Επιστρέφουν στην Αθήνα μετά από 21 ώρες ταλαιπωρίας οι 100 Ελληνες που εγκλωβίστηκαν στη Βουδαπέστη - iefimerida.gr

καρότσι μωρού και άνθρωποι σε θέσεις του αεροδρομίου της Βουδαπέστης
Ταλαιπωρία για Έλληνες που έμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά από 21 ώρες καθυστέρησης η ταλαιπωρία των 100 Ελλήνων που είχαν εγκλωβιστεί στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης, έλαβε τέλος καθώς επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο και ξεκίνησαν το ταξίδι της επιστροφής στις 15:30 ώρα Ελλάδος.

Η πτήση τους ήταν προγραμματισμένη για χθες, Σάββατο, το απόγευμα (στις 18:25), με τη Ryanair, αλλά ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα οι ταξιδιώτες να παραμείνουν επί 21 ώρες στο αεροδρόμιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, δεν υπήρξε καν μέριμνα ώστε να μεταφερθούν σε κάποιο ξενοδοχείο, για να ξεκουραστούν.

Λίγο μετά τη 1 σήμερα το μεσημέρι, δίπλα στους εγκλωβισμένους βρέθηκε ο Έλληνας πρέσβης στην ουγγρική πρωτεύουσα, ο οποίος συζήτησε μαζί τους το μέγα πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί.

Βουδαπέστη: Οργισμένοι οι ταξιδιώτες

«Δεν έχουμε καμία ενημέρωση από την εταιρεία, ήμασταν παρατημένοι. Ούτε ένα κομμάτι ψωμί δεν μας έδωσαν για να φάμε, μείναμε νηστικοί όλο το βράδυ», ανέφερε νωρίτερα ένας νεαρός που μίλησε στον ΣΚΑΪ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όλες οι πτήσεις, ακόμη και με τη συγκεκριμένη εταιρεία, έχουν φύγει, αλλά εμείς μένουμε εδώ. Μας είπαν ότι πιθανώς να φύγουμε σήμερα το μεσημέρι στις 14:00, αλλά αυτό μας είπαν και στη 01:00 τα ξημερώματα και στις 03:00», είχαν πει στην τηλεόραση του Alpha δύο κοπέλες.

«Νερό μάς έφεραν ύστερα από τέσσερις-πέντε ώρες. Μιλήσαμε με το προξενείο και περιμένουμε τον πρέσβη μαζί με ένα κλιμάκιο να έλθουν εδώ, ώστε να κοιτάξουν αν μπορέσουν να διαλευκάνουν την υπόθεση», πρόσθεσαν.

Δείτε βίντεο:

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.