«Καμπάνα» 70.000 ευρώ σε e-shop: Είχε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, αλλά δεν παρέδιδε ποτέ τις παραγγελίες - iefimerida.gr

«Καμπάνα» 70.000 ευρώ σε e-shop: Είχε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, αλλά δεν παρέδιδε ποτέ τις παραγγελίες

eshop μια γυναίκα σερφάρει σε ηλεκτρονικό κατάστημα
Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Βαρύτατο πρόστιμο επιβλήθηκε σε e-shop που είχε ελκυστικές τιμές αλλά ουτέποτε παρέδιδε τα προϊόντα.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με ανακοίνωσή της ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ, για παραβάσεις των διατάξεων του Ν.2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή, σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) που διέθετε προς πώληση ευρεία γκάμα προϊόντων.

Η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.

Εξαφανίστηκαν από το Κερατσίνι, «έριξαν» και την ιστοσελίδα τους

Σύμφωνα με τη ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.

Υπογραμμίζεται ότι οι καταναλωτές έχουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ