Σε κλίμα πένθους και οδύνης τελέστηκε στο Βαρύπετρο Χανίων η κηδεία της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη, η οποία δολοφονήθηκε από τον 43χρονο ενοικιαστή της.
Η νεκρώσιμη ακολουθία πραγματοποιήθηκε στις 11:00 το πρωί, παρουσία συγγενών, φίλων και κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν για να την αποχαιρετήσουν για τελευταία φορά.
Σύμφωνα με το creta24.gr, οι οικείοι της παραμένουν συγκλονισμένοι από την τραγική απώλεια και δυσκολεύονται να αποδεχθούν τον άδικο χαμό της, ζητώντας την απονομή δικαιοσύνης και την αυστηρή τιμωρία του καθ’ ομολογίαν δράστη.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο