντιμετώπισης κατά τη διέλευση από τα τμήματα που θα επιλεγούν να εξαιρεθούν». Όπως είπε ο κ. Καραγιάννης, «ήδη η κυβέρνηση έχει πάρει την απόφαση να εξεταστεί η απαλλαγή της υποχρέωσης πληρωμής διοδίων, μπροστά από το αμιγώς αστικό τμήμα του Ηρακλείου. Αυτό θα γίνει κατά τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού, μετά ακριβώς από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου».

Ο Υφυπουργός Υποδομών, αναφέρθηκε και στην εξαιρετικά σημαντική, θετική γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Κρήτης στο μεγάλο έργο, Χανιά – Ηράκλειο και πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση προχωρά το έργο, κάτι που φαίνεται από τις συνεχείς ερωτήσεις για τον ΒΟΑΚ».
 «Δεν υπάρχει καμία σύμβαση παραχώρησης στον κόσμο που να μην έχει διόδια ή να έχει επιλεκτικά διόδια, αν είσαι από την ‘‘Πάνω Ραχούλα’’ πληρώνεις αν είσαι από την ‘‘Κάτω Ραχούλα’’ δεν πληρώνεις» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.
 Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε: «Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα λειτουργήσουν μετά την κατασκευή του δρόμου».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην τελική του φάση μπαίνει ο ΒΟΑΚ

Κατόπιν, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην πορεία του έργου, που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της Κρήτης και το οποίο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2028, επισημαίνοντας ότι ο δρόμος μπαίνει με ταχείς ρυθμούς την τελική του φάση είτε είναι παραχώρηση, είτε ΣΔΙΤ είτε Δημόσιο έργο.

«Εργαζόμαστε σκληρά, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε ο Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης, να παραδώσει προς χρήση ολοκληρωμένο το έργο στον Κρητικό λαό το 2028. Mας παραδώσατε μια μολυβιά και θα παραδώσουμε ένα μεγάλο έργο! Και μην αναρωτιέστε για το αν θα προσκληθείτε στα εγκαίνια ως αντιπολίτευση. Σας προσκαλούμε από τώρα» είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης.


 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ