Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική εξαιτίας της φωτιάς που ξέσπασε στη Θεσσαλονίκη, σε χαμηλή βλάστηση, στον οικισμό Τσαΐρια.
Σύμφωνα με το emakedonia, η Πυροσβεστική ειδοποιήθηκε λίγο μετά τις 17:00 για φωτιά σε σκουπίδια.
Για την κατάσβεσή της επιχειρούν 31 πυροσβέστες, συμπεριλαμβανομένης μίας ομάδας πεζοπόρου τμήματος.
Στο σημείο επιχειρούν επίσης 9 πυροσβεστικά οχήματα, με τους άνδρες της Πυροσβεστικής να δίνουν μάχη για να περιορίσουν την εστία. Παράλληλα, κινητοποιήθηκαν 2 αεροσκάφη και 1 ελικόπτερο.
Μήνυμα από το 112: «Παραμείνετε σε εσωτερικούς χώρους, κλείστε πόρτες και παράθυρα»
Πριν από λίγη ώρα, οι κάτοικοι της περιοχής έλαβαν μήνυμα από το 112, προκειμένου να παραμείνουν εντός εσωτερικών χώρων, κλείνοντας πόρτες και παράθυρα λόγω των καπνών.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο