Παρουσία Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ η τελετή παράδοσης-παραλαβής από την απερχόμενη διοικήτρια Θεανώ Καρποδίνη στο νέο διοικητή Αθανάσιο Ζαμάνη.
Η κ. Καρποδίνη έκανε ένα σύντομο απολογισμό του έργου της, ενώ ο κ. Ζαμάνης αναφέρθηκε στις προκλήσεις και προτεραιότητές του στα νέα του καθήκοντα. Ο υπουργός Υγείας ευχαρίστησε την Θεανώ Καρποδίνη για την επταετή θητεία της στον Οργανισμό και ευχήθηκε μια παραγωγική θητεία στο νέο διοικητή Αθανάσιο Ζαμάνη και στη μη εκτελεστική πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, Δρ. Βασιλική Κωνσταντίνα Γκογκοζώτου.
Μετά το πέρας της τελετής ακολούθησε σύσκεψη εργασίας μεταξύ του υπουργού Υγείας 'Αδωνι Γεωργιάδη και του νέου διοικητή Αθανασίου Ζαμάνη.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο