Στον αέρα το mAigov: Το iefimerida «συνομίλησε» με τον πρώτο ψηφιακό βοηθό -Απαντά γρήγορα και απλά, παραδείγματα - iefimerida.gr

Στον αέρα το mAigov: Το iefimerida «συνομίλησε» με τον πρώτο ψηφιακό βοηθό -Απαντά γρήγορα και απλά, παραδείγματα

mAigov.gr
Φωτογραφία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε λειτουργία βρίσκεται ο πρώτος ψηφιακός βοηθός που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη (AI) και εξυπηρετεί τους πολίτες στο gov.gr.

Ανοίγοντας το gov.gr, οι πολίτες βλέπουν στα αριστερά τους το mAigov, που τους καλεί να θέσουν ερωτήσεις ώστε να λάβουν βοήθεια και να λύσουν τυχόν απορίες για το gov.gr.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παραδείγματος χάρη, αν επιθυμείτε να λάβετε πιστοποιητικό γέννησης και δεν γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε, ο ψηφιακός βοηθός έχει την απάντηση, αρκεί να πληκτρολογήσετε την ερώτησή σας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ερώτηση στο mAigov για ταξιδιωτικά έγγραφα

Οι πολίτες μπορούν να συνομιλήσουν με τον «Ψηφιακό Βοηθό» τόσο από το κινητό τους τηλέφωνο όσο και από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή. Υποβάλλουν το ερώτημά τους σε φυσική γλώσσα, γραπτά ή φωνητικά, ώστε ο «Ψηφιακός Βοηθός» να τους βοηθήσει να εντοπίσουν με τρόπο απλό και φιλικό την υπηρεσία που ψάχνουν, ενώ στο τέλος της «συνομιλίας» έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την εφαρμογή.

Η αναζήτηση πραγματοποιείται στις -έως σήμερα- 1.607 υπηρεσίες του gov.gr και τις 3.270 διοικητικές διαδικασίες του Εθνικού Μητρώου Διοικητικών Διαδικασιών «MITOS». Επισημαίνεται ότι το μοντέλο έχει συλλογιστική και απαντάει με βάση τα στοιχεία που καταχωρούνται. Λαμβάνει υπόψη την αρχική ερώτηση και διατηρεί στη μνήμη του τη συνομιλία κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη εμπειρία για κάθε χρήστη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται να εκσυγχρονίζει τον κρατικό μηχανισμό, αξιοποιώντας την τεχνολογία, προκειμένου να διευκολύνει τους πολίτες, απλοποιώντας την καθημερινότητά τους.

Ο ψηφιακός βοηθός αποτελεί την πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο και μία από τις πρώτες ανάλογες υπηρεσίες στην Ευρώπη.

Δυνατότητα εξυπηρέτησης περίπου 240 ερωτημάτων στα ελληνικά ανά λεπτό

Η πρωτοβουλία mAIgov χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που θα επιτρέπουν στον βοηθό να μαθαίνει μέσω των ανταλλαγών που θα έχει καθημερινά με πολίτες, με αποτέλεσμα το chatbot να βελτιώνεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου. Στη δοκιμαστική φάση θα υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης περίπου 240 ερωτημάτων στα ελληνικά ανά λεπτό, αριθμός που θα αυξηθεί το επόμενο διάστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλες οι ανταλλαγές μηνυμάτων με τον ψηφιακό βοηθό γίνονται ανώνυμα, δηλαδή η εφαρμογή δεν διαθέτει στοιχεία για τον πολίτη που εξυπηρετεί, διασφαλίζοντας την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Ο ψηφιακός βοηθός είναι ήδη εκπαιδευμένος να μη ζητά ή δέχεται προσωπικά στοιχεία, όπως κωδικούς πρόσβασης ή στοιχεία πληρωμών.

Ο ψηφιακός βοηθός θα συνεισφέρει επίσης στη μεγαλύτερη εξοικείωση του μέσου πολίτη με το gov.gr και την ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών από το κράτος, που αποτελεί μέρος της ευρύτερης ψηφιακής μετάβασης στην οικονομία του 21ου αιώνα.

Το mAigov απάντησε σε σχεδόν 4.000 ερωτήσεις σε 2,5 ώρες λειτουργίας

Δεν πρόλαβε να βγει στον αέρα ο ψηφιακός βοηθός του gov.gr και ήδη οι πολίτες έσπευσαν να του υποβάλουν ερωτήσεις, να δοκιμάσουν τη νέα εφαρμογή που τους καθοδηγεί βήμα βήμα ως προς το τι πρέπει να κάνουν για την υπηρεσία που ψάχνουν. Ήδη, στο διάστημα των 2,5 ωρών που «ανέβηκε» το mAigov δέχτηκε περίπου 4.000 ερωτήσεις.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ GOV.GR AI τεχνητή νοημοσύνη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ