Έρευνα δείχνει ότι το 50% των Ελλήνων θα ξοδέψει τα ίδια χρήματα με πέρυσι για ένδυση και υπόδηση την άνοιξη - iefimerida.gr

Έρευνα δείχνει ότι το 50% των Ελλήνων θα ξοδέψει τα ίδια χρήματα με πέρυσι για ένδυση και υπόδηση την άνοιξη

Οδός Ερμού
Οδός Ερμού / Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI.

Η συγκεκριμένη έρευνα, διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες. Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσότερων από 26.000 επισκεπτών του GLAMI (4.423 Έλληνες).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον όσα και πέρυσι για αγορές ένδυσης και υπόδησης τη φετινή άνοιξη.

Παρόλο που το 69% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται αύξηση στις τιμές προϊόντων μόδας, το 50% δεν το θεωρεί ικανό να τους κάνει να ξοδέψουν λιγότερο σε σχέση με το 2021.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με το 2021 με την πλειοψηφία αυτών να μειώνουν γενικά τις αγορές μόδας (62%) ή να παραμένουν στα ίδια αγοραστικά επίπεδα αλλά αναζητώντας φθηνότερες τιμές (23%).

Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις δαπάνες τους (38%), θα ήθελαν να αγοράσουν περισσότερα ή και πιο ακριβά κομμάτια, ενώ το 27% θα αγόραζε λιγότερα προϊόντα αλλά σε υψηλότερες τιμές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανήσυχοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία, σύμφωνα με την έρευνα

Ερωτηθέντες οι καταναλωτές για το πως πιστεύουν ότι ο πόλεμος επηρέασε τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και υπόδησης, το 71% των Ελλήνων (το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 9 χώρες της έρευνας) απάντησε ότι ξοδεύει λιγότερα για να εξοικονομήσει χρήματα σε περίπτωση που η κατάσταση κλιμακωθεί.

Εντυπωσιακό είναι ότι ένα 11% απάντησε ότι σκέφτεται να ψωνίσει περισσότερα βασικά είδη όπως κάλτσες, εσώρουχα κ.λπ. για να δημιουργήσει ένα μικρό κιτ επιβίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και σήμερα, μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ελλάδα ψώνια ένδυση έρευνα υπόδηση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ