Η νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ Βασιλόπουλος: Με εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας, νέα concepts, νέες τεχνολογικές εφαρμογές και μια μεγάλη δέσμευση για το περιβάλλον

80 χρόνια Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος κλείνει φέτος τα 80 χρόνια διαδρομής της στην ελληνική αγορά, που αντανακλούν τη χαρά και το μεράκι της εταιρείας να προσφέρει πάντα το καλύτερο στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της.

Σε μια επετειακή εκδήλωση στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, με ένα εντυπωσιακό σκηνικό, εμπνευσμένο από την ελληνική ύπαιθρο και έχοντας πάντα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του στο κέντρο, η ΑΒ Βασιλόπουλος μοιράστηκε με εκατοντάδες συνεργάτες προμηθευτές και φίλους το όραμά της για το αύριο. Σε ρόλο οικοδεσπότη, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, ο οποίος παρουσίασε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τη διαφοροποίησή της μέσα από νέες προϊόντικές κατηγορίες και νέα concepts, καθώς και τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της εταιρείας.

Από τη φύση στο τραπέζι των πελατών της

Με βασικό στοιχείο ένα δέντρο που αντανακλά τις αξίες της ΑΒ και ένα σπίτι που συμβολίζει τη θέση που έχει επάξια κερδίσει στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, σηματοδοτήθηκε η έναρξη της επετειακής εκδήλωσης της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ηθοποιοί ντυμένοι γεωργοί και ψαράδες συνομιλούν μουσικά μεταξύ τους, χτίζοντας μια μελωδία με αναφορές στην ελληνική ύπαιθρο. Ακολούθησε μια συγκινητική ανασκόπηση στην ιστορία της ΑΒ Βασιλόπουλος, με αναφορά στους σημαντικούς σταθμούς της και του θετικού ρόλου που έχει αναλάβει με συνέπεια, εδώ και 80 χρόνια, για την κοινωνία, την οικονομία και την ανάπτυξη.

Στη συνέχεια το ευρηματικό σκηνικό άλλαξε ξανά και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, παρουσίασε με έναν ιδιαίτερα γλαφυρό και διαδραστικό τρόπο την ΑΒ του αύριο. Μίλησε συγκεκριμένα για το εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus, τα νέα concepts και τις νέες προϊόντικές κατηγορίες, αλλά και τις εντυπωσιακές τεχνολογικές εφαρμογές που θα δούμε σύντομα στα καταστήματα της αλυσίδας. Η ξεχωριστή εκδήλωση κορυφώθηκε με την ανακοίνωση των δεσμεύσεων της εταιρείας για το περιβάλλον & το μήνυμα που στέλνει προς όλους μας να την ακολουθήσουμε και να #allazoumesinitheies σήμερα για ένα καλύτερο αύριο.

Αναλυτικά οι δεσμεύσεις της εταιρείας

Εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός. Η εταιρεία εξελίσσει το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus, και αναπτύσσει μια πιο προσωπική, ποιοτική επαφή με τους πελάτες της, αφού καθένας μπορεί πλέον να λαμβάνει στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και τις αγοραστικές προτιμήσεις του.

Το αγοραστικό ταξίδι στην ΑΒ γίνεται, λοιπόν, μια πολύ προσωπική εμπειρία. Μια εμπειρία που μπορεί να ξεκινάει από όπου κι αν βρίσκεται κάθε πελάτης της και να ολοκληρώνεται είτε στον online κόσμο της εταιρείας μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του.

Νέα concepts και νέες προϊοντικές κατηγορίες

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή, η ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει σύντομα νέα concepts και νέες προϊοντικές κατηγορίες, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της.

  • Αρμονία: Ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές που θα περιλαμβάνει βιολογικά προϊόντα & προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
  • Juice bar: για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν, είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ.
  • La Fromagerie: Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία εκλεκτών τυριών από όλο τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από τη μεγάλη και πλούσια γκάμα ΑΒ You’ll love με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  • Grab & Go: Ένας νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης κάτι γρήγορο και νόστιμο on the go.

Νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση

Για την ΑΒ, η τεχνολογία παραμένει ισχυρός σύμμαχος, που ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη σχέση με τους πελάτες της. Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές που φέρνει στα καταστήματά της, στοχεύουν σε ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση και αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία.

  • Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
  • Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα μπορούν να βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
  • Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
  • Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματα ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

«#allazoumesinithies για το περιβάλλον και την κοινωνία»

Με αυτήν την φράση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη μεγάλη δέσμευση της εταιρείας:

  • Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας τη σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, αξιολογώντας τις εσωτερικές της διαδικασίες σε συνεργασία με το WWF και ιδρύοντας την 1η Συμμαχία για τη Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
  • Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, επισφράγισε χθες τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και ανακοίνωσε τη νέα εποχή ΑΒ. Μια εποχή που σηματοδοτεί άλλωστε και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της, προσφέροντάς τους καθημερινά το καλύτερο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ