fbpx Αυτές είναι οι φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού που συμμετείχαν στη ναυτική άσκηση με τους Γάλλους [εικόνες, βίντεο] | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
4 ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ

Αυτές είναι οι φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού που συμμετείχαν στη ναυτική άσκηση με τους Γάλλους [εικόνες, βίντεο]

Ελληνικά και γαλλικά πλοία στην κοινή άσκηση
13|08|2020 | 18:23
Ελληνικά και γαλλικά πλοία στην κοινή άσκηση

Στην κοινή ναυτική άσκηση Ελλάδας-Γαλλίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη θαλάσσια περιοχή από την Κύπρο έως το ανατολικό άκρο της Κρήτης συμμετείχαν τέσσερις φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού.

Πρόκειται για τις (Φ/Γ) «ΣΠΕΤΣΑΙ», «ΑΙΓΑΙΟΝ», «ΛΗΜΝΟΣ», «ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ». Από την πλευρά της Γαλλίας συμμετείχαν στην κοινή ναυτική άσκηση η γαλλική ομάδα πλοίων (Task Force) αποτελούμενη από το γαλλικό ελικοπτεροφόρο FS «TONNERRE» και τη φρεγάτα FS «LA FAYETTE».

Η φρεγάτα ΣΠΕΤΣΑΙ

Η Φ/Γ ΣΠΕΤΣΑΙ είναι το πέμπτο πλοίο του Στόλου που φέρει την ονομασία αυτή. Το πρώτο ήταν μία ιστιοφόρος κορβέτα, ιδιοκτησία της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας που αγοράσθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση και εντάχθηκε στον Εθνικό Στόλο στην πρώτη επίσημη σύστασή του το 1830 με όνομα “ΝΗΣΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ’’. Πυρπολήθηκε στον Πόρο το 1831. Ακολούθησε μία ατμοβαρίς εκτοπίσματος 433 τόνων, που ναυπηγήθηκε στα Αγγλικά ναυπηγεία Blackwall το 1881. Με την ονομασία αυτή παρέμεινε στη δύναμη του Στόλου μέχρι την παραγγελία του ομώνυμου θωρηκτού.

Το 1889 μετονομάσθηκε σε “ΑΚΤΙΟΝ’'. Τρίτο κατά σειρά ομώνυμο πλοίο υπήρξε το θωρηκτό ‘’ΣΠΕΤΣΑΙ’’ εκτοπίσματος 4.900 τόνων που κατασκευάσθηκε από Γαλλική εταιρεία στα ναυπηγεία της Granville στη Χάβρη μεταξύ 1887 και 1891. Το θωρηκτό “ΣΠΕΤΣΑΙ” εντεταγμένο κατά τον πόλεμο του 1897 στη Μοίρα του Ιουνίου έλαβε μέρος στον βομβαρδισμό των Τουρκικών φρουρίων της εισόδου του Αμβρακικού. Επιπλέον συμμετείχε στις ένδοξες ναυμαχίες Έλλης και Λήμνου κατά τους Βαλκανικούς πολέμους 1912—13. Τέλος. χρησιμοποιήθηκε ως Σχολή Συνεννοήσεως την περίοδο 1922 έως 1929 και ακολούθως παροπλίστηκε.

Συγχρόνως με το ΣΠΕΤΣΑΙ ήταν ενταγμένα στη δύναμη του Στόλου τα ομοίου, τύπου πλοία ‘’ΥΔΡΑ’’ και ‘’ΨΑΡΑ’’. Τέταρτο πλοίο με το όνομα αυτό υπήρξε ένα αντιτορπιλικό τύπου Dardo εκτοπίσματος 1350 τόνων και μέγιστης ταχύτητας 40 κόμβων, κατασκευής Ιταλικών ναυπηγείων Odero, το οποίο εντάχθηκε στη δύναμη του Στόλου το 1933. Έλαβε μέρος στις ναυτικές επιχειρήσεις του 1940-41 μεταξύ των οποίων και η τρίτη επιδρομή στα στενά του Οτράντο (4-5 Ιανουαρίου 1941).

Μετά την κατάληψη της Ελλάδας από τις Δυνάμεις του Άξονα, το αντιτορπιλικό διέφυγε με τον υπόλοιπο Στόλο στην Μέση Ανατολή. Επανέπλευσε στην Ελλάδα με τον υπόλοιπο Στόλο και την Κυβέρνηση τον Οκτώβριο του 1944 και παροπλίστηκε μετά την απελευθέρωση της χώρας . Συγχρόνως με το ‘’ΣΠΕΤΣΑΙ’’ ήταν ενταγμένα στη δύναμη του Στόλου και τα ομοίου τύπου ’’ΥΔΡΑ’’, ‘’ΨΑΡΑ’’ και ‘’ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ’’.

Κύρια Χαρακτηριστικά της φρεγάτας ΣΠΕΤΣΑΙ

  • Ολικό Μήκος: 117 μέτρα
  • Μέγιστο πλάτος: 14,8 μ.
  • Μέγιστο βύθισμα: 6,5 μ.
  • Εκτόπισμα: 3500 τόνοι
  • Πρόωση: CODOG (Combined Diesel or Gas Turbine): 2 x Αεροστρόβιλοι GE LM Ισχύος 30.000 Hp έκαστος. 2 x Diesel MTU 20V Ισχύος 5.000 Hp έκαστη
  • Ταχύτης: Οικονομική 16 κόμβοι, Μέγιστη Συνεχής με 2 Αεροστροβίλους 32 κόμβοι
  • Αυτονομία με ταχύτητα 16 κόμβους: 4100 ν.μ.
  • Αριθμός κλινών: 203
  • RADARS Ερεύνης Αέρος – Επιφανείας DA 08
  • Ερεύνης και Διευθύνσεως Βολής MW 08
  • Διευθύνσεως Βολής DDWCS (2 x STIR)
  • Ναυτιλίας RACAL 2690 BT ARPA, BRIDGEMASTER 252/6
  • Εντοπιστική συσκευή Υποβρυχίων (SONAR) DE 1160 – HM/VDS
  • Συσκευή Η/Ν Αναγνωρίσεως (IFF) Mk 12
  • Συσκευή Υποκλοπών – Παρεμβολών APECS – II ESM/ECM
  • Συσκευή Υποκλοπών – Επικοινωνιών TELEGON – 10
  • Συσκευή Κατευθύνσεως Ελικοπτέρων VESTA
  • Σύστημα Ασύρματης Ανταλλαγής Τακτικής εικόνας (DATA LINK) Link 11
  • Τακτικό Σύστημα STACOS

Οπλισμός και Αντίμετρα

  • Οπλικά Συστήματα Εγγύς Προστασίας (CIWS): 2 x PHALANX
  • Πυροβόλο: 1 x 5’’/54 Μκ 45 (FMC)
  • Σύστημα Κατευθυνόμενων Βλημάτων Ε – Ε (SSM): 8 (2 x 4) HARPOON
  • Σύστημα Κατευθυνόμενων Βλημάτων Ε – A (SAM): NSS GMVLS Mk48 Mod 2 (16 K/B ‘‘ESSM’’)
  • Τορπιλοσωλήνες – τορπίλες: SVVT Mk 32 (2 x 3 τεμ.)
  • Αντίμετρα Η/Ν Τορπιλών: AN/SLQ-25 NIXIE
  • Εκτοξευτές Η/Ν Αντιμέτρων (CHAFFS IR): SRBOC (4 x 6)
  • Ελικόπτερο: 1 x AEGEAN HAWK

Πλήρωμα

  • Αξιωματικοί: 27
  • Κατώτερο προσωπικό: 171

Η φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ

Η Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Koninklijka Maatschappij de Schelde στο Vlissingen της Ολλανδίας, μαζί με την Φ/Γ ΕΛΛΗ, μετά από παραγγελία του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού. Η σύμβαση για την απόκτηση του πλοίου υπογράφηκε στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1981 και η ύψωση της Ελληνικής σημαίας έγινε στο Vlissingen την 18 η Σεπτεμβρίου 1982, με πρώτο κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Ν.Θεμελίδη ΠΝ. Η Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 5 Νοεμβρίου 1982 και έκτοτε συμμετέχει ενεργά στις αποστολές του ΑΣ. Έχει συμμετάσχει σε εθνικές και συμμαχικές ασκήσεις. Επίσης έχει λάβει επιτυχώς μέρος στις ακόλουθες επιχειρήσεις :

Dessert Shield και Dessert Storm (1990-91).
ΙΦΙΤΟΣ στο πλαίσιο της ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004.
Ocean Shield (2010).
Unified Protector (2011).
Active Endeavour (2011)

Το όνομα ΄΄ΛΗΜΝΟΣ΄΄ δόθηκε σε ανάμνηση της νικηφόρου ναυμαχίας του Ελληνικού Στόλου που διεξήχθη την 5 Ιανουαρίου του 1913, πλησίον των ακτών του ομώνυμου νησιού. Οι νικηφόρες ναυμαχίες (ΕΛΛΗΣ και ΛΗΜΝΟΥ) του Ελληνικού Στόλου υπό τον Ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη, κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους, ήταν αυτές που εξασφάλισαν την Ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο. Η Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ είναι το τρίτο διαδοχικά πλοίο του ΠΝ το οποίο φέρνει το όνομα ΄΄ΛΗΜΝΟΣ΄΄. Το πρώτο ήταν το πρώην Αμερικάνικο θωρηκτό MISSISSIPPI το οποίο ναυπηγήθηκε το έτος 1905 και αγοράσθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση το καλοκαίρι του 1914. Έλαβε μέρος στις Ναυτικές Επιχειρήσεις του Ά Παγκοσμίου Πολέμου και στις Επιχειρήσεις στη χερσόνησο της Κριμαίας το 1919. Παροπλίστηκε το 1932. Το δεύτερο ήταν αρματαγωγό, το οποίο παραχωρήθηκε το 1943 από την Αμερικάνικη στην Ελληνική Κυβέρνηση για την ενίσχυση του μαχόμενου κατά τον ΄Β Παγκόσμιο Πόλεμο Ελληνικού Ναυτικού. Συμμετείχε στις αποβάσεις του ΑΝΤΖΙΟ (Ιανουάριος 1944) και Νοτίου Γαλλίας (Αύγουστος 1944). Παροπλίστηκε το 1977.

Κύρια Χαρακτηριστικά της φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ

  • Κατασκευάστρια εταιρεία: ROYAL SCHELDE - HOLLAND
  • Μέγιστο μήκος: 130,5 μέτρα
  • Μέγιστο πλάτος: 14,60 μέτρα
  • Μέγιστο βύθισμα: 6,5 μέτρα
  • Εκτόπισμα: 3500 τόν.
  • Μέγιστη ταχύτητα: 32 κόμβοι
  • Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 4700 ν.μ.
  • Πλήρωμα: 198 άτομα
  • Αεροστρόβιλοι πορείας: Rolls Royce TYNE 2 X 5340 bhp
  • Κύριοι αεροστρόβιλοι: Rolls Royce OLYMPUS 2 x 28000 bhp
  • Ηλεκτρομηχανες: PIELSTICK 4Χ750 KWatt
  • SEWACO: DAISY ESM / ECM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: SHF - HF - VHF - UHF
  • K/B: SSM HARPOON - SAM SEA SPARROW
  • Π/Β: OTO MELARA 76/62
  • Α/Υ: τορπίλλες
  • Ελικόπτερα: Ένα (1) SH -70 B AEGEAN HAWK ή δύο (2) ΑΒ-212

Οπλισμός

  • 2 πυροβόλα 76χιλ. ΟTΟ Melara,
  • 2 συστήματα εγγύς προστασίας Phalanx,
  • σύστημα Κ/Β Ε.Ε. Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow.
  • Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντίμετρων.
  • Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW

Η φρεγάτα ΑΙΓΑΙΟΝ

Η Φ/Γ «ΑΙΓΑΙΟΝ» είναι η τρίτη Φ/Γ τύπου Standard που αποκτήθηκε από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό. Οι δυο προηγούμενες είναι οι Φ/Γ «ΕΛΛΗ» και «ΛΗΜΝΟΣ». Το όνομα «ΑΙΓΑΙΟΝ» δώθηκε σε αναγνώριση της σπουδαιότητας του ομώνυμου Ελληνικού Πελάγους, που επί χιλιετηρίδες αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του χερσαίου κορμού της χώρας μας και των Ανατολικών Ελληνικών νήσων. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία από το Royal Schelde Shipyardσε στενή συνεργασία με το Ολλανδικό Ναυτικό. Καθελκύστηκε την 13-7-78 και τέθηκε σε επιχειρησιακή χρήση την 29-10-80 με την επωνυμία «BANCKERT».

Το 1992 αποφασίσθηκε η αγορά του, μαζί με άλλα δυο του αυτού τύπου, από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στο οποίο και παραδόθηκε στις 14-5-93 μετονομαζόμενο σε Φ/Γ «ΑΙΓΑΙΟΝ». Η φρεγάτα «ΑΙΓΑΙΟΝ» είναι το τέταρτο πλοίο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού που παίρνει αυτό το όνομα. Το πρώτο «ΑΙΓΑΙΟΝ» υπήρξε το πρώην Γερμανικό φορτηγό «HAGEN» ναυπηγήσεως 1906 που παραχωρήθηκε στην Ελλάδα το 1920 στα πλαίσια των επανορθώσεων του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Παρέμεινε σε ενέργεια μέχρι το 1935. Χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής εκστρατείας ως Οπλιταγωγό και κατά τη περίοδο της ειρήνης ως πλοίο μεταφορών υλικού και ως Ναυτοφυλακή. Το δεύτερο «ΑΙΓΑΙΟΝ» (D-11) υπήρξε το πρώην Βρετανικό Αντιτορπιλικό συνοδείας HMS«LAUDERDALE» τύπου Hunt II.

Το πλοίο αυτό, ναυπηγήσεως 1941, παρεδόθη στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό επί δανεισμώ στις 20-5-1946 και επεστράφη στο Βρετανικό Ναυτικό στις 18-12-1959.Το τρίτο «ΑΙΓΑΙΟΝ» (D-03) υπήρξε το πρώην Γερμανικό Αντιτορπιλικό συνοδείας και υποστηρίξεως «WESER» Α-62 τύπου Rhein. Ναυπηγήθηκε το 1963 και παραχωρήθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στα πλαίσια της Γερμανικής βοήθειας στις 6-7-1976. Παρέμεινε στη δύναμη του Ελληνικού Στόλου μέχρι την 13-6-1991 οπότε και παροπλίσθηκε.

Κύρια Χαρακτηριστικά της φρεγάτας ΑΙΓΑΙΟΝ

  • Κατασκευάστρια εταιρεία: ROYAL SCHELDE - HOLLAND
  • Μέγιστο μήκος: 130,5 μέτρα
  • Μέγιστο πλάτος: 14,60 μέτρα
  • Μέγιστο βύθισμα: 6,5 μέτρα
  • Εκτόπισμα: 3500 τόν.
  • Μέγιστη ταχύτητα: 30 κόμβοι
  • Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 4700 ν.μ.
  • Πλήρωμα: 198 άτομα
  • Αεροστρόβιλοι πορείας: Rolls Royce TYNE 2 X 5340 bhp
  • Κύριοι αεροστρόβιλοι: Rolls Royce OLYMPUS 2 x 28000 bhp
  • Ηλεκτρομηχανες: PIELSTICK 4Χ750 KWatt
  • SEWACO: DAISY ESM / ECM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: SHF - HF - VHF - UHF
  • K/B: SSM HARPOON - SAM SEA SPARROW
  • Π/Β: OTO MELARA 76/62
  • Α/Υ: τορπίλλες
  • Ελικόπτερα: Ένα (1) SH -70 B AEGEAN HAWK ή δύο (2) ΑΒ-212

Οπλισμός

  • 1 πυροβόλο 76 χιλ. ΟΤΟ Melara,
  • 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx,
  • σύστημα Κ/Β Ε.Ε. Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow.
  • 2 AY τορπιλοσωλήνες δια τορπίλες Κ46 και σύστημα ΗΝ αντιμέτρων.
  • Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW.

Η φρεγάτα ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ

Η Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F-462) είναι η έκτη κατά σειρά παραλαβής φρεγάτα τύπου STANDARD του Πολεμικού Ναυτικού (Φ/Γ ΕΛΛΗ, Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ, Φ/Γ ΑΔΡΙΑΣ, Φ/Γ ΑΙΓΑΙΟΝ, Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ, Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ). Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία KONINKLIJKA MAATSCHAPPIJ DE SCELDE στο Vlissingen της Ολλανδίας και εντάχθηκε στη δύναμη του Ολλανδικού Ναυτικού στις 26 Οκτωβρίου 1978. Αποκτηθηκε από το Π.Ν. το 1997 και η ύψωση της ελληνικής σημαίας έγινε στο DEN HELDER της Ολλανδίας στις 15 Δεκεμβρίου 1997 με πρώτο Κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Δ.Ελευσινιώτη Π.Ν. Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 6 Απριλίου 1998.

Η Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ είναι το τέταρτο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού που φέρει το όνομα αυτό.
Το πρώτο, ένα Ελαφρό Καταδρομικό παρόμοιο με το Αγγλικού τύπου CHATΗAM, παραγγέλθηκε σε αγγλικά ναυπηγεία το 1914. Με την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου κατασχέθηκε από τους 'Αγγλους και εντάχθηκε στον Βρετανικό στόλο με το όνομα BIRKENHEAD.

Το δεύτερο, ένα Αντιτορπιλικό τύπου DARDO(H 07) ήταν ένα από τα τέσσερα Α/Τ (ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ, ΥΔΡΑ, ΣΠΕΤΣΑΙ, ΨΑΡΑ) που παραγγέλθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση στα ιταλικά ναυπηγεία το 1933 και παρελήφθησαν το 1933. Έλαβε μέρος στις επιχειρήσεις του πολέμου 1940-1941 ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνονται η 2η και η 3η επιδρομή στα στενά του Οτράντο (15-16 Δεκεμβρίου 1940 και 4-5 Ιανουαρίου 1941). Διέφυγε στη Μέση Ανατολή απ' όπου εστάλθη για εκσυγχρονισμό στη Βομβάη (Ιούνιος 1941-Απρίλιος 1942). Χρησιμοποιήθηκε ως συνοδός κατά την διάρκεια του πολέμου μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 1943 οπότε τέθηκε σε κατάσταση ενέργειας συντήρησης. Παροπλίσθηκε το 1946 μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος.

Το τρίτο, ένα Αντιτορπιλικό στόλου τύπου GEARING FRAMΜ I(D-213), άρχισε να ναυπηγείται στις 2 Μαίου 1945 από τα ναυπηγεία Bethlehem Steelστο Quincyτων ΗΠΑ. Καθελκύστηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 1945 και εντάχθηκε στο Ναυτικό των ΗΠΑ στις 8 Μαρτίου 1946 με το όνομα USS RUPERTUS DD851. Παρελήφθη από το Πολεμικό Ναυτικό, στις 10 Ιουλίου 1973 στο San Diegoτης πολιτείας Californiaτων ΗΠΑ, με πρώτο Κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Π. Ευσταθίου Π.Ν., και κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 23 Μαρτίου 1974. Παροπλίσθηκε το 1995.

To όνομα Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ δόθηκε στο πλοίο για να τιμηθεί ο Ναύαρχος ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ ο οποίος επιβαίνοντας επί του Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ και κατέχοντας τη θέση του Αρχηγού Στόλου οδήγησε νικηφόρα τον ελληνικό στόλο στις ναυμαχίες της ΕΛΛΗΣ (3 Δεκεμβρίου 1912) και της ΛΗΜΝΟΥ (5 Ιανουαρίου 1913) και εξουδετέρωσε την τουρκική απειλή στο Αιγαίο.

Κύρια Χαρακτηριστικά της φρεγάτας ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ

Κατασκευάστρια εταιρεία: ROYAL SCHELDE - HOLLAND
Μέγιστο μήκος: 130,5 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 14,60 μέτρα
Μέγιστο βύθισμα: 6,5 μέτρα
Εκτόπισμα: 3500 τόν.
Μέγιστη ταχύτητα: 3ο κόμβοι
Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 4700 ν.μ.
Πλήρωμα: 198 άτομα
Αεροστρόβιλοι πορείας: Rolls Royce TYNE 2 X 5340 bhp
Κύριοι αεροστρόβιλοι: Rolls Royce OLYMPUS 2 x 28000 bhp
Ηλεκτρομηχανες: PIELSTICK 4Χ750 KWatt
SEWACO: DAISY ESM / ECM
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: SHF - HF - VHF - UHF
K/B: SSM HARPOON - SAM SEA SPARROW
Π/Β: OTO MELARA 76/62
Α/Υ: τορπίλλες
Ελικόπτερα: Ένα (1) SH -70 B AEGEAN HAWK ή δύο (2) ΑΒ-212

Οπλισμός

  • 1 πυροβόλο 76χιλ. ΟΤΟ Melara,
  • 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx,
  • σύστημα Κ/Β Ε/Ε Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow.
  • Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντίμετρων.
  • Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW.
ΣΧΟΛΙΑ