Αποζημίωση έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος -Πώς υποβάλλεται η αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ - iefimerida.gr

Αποζημίωση έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος -Πώς υποβάλλεται η αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ

χιόνια
Φωτογραφία: EUROKINISSI
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΝΤΟΥΝΗΣ

Τις πληγές τους εξακολουθούν να μετρούν οι κάτοικοι περιοχών που εδώ και ημέρες αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας.

Τα περισσότερα προβλήματα, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, έχουν πλέον αντιμετωπιστεί, όμως ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις κατοικιών που βρίσκονται στο σκοτάδι και γι’ αυτό τα συνεργεία του οργανισμού παραμένουν σε εγρήγορση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ.

Αποζημίωση για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές: Τα βήματα για την αίτηση

Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ εξήγησε στο iefimerida.gr ότι οι πολίτες που ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αίτηση για αποζημίωση μπορούν να το κάνουν μέσα από τη διεύθυνση:

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».

Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιλέοv:

• να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του


Δείτε το προσχέδιο της αίτησης αποζημίωσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απόφαση για την αποζημίωση

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Εξετάζεται έξτρα αποζημίωση για τις διακοπές ρεύματος

Πάντως την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, εξετάζεται η πιθανότητα να δοθούν αποζημιώσεις, ανεξάρτητα από τις ζημιές.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει αποσαφηνιστεί ο τρόπος με τον οποίο θα δοθούν οι αποζημιώσεις ή το ύψος τους. Παρά ταύτα, τυχόν αποζημίωση θα αφορά όλους όσοι έμειναν χωρίς ρεύμα για διάστημα μεγαλύτερο των 24 ωρών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ