Αποζημιώσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Κακοκαιρία «Ελπίδα»: 1.000 ευρώ ανά επιβάτη, είτε κουπόνια απεριορίστων διαδρομών - iefimerida.gr

Αποζημιώσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Κακοκαιρία «Ελπίδα»: 1.000 ευρώ ανά επιβάτη, είτε κουπόνια απεριορίστων διαδρομών

Χιόνια από την κακοκαιρία Ελπίδα
Χιόνια από την κακοκαιρία Ελπίδα / Φωτογραφία: INTIMENEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αποζημιώσεις για τους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν τις ημέρες της κακοκαιρίας «Ελπίδα» ανακοίνωσε πως θα δίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν είτε χρηματική αποζημίωση, είτε κουπόνια απεριορίστων διαδρομών, είτε ένα συνδυασμό των δύο. Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά σε «έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Φεβρουαρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις αποζημιώσεις

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 Ιανουαρίου. Παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της εταιρείας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του Υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο. Η διαδικασία στήριξης των επιβατών που επηρεάστηκαν θα ανακοινωθεί τις προσεχείς ημέρες.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων όπου ήταν εφικτό.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το Υπουργείο Μεταφορών.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταφορών, και ενώ η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων βρίσκεται σε εξέλιξη, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη για τους επιβάτες οι οποίοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ