Η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola στην Ελλάδα Σίσσυ Ηλιοπούλου στο iefimerida: Eνας Μαραθώνιος χωρίς απορρίμματα είναι πλέον εφικτός - iefimerida.gr

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola στην Ελλάδα Σίσσυ Ηλιοπούλου στο iefimerida: Eνας Μαραθώνιος χωρίς απορρίμματα είναι πλέον εφικτός

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Σίσσυ Ηλιοπούλου
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Σίσσυ Ηλιοπούλου
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το μεγάλο στοίχημα της Coca-Cola στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο προκειμένου να δοθεί προοπτική μηδενικών απορριμμάτων, για πρώτη φορά, στον ιστορικό αγώνα δρόμου, είχε απόλυτη επιτυχία, με απολογισμό συλλογής 13,5 τόνους συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Σίσσυ Ηλιοπούλου, μίλησε στο iefimerida.gr για την πρωτοβουλία της Coca-Cola. Το όραμα έγινε πράξη και πλέον «ένας Μαραθώνιος Χωρίς Απορρίμματα είναι εφικτός».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο συλλέχθηκαν 13,5 τόνοι συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων με τη συνδρομή της Coca-Cola. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για την κοινωνία και το περιβάλλον;

Οι 13,5 τόνοι συνολικών ανακυκλώσιμων απορριμμάτων είναι πολλά περισσότερα από μια μεγάλη ποσότητα που αντί να καταλήξει στο περιβάλλον ως απόρριμμα θα ανακυκλωθεί, θα επαναχρησιμοποιηθεί και θα κομποστοποιηθεί. Είναι το πρώτο βήμα προς Έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα. Πρόκειται για σχεδόν διπλάσια ποσότητα από την αντίστοιχη περσινή και στην Coca-Cola είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό πραγματοποιήθηκε και με τη δική μας συμβολή.

Φέτος, η Coca-Cola ανέλαβε δράση ώστε να δοθεί προοπτική μηδενικών απορριμμάτων, για πρώτη φορά, στον ιστορικό αγώνα δρόμου και είμαστε ικανοποιημένοι που η αυτή η πρωτοβουλία έφερε αυτά τα αποτελέσματα, καθώς με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύουμε ότι Ένας Μαραθώνιος Χωρίς Απορρίμματα είναι εφικτός.

Οι 13,5 τόνοι απορριμμάτων θα διατεθούν προς ανακύκλωση και κομποστοποίηση και θα επιστρέψουν στην κοινωνία ως νέα, πρώτη ύλη, είτε ως ανακυκλωμένο πλαστικό, είτε ως λίπασμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς θα γίνει αυτό; Τι υλικά συλλέχθηκαν και πώς θα επεξεργαστούν ώστε να είναι χρήσιμα για όλους μας;

Οι ποσότητες των 13,5 συνολικών ανακυκλώσιμων υλικών αποτελούνται από 9,2 τόνους πλαστικών μπουκαλιών, 1,1 τόνο οργανικών απορριμμάτων και 3,2 τόνους λοιπών ανακυκλώσιμων υλικών.

Οι ποσότητες των πλαστικών θα ανακυκλωθούν και θα επιστρέψουν στην κοινωνία ως ανακυκλώσιμη πρώτη ύλη. Με αυτόν τον τρόπο, τα πλαστικά αποκτούν δεύτερη ζωή κάτι που όσοι επισκέφτηκαν το περίπτερο της Coca-Cola στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν στην πράξη. Στο περίπτερό μας στήθηκε ένα mini υπαίθριο γυμναστήριο, από 3D printed όργανα γυμναστικής τα οποία παράγονται από 100% ανακυκλώσιμο υλικό, σε συνεργασία με τους The New Raw.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά τις ποσότητες οργανικών απορριμμάτων και υπολειμμάτων τροφών, αυτές θα κομποστοποιηθούν και θα μετατραπούν σε λίπασμα, ενώ στη συνέχεια θα δοθούν σε Δήμους.

Παράλληλα, τις ημέρες του Αυθεντικού Μαραθωνίου, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 700 κιλά αθλητικού ρουχισμού και περισσότερα από 400 ζευγάρια αθλητικών παπουτσιών, τα οποία θα δοθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Γιατί τα κάνει όλα αυτά η Coca-Cola; Τι θέλετε να πετύχετε;

Η συνολικότερη παρουσία της Coca-Cola στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο εντάσσεται στην πολυεπίπεδη πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς Zero Waste Future, μια πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα που παρουσιάστηκε πέρυσι, υλοποιείται μέχρι και σήμερα και αναμένεται να έχει συνέχεια.

Μέχρι στιγμής, το Zero Waste Future έχει εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη, σε 9 πολυσύχναστες παραλίες, σε 27 παραλιακές επιχειρήσεις και τώρα και στον Αυθεντικό Μαραθώνιο. Το Zero Waste Future, έχει δηλαδή παρελθόν, παρόν και σύντομα θα έχει και μέλλον, αφού σκοπεύουμε να διευρύνουμε τις συνεργασίες μας, με στόχο οι χώροι όπου αυτό εφαρμόζεται -και συνολικότερα η χώρα μας στο μέλλον- να αποκτήσουν προοπτική μηδενικών απορριμμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς βίωσε η Coca-Cola τον Αυθεντικό Μαραθώνιο;

Για όλους εμάς στην Coca-Cola, η φετινή συμμετοχή μας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο ήταν μια μοναδική εμπειρία, αφενός γιατί μέσα από την πρωτοβουλία μας είχαμε να επιτελέσουμε ένα πολύ απαιτητικό έργο και αφετέρου γιατί έπρεπε να δραστηριοποιηθούμε μέσα σε δεκάδες χιλιάδες δρομέων και επισκεπτών, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με το όραμά μας για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα.

Η συνεργασία μας με τον ΣΕΓΑΣ, τον Δήμο Αθηναίων, την περιβαλλοντική οργάνωση Ινστιτούτο Ομάδα για τον Κόσμο και τους άλλους φορείς ήταν, παράλληλα, μια ξεχωριστή στιγμή αφού σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση με παγκόσμια προβολή κληθήκαμε να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν. Και το καταφέραμε!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποια στιγμή ξεχωρίζετε από τον φετινό Αυθεντικό Μαραθώνιο;

Η επιμονή των δρομέων, οι προσπάθειες των εθελοντών και ειδικά των μελών της Zero Waste Team -της ομάδας που ήταν βοήθησε ώστε να συλλεχθούν όλα αυτά τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα- η συμβολή των διοργανωτών και το πάθος των φίλων του αθλητισμού είναι στοιχεία που όλοι μας στην Coca-Cola θα έχουμε να θυμόμαστε. Κι αυτό γιατί αυτά τα στοιχεία και τα συναισθήματα μάς κάνουν να προσπαθούμε συνεχώς για περισσότερα, να προσπαθούμε για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα.

Αυτό που βιώσαμε όλες τις ημέρες και, κυρίως, στον Αγώνα Δρόμου 5 Χιλιομέτρων ZERO WASTE FUTURE, τον οποίο στηρίξαμε και ονοματοδοτήσαμε στο πλαίσιο της επίσημης χορηγίας μας στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, θα μας μείνει αξέχαστο. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας στην επόμενη δράση που θα προωθεί την ανακύκλωση, την κυκλική οικονομία και ένα νέο τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων όπου τίποτα δεν πάει χαμένο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ