Βόλος-Λάρισα με ηλεκροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή -Πότε θα είναι έτοιμο | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr

Βόλος-Λάρισα με ηλεκροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή -Πότε θα είναι έτοιμο

τρενο κοκκινο φαναρι
Τραινοσε, φωτογραφία ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε τρία χρόνια θα έχουν ολοκληρωθεί τα κατασκευαστικά έργα της ηλεκροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και μέχρι το 2024 ο στόχος είναι να τεθεί σε λειτουργία το έργο, που θεωρείται ως το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου το μεσημέρι, θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών για να αποκαλυφθεί αρχικά ο μειοδότης του έργου. Οι υποψήφιες εταιρείες που υπέβαλαν προσφορές και διεκδικούν το έργο, το κόστος του οποίου φθάνει τα 83 εκατ. ευρώ, είναι τέσσερις και πρόκειται για τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ-ALSTOM και ΙΝΤΡΑΚΑΤ .

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βόλος-Λάρισα σε 40 λεπτά!

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ/ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων, που θα περνά μέσα από την Α' ΒΙ.ΠΕ.Βόλου, με κατάργηση του "S" που τέμνει την Νέα Ιωνία και τέλος θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση που θα εξυπηρετεί τους χιλιάδες εργαζομένους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ βόλος Λάρισα τρένο έργο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ