Ερευνα ProRata: 9 στους 10 εκπαιδευτικούς δεν θέλουν την απευθείας μετάδοση μαθημάτων -Φοβούνται «ανεπίσημη» αξιολόγηση - iefimerida.gr

Ερευνα ProRata: 9 στους 10 εκπαιδευτικούς δεν θέλουν την απευθείας μετάδοση μαθημάτων -Φοβούνται «ανεπίσημη» αξιολόγηση

Εκπαιδευτικοί-αξιολόγηση
Δεν θέλουν αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί. Φωτογραφία:Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αντίθετοι με την απευθείας μετάδοση των μαθημάτων από τις σχολικές αίθουσες είναι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί γιατί φοβούνται ότι θα υποβληθούν σε ένα είδος «ανεπίσημης» αξιολόγησης, όπως προκύπτει από έρευνα της ProRata που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό δίκτυο Alfavita.

Συγκεκριμένα, σε ερώτηση αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την πρόθεση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικά μέσα για την απευθείας μετάδοση των μαθημάτων από τις σχολικές αίθουσες, το 87% των εκπαιδευτικών απάντησε πως σίγουρα διαφωνεί και το 4% ότι μάλλον διαφωνεί. Το 9% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σίγουρα συμφωνεί ή μάλλον συμφωνεί με το live streaming στα σχολεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατί; Σε ερώτηση αν υπάρχει κίνδυνος να υποβληθούν οι εκπαιδευτικοί σε ένα είδος «ανεπίσημης» αξιολόγησης μέσω της απευθείας μετάδοσης των μαθημάτων, το 55% των εκπαιδευτικών δήλωσε πως σίγουρα ναι, το 26% μάλλον ναι, το 11% μάλλον όχι και το 4% σίγουρα όχι.

Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εκτιμά ότι πίσω από την πρόθεση της κυβέρνησης να εφαρμοσθεί το live streaming στα σχολεία βρίσκεται η προσπάθεια να καθιερωθεί ένα είδος «ανεπίσημης» αξιολόγησης αλλά και να εξυπηρετηθούν ιδιωτικά συμφέροντα εταιριών που εμπορεύονται το σχετικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Ειδικότερα, το 62% των συμμετεχόντων πιστεύει ότι η κυβέρνηση με την υλοποίηση του μέτρου στοχεύει στην «εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων που σχετίζονται με τις εταιρείες που εμπορεύονται τον σχετικό εξοπλισμό» και το 58% ότι στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι να ελεγχθούν και να αξιολογηθούν εκπαιδευτικοί και μαθητές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα 22% των ερωτώμενων εκτιμά πως η απευθείας μετάδοση των μαθημάτων από τις τάξεις στοχεύει στην αντιμετώπιση των δυσκολιών πρόσβασης των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία λόγω της πανδημίας και το 7% ότι επιδίωξη του υπουργείου είναι να αναβαθμίσει ψηφιακά την εκπαιδευτική διαδικασία σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Από την έρευνα προκύπτει επίσης ότι το 80% των εκπαιδευτικών πιστεύει πως σίγουρα υπάρχει κίνδυνος να παραβιαστούν τα προσωπικά τους δεδομένα και το 11% πως μάλλον θα παραβιαστούν. Σίγουροι ή μάλλον σίγουροι ότι δεν θα παραβιαστούν τα προσωπικά τους δεδομένα δήλωσε μόνο το 7% των εκπαιδευτικών.

Σε ό,τι αφορά τους μαθητές, το 75% των εκπαιδευτικών πιστεύει πως σίγουρα υπάρχει κίνδυνος να παραβιαστούν τα προσωπικά δεδομένα και των μαθητών, ενώ το 12% πως μάλλον υπάρχει. Συνολικά μόνο το 6% των εκπαιδευτικών πιστεύει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος παραβίασης των προσωπικών δεδομένων των μαθητών.

Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο αναρτήθηκε από τις 27 έως τις 29 Μαΐου 2020 στο Αlfavita, συμπλήρωσαν 2.350 εκπαιδευτικοί δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, με γεωγραφική κάλυψη στο σύνολο της επικράτειας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ εκπαιδευτικοί αξιολόγηση ProRata
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ