Η Ελλάδα εμπνέει: Γίνεται σκηνικό και θέμα στις καμπάνιες μεγάλων οίκων μόδας -Από τη Μήλο, μέχρι τη γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια - iefimerida.gr

Η Ελλάδα εμπνέει: Γίνεται σκηνικό και θέμα στις καμπάνιες μεγάλων οίκων μόδας -Από τη Μήλο, μέχρι τη γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια

Καμπάνια Louis Vuitton στη Μήλο
Καμπάνια Louis Vuitton στη Μήλο / Φωτογραφία: Instagram @ louisvuitton
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Ελλάδα εμπνέει. Με μια πολύ γρήγορη ματιά αντιλαμβανόμαστε ότι η χώρα μας και η ιστορία της αποτελούν έναυσμα δημιουργίας για τους ανθρώπους της μόδας.

Η αρχαία Ελλάδα, τα ενδύματα με τις πτυχώσεις αλλά και η γυναίκα ως σύμβολο δύναμης και επιρροής αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια σημείο αναφοράς των ανθρώπων της μεγάλης βιομηχανίας. Madame Grès, Alexander McQueen, Dolce & Gabbana, Jean Paul Gaultier και Chanel είναι μόνο μερικά από τα σπουδαία ονόματα που επικεντρώθηκαν και παρουσίασαν συλλογές που διαπνέονται από τον ελληνικό πολιτισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Βλέπω την Ελλάδα ως την πηγή της ομορφιάς και του πολιτισμού, εκεί οπού υπήρχε μια υπέροχη ελευθερία στην κίνηση, που έκτοτε έχει εξαφανιστεί» είχε δηλώσει ο Karl Lagerfeld, ο οποίος το 2017 είχε στήσει το δικό του αρχαίο ελληνικό σκηνικό στο Grand Palais στο Παρίσι.

Ας σκεφτούμε και για λίγο την «Μέδουσα», το logo του οίκου Versace. Ο Gianni Versace σχεδίασε το λογότυπο το 1992 και δεν έχει αλλάξει πολύ από τότε. Μια μέδουσα που μας κοιτά με ένα μειδίαμα, τοποθετημένη σε έναν κύκλο που περιβάλλεται από μαίανδρo. To logo του ιταλικού οίκου παραμένει μέχρι και σήμερα ένα από τα πιο εμβληματικά σύμβολα μόδας όλων των εποχών και ξεχωρίζει σε μια θάλασσα μινιμαλιστικού σχεδιασμού ετικετών.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο η δημιουργία ρούχων, τα σκηνικά και τα λογότυπα. Μεγάλοι οίκοι μόδας επιλέγουν νησιά και χωριά της Ελλάδα ως ζωντανό σκηνικό για τις καμπάνιες τους.

Οι ομορφιές της Μήλου σκηνικού του Louis Vuitton

Πρόσφατο παράδειγμα ο οίκος Louis Vuitton ο οποίος έκανε την Μήλο μέρος της καμπάνια του για τα πολυτελή είδη ταξιδιού. Παιδιά μετέτρεψαν το σεληνιακό τοπίο του κυκλαδίτικου νησιού, το όποιο αναδείχθηκε κορυφαίο από το Travel Leisure, σε παιδική χαρά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκεί, μέσα σε κρυστάλλινα νερά, σε χρυσαφένιες αμμουδιές αλλά και βραχώδεις σχηματισμούς, τα παιδιά αλλά και όλοι εμείς αναζητήσαμε την ψυχή του ταξιδιού, με πνοή αισιοδοξίας και ελευθερίας να κατακλύζει κάθε καρέ.

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» γράφει σε μία ανάρτηση ο οίκος, εκθειάζοντας το τοπίο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιστροφή στις ρίζες: Το brand Aimé Leon Dore συνάντησε την παράδοση της Ηπείρου

Αλλά δεν είναι μόνο ο οίκος Louis Vuitton. Στην Ηπειρο, το νεοϋορκέζικοbrand, Aimé Leon Dore και ο Teddy Santis επέστρεψαν στις ρίζες τους, στην αρχέγονη στοργή και τους τόπους της παιδικής ηλικίας. Ο Santis και η ομάδα του ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στον τόπο των γονιών του, δίνοντας αυθεντικές εικόνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την FW21, ο Santis ήθελε να επικοινωνήσει τη σχέση και την αγάπη του για την Ελλάδα, απαθανατίζοντας την στην απλούστερη μορφή της. Μια γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια, ψαράδες στις τράτες τους, ένα κοπάδι πρόβατα, παιδιά με τα ποδήλατα. Στιγμές και ήχοι καθημερινότητας που αντιπροσωπεύουν το ελληνικό πνεύμα.

Οι πρωταγωνιστές του βίντεο της καμπάνιας φορούν τη συλλογή FW21 του Aimé Leon Dore και ζουν, υπό τους ήχους Ελληνα μουσικό Κωσταντή Πιστιόλη. «Για πες μας χάρε, να χαρείς», τραγουδά και ταξιδεύει όλο τον πλανήτη στην Ελλάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι σύγχρονες θεές του Dior περπάτησαν στο Καλλιμάρμαρο

Στις αρχές καλοκαιριού, οι προβολείς της μόδας στράφηκαν στην Ελλάδα και στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ο οίκος Dior και η Maria Grazia Chiuri παρουσίασαν την Cruise 2022 collection στο Καλλιμάρμαρο, τιμώντας τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση και τον ελληνικό πολιτισμό.

Φωτογραφία: GettyImages
Φωτογραφία: GettyImages

Η πρώτη γυναίκα σχεδιάστρια του οίκου Dior παρουσίασε αέρινα φορέματα και παντελόνες αλλά και athlesuire, αποτυπώνοντας το όραμά της. Κάθε κομμάτι δημιουργεί την αίσθηση ελευθερίας. Γι’ αυτό, άλλωστε, και το σόου πραγματοποιήθηκε στο Καλλιμάρμαρο, έναν χώρο που, σύμφωνα με τη σχεδιάστρια, «έχει μια αίσθηση ελευθερίας, την οποία νιώθεις αμέσως μόλις το αντικρίζεις».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφία: GettyImages
Φωτογραφία: GettyImages

Η σχεδιάστρια απομακρύνθηκε από την αυστηρότητα των αρχιτεκτονικών σχεδίων του Dior της δεκαετίας του '50 και πέρασε, πάντα με σεβασμό στην ιστορία ενός μεγάλου οίκου, στην απελευθέρωση και το σύγχρονο. Τα σχέδιά της ενσαρκώνουν τη γυναίκα και την ελευθερία. Μια γυναίκα, όμως, που βαδίζει μεταξύ κομψότητας και μοντέρνας ζωής, εκείνης που ζει και δραστηριοποιείται στον κόσμο. Μια σύγχρονη θεά που κινείται στον κόσμο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ελλάδα louis vuitton Dior καμπάνιες
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ