Δέσμευση Γεωργιάδη για διάλογο σχετικά με τη Νέα Προγραμματική Σύμβαση στα Κέντρα Πρόληψης -Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - iefimerida.gr

Δέσμευση Γεωργιάδη για διάλογο σχετικά με τη Νέα Προγραμματική Σύμβαση στα Κέντρα Πρόληψης -Ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι

Αδωνις Γεωργιάδης
Φωτογραφία: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Με έκδηλη και ιδιαίτερη ικανοποίηση «υποδέχεται» το Δ.Σ. του σωματείου των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης όλης της χώρας την δέσμευση του Άδωνι Γεωργιάδη για τον κλάδο.

Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας δεσμεύτηκε ότι «άμεσα, ακόμα και μέσα στον Ιούλιο, ώστε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί, το υπουργείο Υγείας θα πάρει την πρωτοβουλία για την έναρξη του θεσμικού διαλόγου για την υπογραφή της Νέας Προγραμματικής Σύμβασης που διασφαλίζει την λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης».

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. του εν λόγω σωματείου, μάλιστα, «ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο Υγείας χρειάζεται τα Κέντρα Πρόληψης, ειδικά σε αυτή την περίοδο και θαυμάζει την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ