Εικονικά ταξίδια για την προώθηση ελληνικών προορισμών, για επαγγελματίες - iefimerida.gr

Εικονικά ταξίδια για την προώθηση ελληνικών προορισμών, για επαγγελματίες

χαλκη λιμανι
Εικονική περιήγηση στην Ελλάδα, φωτογραφία shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την εφαρμογή των εικονικών ταξιδιών εξοικείωσης στην ανάδειξη των ελληνικών προορισμών εισαγάγει η εταιρεία επικοινωνίας MTC GROUP έπειτα από τη συνεργασία της με την FUTURE NEED, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πρόκειται για το virtual fam trip που καλύπτει ένα σημαντικό πρόβλημα, είτε λόγω της πανδημίας είτε και της κάλυψης των εξόδων φιλοξενίας ταξιδιωτικών και άλλων επαγγελματιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκεκριμένη εφαρμογή ξενάγησης, σε πεδίο 360 μοιρών, δίνει τη δυνατότητα στον προσκεκλημένο επαγγελματία να περιηγηθεί στην περιοχή και να ανακαλύψει μέσω του υπολογιστή ή και του κινητού του όσα πιθανόν τον ενδιαφέρουν. Το γύρισμα γίνεται επιτόπια και, στη συνέχεια, αποστέλλεται με φροντίδα των δύο συνεργαζόμενων εταιριών σε Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, επαγγελματίες βάσει διαθέσιμης λίστας αλλά και μέσω της ASTA (American Society of Travel Advisors) στην οποία πρόσφατα η MTC GROUP έγινε μέλος.

Κάθε ενδιαφερόμενος προκειμένου να πραγματοποιήσει το virtual fam trip οφείλει να δώσει τα πλήρη στοιχεία του ώστε να είναι γνωστά εκ των προτέρων τα ονόματα και οι ιδιότητες όσων "ξεναγήθηκαν", πράγμα που εμπλουτίζει τη data base του προορισμού παρέχοντας τη δυνατότητα της διατήρησης της επικοινωνίας, όπως τονίζεται. Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι μέσω αυτού του συστήματος μπορεί ο προορισμός να προσεγγίσει πολλαπλάσιο αριθμό επαγγελματιών από όσους θα είχε την οικονομική ( και πρακτική ) δυνατότητα να φιλοξενήσει.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ