fbpx Χειμερινές εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΟΥΝ

Χειμερινές εκπτώσεις: Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη
09|01|2020 | 07:57
Εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη -Φωτογραφία: MOTIONTEAM/ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ

Αντίστροφα κυλά ο χρόνος για τις χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες παραδοσιακά ξεκινούν την δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται τέλη Φεβρουαρίου.

Συγκεκριμένα, οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020 και θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020.

Σε αυτό το διάστημα των εκπτώσεων περιλαμβάνεται και η Κυριακή 19 Ιανουαρίου (1η Κυριακή των εκπτώσεων), κατά την οποία τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00-18:00.

Χειμερινές εκπτώσεις 2020: Τα 5 σημεία που θέλουν προσοχή

Την ίδια ώρα, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προχωρά σε 5 επισημάνσεις προς του καταναλωτές για την περίοδο όπου θα διαρκέσουν οι χειμερινές εκπτώσεις.

Σχετικά με τις χειμερινές εκπτώσεις 2020 ο ΕΣΑ επισημαίνει ότι:

  • Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την υποχρεωτική αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επωφεληθεί της εκπτωτικής περιόδου, εμπιστευόμενο τις Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις, το προτρέπουμε να ενισχύσει εκτός από τα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας και τις παραδοσιακές αγορές σε όλες τις γειτονιές της πόλης καθώς και να αποφεύγει να προμηθεύεται αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, από πηγές παράνομου εμπορίου.
  • Τέλος, επειδή θα υπάρξουν εντυπωσιακές εκπτώσεις από την αρχή της περιόδου, παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές, προβαίνοντας όμως εγκαίρως σε έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής, επιλέγοντας με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που προγραμματίζουν να αγοράσουν για να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες.

O πρόεδρος του ΕΣΑ, Σταύρος Καφούνης, με την ευκαιρία των εκπτώσεων δήλωσε ότι έχουμε μπροστά μας μία κρίσιμη περίοδο που θα αποδείξει εάν πράγματι ξεφύγαμε από την κρίση και εάν μετά από πολλά χρόνια θα δούμε αυξημένη προσέλευση και τζίρους στα καταστήματα μας.

ΣΧΟΛΙΑ