fbpx Ο ΓΓ Πολιτικής Προστασίας εξηγεί: Γιατί δεν στείλαμε μήνυμα 112 για τον Υμηττό | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Ο ΓΓ Πολιτικής Προστασίας εξηγεί: Γιατί δεν στείλαμε μήνυμα 112 για τον Υμηττό

Γιατί δεν εστάλη μήνυμα μέσω του 112 εξήγησε ο Νίκος Χαρδαλιάς
12|08|2019 | 11:19
Ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς/ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ EUROKINISSI

Ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, εξήγησε γιατί επέλεξαν να μην σταλεί μήνυμα μέσω του ευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης 112 για την φωτιά στον Υμηττό.

Μιλώντας στον Θέμα 104,6 ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, είπε οτι τα μηνύματα μέσω του 112 στέλνονται σε ακραίες καταστάσεις και στην περίπτωση του Υμηττού κρίθηκε ότι δεν υπήρχε λόγος να πανικοβληθεί ο κόσμος.

Όπως είπε: «Η άμεση ενημέρωση έγινε σε επίπεδο δημάρχων. Δεν χρειάστηκε να στείλουμε μήνυμα από το 112. Δεν χρειάστηκε να πανικοβάλουμε τον κόσμο. Το 112 αφορά ακραίες καταστάσεις και σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές. Δεν θα δημιουργούσαμε πανικό στον κόσμο στις 4 το πρωί. Από τη στιγμή που παρακολουθούσαμε από κοντά, πρώτα γίνονται όλα όσα πρέπει και αν για οποιοδήποτε λόγο φτάσουμε σε οριακές καταστάσεις, τότε ενεργοποιείται το 112».

Κυριάκος Πιερρακάκης: Η Πολιτική Προστασία αποφασίζει

Από την πλευρά του ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης δήλωσε οτι το μήνυμα μέσω 112 το αποφασίζει η ΓΓ Πολιτικής Προστασίας:

«Η ΓΓΠΣ είναι η μόνη αρμόδια Αρχή να χειριστεί το σύστημα, εμείς το αναπτύξαμε σε συνεργασία με τους ειδικούς, αυτή αποφασίζει. Και αυτό είναι το σωστό, ο ειδικός πρέπει να αποφασίζει σε ποιους πρέπει να στείλει το μήνυμα, πώς πρέπει να φτάσει και ποιο είναι αυτό, επέλεξαν να το κάνουν με πιο παραδοσιακά μέσα», επισήμανε ο υπουργός.

ΣΧΟΛΙΑ