Από την Αθήνα μέχρι το Παρίσι και από τη Νέα Υόρκη έως το Τόκιο, η L’Oréal δείχνει ότι η ομορφιά του αύριο χτίζεται σήμερα - iefimerida.gr

Από την Αθήνα μέχρι το Παρίσι και από τη Νέα Υόρκη έως το Τόκιο, η L’Oréal δείχνει ότι η ομορφιά του αύριο χτίζεται σήμερα

LOREAL HELLAS
LOREAL HELLAS
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

L’Oréal: Η oμορφιά που μεταμορφώνει τον κόσμο...

Τι σημαίνει πραγματική επιτυχία; Για κάποιες επιχειρήσεις είναι οι αριθμοί, οι πωλήσεις, η ανάπτυξη. Για τη L’Oréal, ηγέτιδα παγκοσμίως στον χώρο της ομορφιάς, επιτυχία σημαίνει κάτι βαθύτερο: να αφήνεις ένα αποτύπωμα που δεν σβήνει, να χτίζεις γέφυρες αντί για φράγματα, να καλλιεργείς ένα μέλλον πιο δίκαιο, πιο βιώσιμο, πιο καινοτόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας, ο Όμιλος έχει αποδείξει ότι η ομορφιά δεν είναι επιφανειακή. Είναι δύναμη αλλαγής, μια ενέργεια που μπορεί να εμπνεύσει, να στηρίξει και να μεταμορφώσει κοινωνίες.

Η δύναμη των ανθρώπων & η ποικιλομορφία

Ο όμιλος L’Oréal δεν βλέπει το ανθρώπινο δυναμικό απλώς ως εργαζόμενους, αλλά ως ζωντανό οργανισμό που αναπνέει, εξελίσσεται και μεγαλώνει μαζί της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα πρέπει να τονίσουμε πως το 54% των ηγετικών θέσεων κατέχονται από γυναίκες, αποδεικνύοντας ότι η ισότητα δεν είναι όραμα, αλλά πραγματικότητα. Επίσης, το 16% του προσωπικού είναι άνω των 50, δείχνοντας πως η εμπειρία και η γνώση έχουν πάντα χώρο σε ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Άλλωστε, εδώ και 30 χρόνια, η εταιρεία ανοίγει τον δρόμο για την ένταξη ατόμων με αναπηρίες, δίνοντας ίσες ευκαιρίες εκεί όπου κάποτε υπήρχαν εμπόδια. Και μην ξεχνάμε πως πάνω από 25.000 νέοι κάτω των 30 βρίσκουν επαγγελματική στέγη και ευκαιρίες ανάπτυξης, χτίζοντας τη δική τους διαδρομή.

Αυτό που κάνει τη L’Oréal διαφορετική δεν είναι μόνο οι αριθμοί. Είναι η φιλοσοφία ότι η διαφορετικότητα δεν είναι απλώς ανεκτή - είναι ο πυρήνας της προόδου.

L’Oréal for the Future

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι απειλή του μέλλοντος είναι πρόκληση του παρόντος. Και η L’Oréal επέλεξε να σταθεί στην πρώτη γραμμή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα L’Oréal for the Future έχει στόχο έως το 2030 να ανατρέψει τα δεδομένα. Αλλά, πέρα από τους στόχους, υπάρχουν πράξεις. Το 2024 η L’Oréal Hellas εγκαινίασε το πρώτο Micro Forest στην Αθήνα, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων. Ένα κομμάτι γης στην Κυψέλη μεταμορφώθηκε σε κέντρο βιοποικιλότητας και πνεύμονα ζωής προς όφελος της αστικής άγριας ζωής και των κατοίκων της περιοχής. Eνδημικά ή/και αυτοφυή φυτά και δέντρα που προσελκύουν πουλιά και έντομα, μειώνουν τη θερμοκρασία, απορροφούν ρύπους, βελτιώνουν το μικροκλίμα και προσφέρουν ανάσα σε μια πόλη που δοκιμάζεται από την κλιματική κρίση.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Όμιλος κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά το Triple A του CDP, την ανώτατη παγκόσμια διάκριση για τη δέσμευσή του στην κλιματική αλλαγή, την προστασία δασών και την ασφάλεια υδάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν η ομορφιά συναντά την κοινωνική αλλαγή!

Η ομορφιά, για τη L’Oréal, δεν είναι προνόμιο. Είναι δικαίωμα. Γι’ αυτό και οι δράσεις της επεκτείνονται πέρα από τα προϊόντα.

Με το L’Oréal Fund for Women και το Fondation L’Oréal, η εταιρεία στηρίζει γυναίκες που βρίσκονται σε ευάλωτες συνθήκες, επενδύει στην εκπαίδευση, την ηγεσία και την αυτοδυναμία. Μέχρι το 2030 έχει θέσει βασικούς στόχους που εμπνέουν 100.000 άτομα από ευάλωτες ομάδες να βρουν απασχόληση, 5 εκατομμύρια γυναίκες να ενδυναμωθούν μέσω δράσεων και προγραμμάτων και 10 εκατομμύρια ανθρώπους να ωφεληθούν από κοινωνικές πρωτοβουλίες των brands της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και το κάνει με πράξεις! Στην Ελλάδα, η Maybelline NY δίνει εργαλεία ψυχικής υγείας σε νέους, την ίδια στιγμή που η L’Oréal Paris εκπαιδεύει χιλιάδες πολίτες στο πώς να αντιδράσουν στην παρενόχληση στον δρόμο. Επίσης, η Garnier καθαρίζει θάλασσες και ακτές μέσα από το πρόγραμμα Green Beauty, η La Roche-Posay στηρίζει ογκολογικούς ασθενείς και η Lancôme ανοίγει δρόμους εκπαίδευσης για γυναίκες. Ενώ, τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η YSL Beauty δεν διστάζει να μιλά ανοιχτά για την ενδοσυντροφική βία.

Κορυφαία πρωτοβουλία αποτελεί το For Women in Science, που από το 1998 έχει βραβεύσει σχεδόν 4.000 γυναίκες επιστήμονες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και 5 που κατέκτησαν Νόμπελ. Στην Ελλάδα, η L’Oréal Hellas και η UNESCO έχουν ήδη αναδείξει 35 Ελληνίδες ερευνήτριες, αποδεικνύοντας ότι η επιστήμη δεν έχει φύλο, αλλά πάθος, όραμα και αφοσίωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καινοτομία: Η ομορφιά του μέλλοντος είναι εδώ

Το 2025, η L’Oréal ανακηρύχθηκε από το Fortune ως η πιο καινοτόμος εταιρεία στην Ευρώπη. Και όχι άδικα.

Η εταιρεία ηγείται του beauty tech, συνδυάζοντας επιστήμη, τεχνολογία και δημιουργικότητα. Έτσι, το Colorsonic μεταμορφώνει την εμπειρία βαφής μαλλιών στο σπίτι, ενώ το το Water Saver μειώνει κατά 69% την κατανάλωση νερού στα κομμωτήρια. Από την άλλη, το AirLight Pro χρησιμοποιεί υπέρυθρη τεχνολογία για ταχύτερο και πιο φιλικό προς το περιβάλλον στέγνωμα μαλλιών και το Longevity AI Cloud™ αναλύει τη βιολογική γήρανση του δέρματος, φέρνοντας την επιστήμη της μακροζωίας στο πεδίο της ομορφιάς. Και κάπως έτσι καταλήγουμε σε ένα βασικό συμπέρασμα! Η καινοτομία για τη L’Oréal δεν είναι απλώς τεχνολογία. Είναι η γέφυρα ανάμεσα στο σήμερα και στο αύριο, ανάμεσα στην ανάγκη και στη λύση.

Η oμορφιά είναι δύναμη αλλαγής

Η L’Oréal δεν βλέπει την ομορφιά ως προνόμιο λίγων, αλλά ως δύναμη όλων. Μια δύναμη που μπορεί να φέρει ισότητα, να στηρίξει κοινότητες, να προστατεύσει τον πλανήτη και να οδηγήσει την επιστήμη και την τεχνολογία σε νέα μονοπάτια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατί στο τέλος της ημέρας η πραγματική ομορφιά δεν βρίσκεται μόνο στον καθρέφτη. Βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τον κόσμο πιο ανθρώπινο, πιο δίκαιο, πιο βιώσιμο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ