Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο: «Κάναμε το ίδιο δρομολόγιο με των Τεμπών, δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση το 2017 - iefimerida.gr

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο: «Κάναμε το ίδιο δρομολόγιο με των Τεμπών, δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση το 2017

Ο εκτροχιασμός τρένου με 3 νεκρούς στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης το 2017
Ο εκτροχιασμός τρένου με τέσσερις νεκρούς στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, το 2017 / Φωτογραφία αρχείου: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η τραγωδία των Τεμπών επαναφέρει στο προσκήνιο το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο τον Μάιο 2017, κατά το οποίο έχασαν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι, ενώ δέκα τραυματίστηκαν.

Ένας εκ των επιβατών του μοιραίου τρένου στο Άδενδρο, ο Στέλιος Τσούλιας, πρόεδρος τριτέκνων, μίλησε στη Βεργίνα TV για όσα θέλει να ξεχάσει, καθώς το δυστύχημα στα Τέμπη ανέσυρε μνήμες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αν είχαμε φωτιά, θα είχαμε και στο Άδενδρο πολλά θύματα»

Ο κ. Τσούλιας επέβαινε στο τρίτο βαγόνι, ωστόσο, όπως αποκάλυψε, ο ίδιος αλλά και πλήθος επιβατών βρίσκονταν στο κυλικείο μέχρι το τρένο να φτάσει στο Πλατύ.

«Μετά το Πλατύ, σηκωθήκαμε να πάμε στα βαγόνια μας, με δεδομένο ότι σε περίπου 10 λεπτά θα φτάναμε στη Θεσσαλονίκη», ανέφερε.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Τσούλιας, γείτονάς του, γιατρός, παρέμεινε στο χώρο του κυλικείου, με συνέπεια να βρει τραγικό θάνατο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το τρίτο βαγόνι, στο οποίο ήμουν εγώ, είχε γείρει εντελώς. Ευτυχώς, ήμασταν στον οικιστικό ιστό του Αδένδρου και ήρθαν περίοικοι και έσπασαν με σφυριά και με πέτρες τα παράθυρα και μας έβγαλαν έξω» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσούλιας, τονίζοντας πως εάν υπήρχε φωτιά, θα υπήρχαν και πολλά θύματα.

«Ίδια ώρα, ίδιο δρομολόγιο με αυτό των Τεμπών»

«Ήταν 13 του Μάη και επιστρέφαμε από Αθήνα. Αργά το βράδυ. Τα πράγματα δεν είναι όπως μας τα είχαν πει τότε. Μας είχαν πει ότι ο μηχανοδηγός είχε αναπτύξει ταχύτητα, 120 χλμ., τη μάξιμουμ ταχύτητα που έπιανε τότε το τρένο. Έπρεπε να κόψει στο Πλατύ, στα 60 χλμ. Δεν το έκανε» θυμάται ο κ. Τσούλιας, σημειώνοντας ότι και τότε, όπως αποκαλύπτεται σήμερα, δεν υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης «κι άρα δε μπορούσε κανείς να δει ότι ο μηχανοδηγός είχε ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας». «Μπορεί να είχε πάθει κάτι άλλο», σημειώνει τώρα ο κ. Τσούλιας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ