Η ψηφιακή βοηθός «Θεανώ» μιλά πλέον με τους πολίτες για τον κορωνοϊό και μέσω Viber | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr

Η ψηφιακή βοηθός «Θεανώ» μιλά πλέον με τους πολίτες για τον κορωνοϊό και μέσω Viber

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η «Θεανώ», η ψηφιακή βοηθός του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά», είναι τώρα πλέον διαθέσιμη και μέσω της εφαρμογής μηνυμάτων Viber και απαντά στις ερωτήσεις που αφορούν τον κορωνοϊό.

Η «Θεανώ», που έχει υλοποιηθεί από τους ερευνητές του Ινστιτούτου Επεξεργασίας του Λόγου, δίνει έγκυρες πληροφορίες για τον ιό, βασιζόμενη σε τεχνολογίες αιχμής στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος της είναι να κρατά ενήμερους τους πολίτες για την εξέλιξη της πανδημίας, ώστε να μπορούν να παίρνουν αποφάσεις με βάση τις οδηγίες των ειδικών, καθώς και να μειώνει τον πανικό, προσφέροντας τη δυνατότητα αυτοαξιολόγησης των συμπτωμάτων.

Αν κάποιος θέλει να μάθει πληροφορίες για τα νέα κρούσματα στην Ελλάδα, σε χώρες του εξωτερικού και συνολικά στον κόσμο, την πληρότητα σε ΜΕΘ και για τον αριθμό των ατόμων που έχουν εμβολιαστεί ή ποια φαρμακεία είναι κοντά του, μπορεί να συνομιλήσει με τη «Θεανώ» στο Viber ή στη διεύθυνση εδώ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ